AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Er latter under sex turn off? Anonymkode: 4b697...c5c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Nei, men det kommer jo an på hva man ler av. Anonymkode: 7b34a...693 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Nei, ikke nødvendigvis. Hvis det skjer noe «morsomt» så gjør jo latter det ufarlig. Sex er best når man har det gøy og ikke er så selvhøytidelig. Selvfølgelig er det annerledes hvis man ler AV partner. Anonymkode: 0b654...da5 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Vi fniser litt titt og ofte, f.eks pga klønete avkledning eller hår i fjeset/i munnen Anonymkode: 74af0...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Nei, sex er gøy! Synes det er viktig med latter, jeg. Ikke at hvert knull skal være helt komikveld, men det skal være rom for humor og tøys og glimt i øyet. Men man ler jo selvsagt ikke AV den andre på en frekk måte eller noe da. Om den andre har helt ræva humor kan det også være lite morsomt. Men et par med god kjemi har god humor med hverandre, også under sex. Anonymkode: 4a7e5...bb3 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Tenker på sånn nervøs fliring.. fliring når man ska suge, fliring under kyssing og slik som gjør en usikker.. Anonymkode: 4b697...c5c
Katten.2.0 Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Tenker på sånn nervøs fliring.. fliring når man ska suge, fliring under kyssing og slik som gjør en usikker.. Anonymkode: 4b697...c5c Dét et turnoff. 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Det er helt ok. Anonymkode: fd8ea...63f
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Ikke nødvendigvis, men det kommer jo an på hva man ler av. Kjæresten min klarte å få krampe i rævva akkurat da han kom, og da ble det bare til at vi ble liggende å hylskratte:P Sex må ikke være så høytidelig:) Med et uhell feis jeg x'n min i fleisen i doggystyle:P Så feis jeg igjen da jeg begynte å le og så ble jeg kalt flirefjerten en god stund... Anonymkode: c31d6...61c 1
Nerine_ Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 Nervøs fliring er turnoff ja, kan se for meg en klein stemning. 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Katten.2.0 skrev (2 timer siden): Dét et turnoff. Nerine_ skrev (18 minutter siden): Nervøs fliring er turnoff ja, kan se for meg en klein stemning. Da er det ikke rart at han jeg hadde sex med ble usikker på meg... har ikke tenkt over at det skulle være turn off 😔 Anonymkode: 4b697...c5c 1
Nerine_ Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da er det ikke rart at han jeg hadde sex med ble usikker på meg... har ikke tenkt over at det skulle være turn off 😔 Anonymkode: 4b697...c5c Har dere nettopp blitt sammen?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 Holdt det ikke med den tråden om dette som var for noen timer tilbake? 😕 Ja, nervøs knising/fliring slik de beskriver er turn off. Jeg ville fått assosiasjoner til et barn/svært ung, og det ville umiddelbart vært stopp på aktiviteten. Anonymkode: bcd24...ff0 2
Katten.2.0 Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 51 minutter siden, AnonymBruker said: Da er det ikke rart at han jeg hadde sex med ble usikker på meg... har ikke tenkt over at det skulle være turn off 😔 Anonymkode: 4b697...c5c Dét kommer jo forsåvidt an på alderen deres. Det ville vært turn off hos mine partnere (25+), da jeg liker erfaring og selvsikkerhet i senga. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 Jeg hadde en ex som likte å slå vitser og morsomheter midt i sexen. Det var veldig turn-off for min del. For det første var det ikke morsomt og for det andre så er jeg ikke så lattermild når jeg er kåt. Sex kan jo såklart være komisk iblant og man kan le av det sammen. Men som regel er jo sex noe som bør være hett og intenst sånn at det å begynne å le er litt avbrytende for flyten man har under sexen. Anonymkode: d6254...d67 1
CorvusCorax Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 Nei. Om det skjer noe komisk så er det helt naturlig å le litt.
Gjest Chroma Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tenker på sånn nervøs fliring.. fliring når man ska suge, fliring under kyssing og slik som gjør en usikker.. Anonymkode: 4b697...c5c Sex handler om kjemi, folk liker og misliker forskjellige ting. Han du var med liker helt tydelig ikke fnisingen, kanskje den neste du blir sammen med liker det.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 I begynnelsen av forholdet er latter fullstendig turnoff da det skaper usikkerhet, men etter noen år sammen så er latter en naturlig del av sex for oss. Sex er moro, gøy, nytelse, trygghet og forbannet deilig! Skjer det noe uforutsett tar vi det med et smil og knuller videre. Men så har vi vært sammen noen år da! Anonymkode: 4cb41...e9f 1
Resignert Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: Tenker på sånn nervøs fliring.. fliring når man ska suge, fliring under kyssing og slik som gjør en usikker.. Anonymkode: 4b697...c5c Absolutt ikke ønskelig. Fort å komme ut av stemningen. Sex bør være nært, intenst og heftig. Fliring gjør det hele til en fjasete fiasko. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå