AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #21 Skrevet 9. januar 2021 først tørker du dem med noe mykt. Deretter olivenolje, når den har tørka normal honning- Anonymkode: dbf6d...a89
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #22 Skrevet 9. januar 2021 Kan være lurt å ta en tur til legen og ta blodprøver, bare i tilfelle du mangler noe. Jeg får ganske ekstreme sår på leppene (og inne i munnen, i nesa og vel - andre slimhinner) når jeg har kraftig anemi og D-vitaminmangel, i hvert fall. Det trenger selvsagt ikke være tilfellet ditt, men dersom mulig kan det i hvert fall være greit å sjekke ut, om det kan gjøre det lettere å få bort sårene. Anonymkode: a3e6d...742
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #23 Skrevet 9. januar 2021 Prøv Decubal repair. På dagen er litt balm fra Korres den beste jeg har prøvd. Du får den på Vita. Anonymkode: b89a2...66a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #24 Skrevet 9. januar 2021 For all del ikke bruk carmex! Vaselin, og snakk med en lege! Anonymkode: 74b6c...0d5
Eksplisitt Skrevet 9. januar 2021 #25 Skrevet 9. januar 2021 (endret) Anbefaler sterkt en leppepomade med virkestoffet lanolin 😊 Jeg bruker selv "Decubal lips & dry spots balm". Det eneste som hjelper om vinteren Endret 9. januar 2021 av Eksplisitt Skrivefeil
Skogkløver Skrevet 9. januar 2021 #26 Skrevet 9. januar 2021 Repair, locobase eller bepathen 👌 Men en tur til legen og en vurdering av enten steroider eller kortison er sikkert fornuftig dersom du har skikkelige sår. Det er det eneste som tar sårene jeg får i munnviken hver vinter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå