Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For eksempel så hører jeg på radio ofte, og de siste månedene eller noe skjer det veldig ofte at det plutselig kommer en sang inn i hjernen min når radioen spiller en annen sang og så kan jeg f.eks nynne litt på den, og når den sangen som da spilles på radioen er ferdig så er den sangen jeg har i hodet den neste som spilles. Jeg vet ikke om det er å være synsk eller om alle mennesker har noen slags antenner som kan sense sånt, for man har i studier f.eks sett at folk vet hvem som ringer før de ser hvem som ringer. 

I tillegg har jeg noen ganger drømt ting som skjer med familiemedlemmer (ikke alvorlige ting eller noe, men hva de driver på med) og når jeg snakker med dem senere drev de på med akkurat det den dagen selv om jeg ikke hadde fått noen beskjed om at de skulle det eller snap eller noe annet. 

Det er skikkelig snålt.

Anonymkode: 68e4b...c1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ene datteren min hadde en form for sjette sans når hun var liten. Snakket om ting hun ikke burde vite noe om. Eksempelet jeg husker best er når hun på vei til barnehagen sa:

Hvordan går det med onkel? Han krasjet og krasjet. Han er redd.

Da hadde onkel krasjet med bilen sin den morgenen, det gikk bra med ham.  Vi var ikke varslet... veldig snålt synes jeg også. Ble mindre og mindre snåle ting jo eldre hun ble. 

Anonymkode: 34b78...a1c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

For eksempel så hører jeg på radio ofte, og de siste månedene eller noe skjer det veldig ofte at det plutselig kommer en sang inn i hjernen min når radioen spiller en annen sang og så kan jeg f.eks nynne litt på den, og når den sangen som da spilles på radioen er ferdig så er den sangen jeg har i hodet den neste som spilles. Jeg vet ikke om det er å være synsk eller om alle mennesker har noen slags antenner som kan sense sånt, for man har i studier f.eks sett at folk vet hvem som ringer før de ser hvem som ringer. 

I tillegg har jeg noen ganger drømt ting som skjer med familiemedlemmer (ikke alvorlige ting eller noe, men hva de driver på med) og når jeg snakker med dem senere drev de på med akkurat det den dagen selv om jeg ikke hadde fått noen beskjed om at de skulle det eller snap eller noe annet. 

Det er skikkelig snålt.

Anonymkode: 68e4b...c1f

Radioene spiller mange av sangene om å om igjen, og noen ganger i rekkefølge, så du er ikke synsk.

Det med telefonen er bare tilfeldig,  noen ganger så tenker jeg "pappa kommer sikkert til å ringe snart, selv om han ikke har sagt eller avtalt det". Er bare tilfeldig. Du er ikke synsk.

Anonymkode: 8991c...538

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...