AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 I de forholdene jeg har hatt før, så har det vært mye sex i begynnelsen, og så litt mindre utover i forholdet. Men i forholdet til kjæresten min, så hadde vi på hans ønske sex bare en gang i uka (dvs møttes bare én gang i uka) i starten, og så har det gradvis økt til vi nå ses flere ganger i uka og da stort sett har sex. En gang har vi tilbragt hele helga sammen og da var det mye sex.I jula tilbragte vi ei uke sammen, og hadde sex daglig. Da var det litt sånn, endelig 😄 Det skal sies at han i starten var sjalu og usikker på om jeg ville ha ham til kjæreste, iblant usikker på om jeg tente på ham til og med. Jeg ville jo det, og gjorde jo det, men ble satt ut av at han var mistenksom og frustrert pga lite sex. Nå kan vi gjerne møtes flere dager på rad og ha sex. Men jeg blir fortsatt litt satt ut over den omvendte sexkurven. Hvorfor mer sex nå etter så lang tid? Er det så enkelt som at han blir mer kåt av å stole på meg? Anonymkode: b112e...87b
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Hm Jeg får nok mer lyst når jeg er trygg på personen. I begynnelsen slet jeg også med litt smerter, noe som gjorde at jeg ble anspent og det ble vondere - ond sirkel der. Det går mye bedre nå, har ikke vondt og da har jeg mer lyst. Anonymkode: 5a147...b98 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hm Jeg får nok mer lyst når jeg er trygg på personen. Anonymkode: 5a147...b98 Jeg har jobba med at han skal være trygg på meg. Problemet var nok at jeg ikke kjente ham godt nok til å trygge ham. Han er en veldig privat person. Men kunne samtidig si at han var usikker på seg selv. Anonymkode: b112e...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå