AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Hei Sparer i fond. Pr i dag så har jeg et aktivt forvaltet fond, med litt høyere risiko, og to indeksfond. Mitt spørsmål er: Er det vits å ha penger i 2 forskjellige globale indeksfond? De har pr tid akkurat samme utvikling. Anonymkode: 55b03...43c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Det er IKKE vits å ha 2 forskjellige globale indeksfond! Anonymkode: d8545...d18 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det vits å ha penger i 2 forskjellige globale indeksfond? De har pr tid akkurat samme utvikling. De har samme utvikling fordi de dekker ca de samme selskapene. Det er derfor ingen vits i å ha to. Behold det med det laveste forvaltningsgebyret og bytt ut det andre dersom du har disse på en ASK. Anonymkode: c5506...bba
Grimstadgutten Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Jeg hadde likt fordelt i Dnb Globa indeks A og Klp sitt globale fond. De beveget seg nøyaktig likt over en periode på 6 mnd. Jeg flyttet alt over i Dnb Global Indeks A.
Gjest Godhelg2019 Skrevet 9. januar 2021 #5 Skrevet 9. januar 2021 Grimstadgutten skrev (Akkurat nå): Jeg hadde likt fordelt i Dnb Globa indeks A og Klp sitt globale fond. De beveget seg nøyaktig likt over en periode på 6 mnd. Jeg flyttet alt over i Dnb Global Indeks A. Bra, Hvilken bank bruker du?
Grimstadgutten Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Godhelg2019 skrev (4 minutter siden): Bra, Hvilken bank bruker du? Dnb. Jeg hadde i utgangspunktet ikke konto der, men plattformen er vanvittig bra i mitt hodet, jag hadde sparebanken sør tidligere. Dnb tilbyr veldig mange forskjellige aksjefond. Kan anbefales:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå