AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Del Skrevet 9. januar 2021 Hvilken stelleveske har dere? Jeg er ute etter en i farge sort Og gjerne en som ser pen ut Anonymkode: 82489...ac2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Del Skrevet 9. januar 2021 Ga opp å finne en pen stelleveske, så endte opp med en svart ryggsekk fra Rains. Egentlig ganske praktisk, den kan ligge i kurven under vogna selv om det er litt vått. Anonymkode: 24175...379 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Del Skrevet 9. januar 2021 Sekk er mer praktisk ja, gikk fort over til det jeg og. Anonymkode: 90f5d...ac5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Del Skrevet 9. januar 2021 Dette lurer jeg også på. Har sett litt på skip hop duo signaturen som kom best ut i test. Noen erfaringer? Har kjøpt emmaljunga vogn, men usikker på om jeg skal velge samme stelleveske 🤔 Anonymkode: 5c3dd...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #5 Del Skrevet 9. januar 2021 Kjøpte en stor Guess veske, funker flott når barnevognen ikke brukes. Anonymkode: 036fe...793 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #6 Del Skrevet 9. januar 2021 Synes kaos sin stellesekk ser fin ut, men har blitt med tanken. https://www.itskaos.com/no/product/ransel-changing-bag-black-classic/ Har kjøpt en enkel fra tinkafu med mange lommer i stedet, som jeg ikke har fått testet da ungen lar seg vente på:p https://www.mimmis.no/tinkafu-vognveske-sort?kk=a4c6368-176bda73702-36aced&gclid=CjwKCAiAxeX_BRASEiwAc1QdkZWhauiaGOIcPMmbtDPCz7-v_0N9-rCWlnrPBVNeMjAHLalhIuJIxxoCZ0IQAvD_BwE&utm_source=kelkoono&utm_medium=cpc&utm_campaign=kelkooclick&utm_term=Tinkafu+Vognveske+Sort Anonymkode: 78bf5...755 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg synes ingen var fine, så jeg bestilte en designer-stelleveske fra England. Anonymkode: 0d2ed...75e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea82 Skrevet 9. januar 2021 #8 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg synes ingen var fine, så jeg bestilte en designer-stelleveske fra England. Anonymkode: 0d2ed...75e Godt råd! Jeg har den som hører til vogna (bugaboo fox 2). Den er sort og praktisk, men pen er den ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Del Skrevet 9. januar 2021 Thea82 skrev (2 minutter siden): Godt råd! Jeg har den som hører til vogna (bugaboo fox 2). Den er sort og praktisk, men pen er den ikke. Helt enig😄 Man skal gjerne ha med stellevesken overalt i over ett år, så synes det er ålreit at den er litt fin Anonymkode: 0d2ed...75e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 9. januar 2021 #10 Del Skrevet 9. januar 2021 Jeg har en som ligner på denne. Jeg synes den er fin, har plass til ganske mye og har fine lommer til våtservietter, bleier etc i ytterrommet. Den jeg har, har også egen lomme for smukk, mobil og flaske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Del Skrevet 9. januar 2021 Fillikid Stellesekk 🙌🏼 Anonymkode: a2300...d55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Del Skrevet 9. januar 2021 Har stellesekk fra Kaos 😊 Mer ergonomisk og praktisk enn veske synes jeg, og kjekkere for far også når han skal drasse på den i perm, enn ei veske. Anonymkode: 73d85...6b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mango Skrevet 9. januar 2021 #13 Del Skrevet 9. januar 2021 Har stellesekk fra kaos, veldig fornøyd 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Del Skrevet 9. januar 2021 Har tinkafu square i cognac og elsker absolutt alt med den. Anonymkode: 4c16c...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå