AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Det har gått knapt en uke siden vi reiste tilbake etter å ha feiret jul med familien hans. Det som er det største problemet her, er at svigermor må bestemme alt, da mener absolutt alt. For henne er det viktig å ha alt perfekt, slik som hun ønsker det. Sønnen min har fått seg en kjæreste, som er av utenlandsk opprinnelse. Svigermor har nå begynt å kritisere sønnen vår for det. Hun blir opprørt om vi kritiserer henne i det hele tatt. Da gir hun tydelig uttrykk for at hun er lei seg. Hvordan kan jeg fortelle svigermor at hun ikke skal blande seg opp i vår sønns kjæreste forhold? Anonymkode: f626a...9ae
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Slike personer er det vanskelig å si noe forsiktig til. Enten kan du velge å være hard eller kan du være vennlig. Jeg hadde gitt uttrykk for at jeg ble glad når sønnen fikk seg en kjæreste, og i tillegg snakket pent om kjæresten. Dette ville vært en indirekte måte å si at hun ikke skal blande seg opp i dette. Anonymkode: 65475...e61 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Si det til henne i klartekst. Har en bestemor som er sånn. Alt skal være perfekt og se perfekt ut. Sier man ifra når noe er ugreit blir hun en liten unge som sladrer til mor og far fordi "de er slemme med meg". Anonymkode: bdfd7...19d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå