Gå til innhold

Forholdet er over. Hvordan skal jeg klare dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forholdet er slutt. Han er min store kjærlighet. Og jeg er hans. Men vi ønsker ikke det samme for framtiden. Vi har forskjellige prioriteringer og kommer ikke til en enighet om veien videre. Det tærer sånn på. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal ta meg til. Føler meg helt knust og rådvill. Jeg vil ikke dette. Jeg er så langt nede. Hvordan skal jeg komme meg opp etter dette noe slikt?

Anonymkode: 9dc80...fc9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer på det samme, ligger bare hjemme i senga. All energi og livsgnist er fullstendig borte. 

Anonymkode: aa627...0c0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Forholdet er slutt. Han er min store kjærlighet. Og jeg er hans. Men vi ønsker ikke det samme for framtiden. Vi har forskjellige prioriteringer og kommer ikke til en enighet om veien videre. Det tærer sånn på. Nå vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg eller hva jeg skal ta meg til. Føler meg helt knust og rådvill. Jeg vil ikke dette. Jeg er så langt nede. Hvordan skal jeg komme meg opp etter dette noe slikt?

Anonymkode: 9dc80...fc9

Hva ønsker dere ?

Anonymkode: 7f24b...5eb

Skrevet

Trist å høre at dere begge er hverandres store kjærlighet, men at dere ikke kan fortsette som par. Nå må du fokusere på fakta. Husk på hvorfor dette ikke kommer til å fungere! Skulle ønske jeg hadde stilt mere krav til realistiske likheter,interesser,opplevelse/deltakelse i hverdag og fritid,felles regler for barn for meg og min eksmann. Dersom dere allerede vet at veien videre ikke funker, så vet dere det. Og det er konstruktivt. Gi deg selv tid til å sørge. Samle krefter til å bare være deg selv! Det finnes bedre matcher for oss der ute💞

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...