Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fy f***!! Lurer på om han gjør dette bare på trass!

Han har et par sko han har gått i stykker! Dette er skoene han bruker daglig. Begge sko har lenge hatt hull mellom såle og sko. Altså flere hull i skinnet. Skinnet er slitt og ekkelt. Sikkert 4 år gamle og helt utgått!

Han lovte 100% i dag å kjøpe nye sko. Han har til og med blitt lovet dette av sine foreldre (ikke at det er nødvendig, vi har overhodet ikke dårlig råd).

Og hva kommer han hjem med? Superlim og skokrem!! Han har altså fått for seg at han skal reparere de gamle skoene, i stedet for å kjøpe nye!

Jeg skjønnet at dette er en fillesak, men er det flere som har slik mann??

Anonymkode: fbd6b...0b3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min er sånn - går i gamle, utslitte Vans. Han sier han ikke har så lyst å kjøpe nye, fordi de er: "Ikke formet etter foten som disse er nå" 😂 Gjorde derfor enkel sak ut av det og kjøpte nye for han, spilte overlykkelig over at jeg var sååååå fornøyd med kjøpet og at de var SÅÅ fine - så derfor bruker han nå de nye for at jeg ikke skal bli "lei meg" 😂

Anonymkode: fb33a...480

• Liker 5
Gjest kruspersilletaco
Skrevet

Sikker på at han ikke bare er i trassalderen fremdeles? Siden både du og foreldrene maser 😆

AnonymBruker
Skrevet

Veldig avstemmende .. går rundt slaskete i ødelagte sko

Anonymkode: eada8...bce

AnonymBruker
Skrevet

Veldig spesielt må jeg si. 

Anonymkode: a8112...a23

AnonymBruker
Skrevet

Er han sånn med alt, eller bare skoa?

Anonymkode: 3262c...8e8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Samboeren min er sånn - går i gamle, utslitte Vans. Han sier han ikke har så lyst å kjøpe nye, fordi de er: "Ikke formet etter foten som disse er nå" 😂 Gjorde derfor enkel sak ut av det og kjøpte nye for han, spilte overlykkelig over at jeg var sååååå fornøyd med kjøpet og at de var SÅÅ fine - så derfor bruker han nå de nye for at jeg ikke skal bli "lei meg" 😂

Anonymkode: fb33a...480

Haha bra du fikk nye til ham, slitte sko som "former" seg ettet foten bør en være forsiktig med, det kan gi slitasjer og verk i kne hofte osv

Anonymkode: a1ae7...3a0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er han sånn med alt, eller bare skoa?

Nei, når det kommer til resten av garderoben fornyer han den ganske ofte. Er bare sko. Vært sånn før og.

Ja ja, nå sitter han på kontoret sitt med superlim og skopuss.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han vil redde miljøet ved å unngå unødig overforbruk?

Anonymkode: 7408d...334

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, når det kommer til resten av garderoben fornyer han den ganske ofte. Er bare sko. Vært sånn før og.

Ja ja, nå sitter han på kontoret sitt med superlim og skopuss.

Da er det jo ikke det at han er gjerrig, han bare liker de skoa. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...