Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Sparer i fond. Pr i dag så har jeg et aktivt forvaltet fond, med litt høyere risiko, og to indeksfond.

Mitt spørsmål er: 

Er det vits å ha penger i 2 forskjellige globale indeksfond? De har pr tid akkurat samme utvikling.

Anonymkode: 55b03...43c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er IKKE vits å ha 2 forskjellige globale indeksfond!

Anonymkode: d8545...d18

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er det vits å ha penger i 2 forskjellige globale indeksfond? De har pr tid akkurat samme utvikling.

De har samme utvikling fordi de dekker ca de samme selskapene. Det er derfor ingen vits i å ha to. Behold det med det laveste forvaltningsgebyret og bytt ut det andre dersom du har disse på en ASK.

Anonymkode: c5506...bba

Skrevet

Jeg hadde likt fordelt i Dnb Globa indeks A og Klp sitt globale fond. De beveget seg nøyaktig likt over en periode på 6 mnd. Jeg flyttet alt over i Dnb Global Indeks A. 

Gjest Godhelg2019
Skrevet
Grimstadgutten skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde likt fordelt i Dnb Globa indeks A og Klp sitt globale fond. De beveget seg nøyaktig likt over en periode på 6 mnd. Jeg flyttet alt over i Dnb Global Indeks A. 

Bra, Hvilken bank bruker du?

Skrevet
Godhelg2019 skrev (4 minutter siden):

Bra, Hvilken bank bruker du?

Dnb. Jeg hadde i utgangspunktet ikke konto der, men plattformen er vanvittig bra i mitt hodet, jag hadde sparebanken sør tidligere. Dnb tilbyr veldig mange forskjellige aksjefond. Kan anbefales:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...