AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg har hørt flere fortelle at mørkhudet menn gir bedre nytelse fordi de har større penis. Dere som har prøvd begge deler. hva mener dere? Anonymkode: c8694...db8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Nå vil vel de fleste være enige om at man kan ha dårlig sex med en stor penis og god sex med en liten.. Når det er sagt, så er vel denne størrelsesforskjellen oppskrytt. Om det faktisk er en størrelsesforskjell, så går det vel mer på at mørke peniser er større slappe (showers), men ikke vokser så mye i størrelse når de blir stive. Jeg har bare hatt sex med en mørkhudet og han var gjennomsnittlig/litt over. God sex, men har hatt bedre. Største var en blond og blåøyd hvit fyr. Anonymkode: 00e85...6f7
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå vil vel de fleste være enige om at man kan ha dårlig sex med en stor penis og god sex med en liten.. Når det er sagt, så er vel denne størrelsesforskjellen oppskrytt. Om det faktisk er en størrelsesforskjell, så går det vel mer på at mørke peniser er større slappe (showers), men ikke vokser så mye i størrelse når de blir stive. Jeg har bare hatt sex med en mørkhudet og han var gjennomsnittlig/litt over. God sex, men har hatt bedre. Største var en blond og blåøyd hvit fyr. Anonymkode: 00e85...6f7 Interessant. Anonymkode: c8694...db8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 For min del, stemmer det at mørkhudet gir bedre seksuell nytelse. Dette gjelder to indiske menn. Anonymkode: 7514c...3d2 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For min del, stemmer det at mørkhudet gir bedre seksuell nytelse. Dette gjelder to indiske menn. Anonymkode: 7514c...3d2 Usikker på indiske menn går under "mørkhudet menn". Hvordan var de etniske norsk menn i forhold til det? Anonymkode: c8694...db8 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg har hørt flere fortelle at mørkhudet menn gir bedre nytelse fordi de har større penis. Dere som har prøvd begge deler. hva mener dere? Anonymkode: c8694...db8 Det du EGENTLIG lurer på er om stor penis gir bedre nytelse. Vi kan si at størrelsen har noe å si, inn til en viss grad. Men: det viktigste er likevel om menn virkelig kan bruke penisen sin. Det har svært mye for nytelse hos kvinnen å si. Det er heller ikke slik at jo større, jo bedre. For stor gir ikke bedre nytelse, heller tvert imot. Anonymkode: 0e2cf...ae3 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det du EGENTLIG lurer på er om stor penis gir bedre nytelse. Vi kan si at størrelsen har noe å si, inn til en viss grad. Men: det viktigste er likevel om menn virkelig kan bruke penisen sin. Det har svært mye for nytelse hos kvinnen å si. Det er heller ikke slik at jo større, jo bedre. For stor gir ikke bedre nytelse, heller tvert imot. Anonymkode: 0e2cf...ae3 Det jeg lurte på om de fleste mørkhudet menn har større penis enn de andre. Derfor gir de bedre seksuell nytelse. Dette er noe jeg har hørt. Anonymkode: c8694...db8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 55 minutter siden, AnonymBruker said: Det jeg lurte på om de fleste mørkhudet menn har større penis enn de andre. Derfor gir de bedre seksuell nytelse. Dette er noe jeg har hørt. Anonymkode: c8694...db8 Tror du skal ta det med en klype salt. Dette stemmer ikke. Kanskje noen har sin beste erfaring med en mørkhudet med stor penis; andre kan ha hatt dårlige erfaringer med dette. Som en generell påstand stemmer det ihvertfall ikke Anonymkode: 00e85...6f7
Chantielle Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Chantielle mod.
Gjest O.G. Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har hørt flere fortelle at mørkhudet menn gir bedre nytelse fordi de har større penis. Dere som har prøvd begge deler. hva mener dere? Anonymkode: c8694...db8 Fordi det har du hørt da ja. Du får prøve en mørkhuded kuk og kjenn etter for deg selv da. Kan ikke gi noe annet råd her.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Det jeg lurte på om de fleste mørkhudet menn har større penis enn de andre. Derfor gir de bedre seksuell nytelse. Dette er noe jeg har hørt. Anonymkode: c8694...db8 Nei, dette stemmer ikke. https://en.wikipedia.org/wiki/Human_penis_size#Size_and_race "The belief that penis size varies according to race is not supported by scientific evidence" Stor penis er helt tilfeldig, hvis man vil finne det må man nesten spørre om dick pic på tinder eller noe. Rase er ikke en indikator. Om det du spør om er om fargen på en penis kan gjøre en forskjell, så ser jeg ikke hvordan det kan være mulig. 🤷♀️ Anonymkode: 67f44...9ed
GrønnNellik68 Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Selvsagt... fargen har alt og si... 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For min del, stemmer det at mørkhudet gir bedre seksuell nytelse. Dette gjelder to indiske menn. Anonymkode: 7514c...3d2 Indiske menn har jo statistis sett ganske små peniser da. Anonymkode: 87db7...5f7 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 I min ungdom prøvde jeg litt forskjellig: etnisk norske, afrikanske, araber, sri lanker, afro-amerikaner... Kan med hånden med hjertet si at de alle var ca like dårlig, med mye forskjellige størrelser. Og det varierte innenfor etnisitetene også. De minste penisen jeg har hatt var en kurder og en somalier. De største var en fra Vest-Afrika (så lang at det i hvert fall ikke var deilig), en kurder og afro-amerikaneren. Som voksen har jeg bare hatt sex med mørkhudede (afrikansk, cariber) og der hat størrelsen og sexen også variert. Noen har vært dårlig, noen helt ok, og en har vært fantastisk. Han har jeg også beholdt.👍 Han er ikke den med størst penis... Skal sies at de fleste jeg hadde sex med i min ungdom også selv var ganske unge, så vil anta at deres «skills» har forbedret seg med alderen. Jeg var nok ikke akkurat uforglemmelig selv... Anonymkode: 92b67...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Indiske menn har jo statistis sett ganske små peniser da. Anonymkode: 87db7...5f7 Er dette din erfaring eller noe du tror? Anonymkode: c8694...db8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): I min ungdom prøvde jeg litt forskjellig: etnisk norske, afrikanske, araber, sri lanker, afro-amerikaner... Kan med hånden med hjertet si at de alle var ca like dårlig, med mye forskjellige størrelser. Og det varierte innenfor etnisitetene også. De minste penisen jeg har hatt var en kurder og en somalier. De største var en fra Vest-Afrika (så lang at det i hvert fall ikke var deilig), en kurder og afro-amerikaneren. Som voksen har jeg bare hatt sex med mørkhudede (afrikansk, cariber) og der hat størrelsen og sexen også variert. Noen har vært dårlig, noen helt ok, og en har vært fantastisk. Han har jeg også beholdt.👍 Han er ikke den med størst penis... Skal sies at de fleste jeg hadde sex med i min ungdom også selv var ganske unge, så vil anta at deres «skills» har forbedret seg med alderen. Jeg var nok ikke akkurat uforglemmelig selv... Anonymkode: 92b67...2b8 Nå har vi fått høre at indiske menn er å foretrekke. Da har vi sri lanker som er nærmest blant de du beskriver. Hvordan var sri lanker? Anonymkode: c8694...db8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er dette din erfaring eller noe du tror? Anonymkode: c8694...db8 Indiske kvinner er målt å være grunne av forskere, jmf Dr Purvis bok, så da er sikkert indiske menn blant de største🤡. Anonymkode: 4fec1...e30
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har vi fått høre at indiske menn er å foretrekke. Da har vi sri lanker som er nærmest blant de du beskriver. Hvordan var sri lanker? Anonymkode: c8694...db8 Meh... gjennomsnittlig eller litt under størrelsesmessig. Anonymkode: 92b67...2b8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Nå har vi fått høre at indiske menn er å foretrekke. Da har vi sri lanker som er nærmest blant de du beskriver. Hvordan var sri lanker? Anonymkode: c8694...db8 Min mann er fra Sri Lanka og hans er ganske stor 😉Og den beste jeg har hatt Anonymkode: ead8c...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå