Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge og ofte er det greit at baby ligger i babygym? Kan hun ligge til hun blir lei/begynne å sutre? (Alt mellom 10-30 min) Eller er det noen grense man skal forholde seg til?

Og hva med vippestol? Har ikke brukt den så mye, bare noen ganger mens jeg har dusjet. Da har hun sittet oppi i ca 10-15 min. I hvilke situasjoner bruker dere vippestol?

Baby er 15 uker om det har noe å si.

Anonymkode: f77e4...1a2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min baby er ikke så interessert i babygymmen enda, men jeg prøver å "trene" han flere ganger om dagen både i gymmen og på stellebordet. Da har jeg han liggende under oppsyn og lek med meg helt til han begynner å sutre. 

Vippestol har jeg han i hvis jeg skal lage meg frokost og kaffe på morgenen. Da kan han følge med på hva jeg driver med samtidig som han kan kikke rundt seg og leke for seg selv. Bruker den også når jeg sitter ved bordet og spiser. Da ser han både meg og samboer og vi skravler sammen. 

mini er 3mnd. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde aldri vippestol, men noe som ligner til å feste på Tripp trappen. Den satt han i mens vi spiste måltider. 

Ligge i gym, på mage osv måtte vi bare se an. Det er så stor forskjell på hvor fort de utvikler seg. Å ligge på magen skal man ikke for lenge om gangen, men nok til at baby blir sterkere i ryggen feks. 

Anonymkode: 85a53...437

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...