AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hvordan er pimpernel poteter på smak? Er de gode? Koker de lett i stykker? Anonymkode: 787d9...d6a
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Pimpernel er ikke spesielt kokefast nei, ville valgt en annen sort hvis du ikke liker melne poteter Anonymkode: f1eae...18c
Ullvott Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Pimpernel er den beste poteten på smak, etter min mening. Den er mer aromatisk enn mange andre, men på en god måte. Den er litt melen, men ikke så ømfintlig som mandelpoteter. Hvis du passer på at vannet ikke fosskoker, men heller småkoker, går det som regel veldig fint. De kan også dampes, og da gjør det ikke så mye om skinnet sprekker litt. Det er kanskje det eneste potetslaget hvor jeg aldri har opplevd en eneste potet som er "blaut" i midten.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Ullvott skrev (17 minutter siden): Pimpernel er den beste poteten på smak, etter min mening. Den er mer aromatisk enn mange andre, men på en god måte. Den er litt melen, men ikke så ømfintlig som mandelpoteter. Hvis du passer på at vannet ikke fosskoker, men heller småkoker, går det som regel veldig fint. De kan også dampes, og da gjør det ikke så mye om skinnet sprekker litt. Det er kanskje det eneste potetslaget hvor jeg aldri har opplevd en eneste potet som er "blaut" i midten. Det høres bra ut, da får jeg kanskje prøve den😄 hva med kerrs pink? Kjenner du til den også? Anonymkode: 787d9...d6a
Ullvott Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Kerrs Pink er også god. Hvis du synes pimpernel blir litt spesiell på smak (den smaker annerledes enn andre poteter), så liker du sikkert kerrs pink. Den er også melen, så du bør ikke koke den alt for hard.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2021 #6 Skrevet 19. januar 2021 Hvordan smaker de i forhold til mandelpoteter? Anonymkode: 787d9...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå