Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid i uke 17, og begynner å tenke litt på utstyr som skal til anskaffelse. 

Til forrige barn kjøpte vi en brukt Bugaboo buffalo. Var svært fornøyd med denne og den er fortsatt fullstendig funksjonell så tenker å bruke den til den nye babyen også. Eneste er at kalesjen er super-falmet så skulle gjerne ha byttet denne. Passer de kalesjene som kan kjøpes til Buffalo? noen som vet? buffaloen er jo egentlig gått ut av produksjon:/ 

så tenkte jeg å kjøpe bb-hug me og lurer da på om det kun er en type pute eller flere varianter? Ønsker å kjøpe den som alle skryter så av👍🏽

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er to varianter av bb-hugme. En gravidpute og en ammepute :) Ammeputen er mye tynnere så du bør velge utifra hva du har tenkt å bruke den til. 

Skrevet
Tillia skrev (6 minutter siden):

Er gravid i uke 17, og begynner å tenke litt på utstyr som skal til anskaffelse. 

Til forrige barn kjøpte vi en brukt Bugaboo buffalo. Var svært fornøyd med denne og den er fortsatt fullstendig funksjonell så tenker å bruke den til den nye babyen også. Eneste er at kalesjen er super-falmet så skulle gjerne ha byttet denne. Passer de kalesjene som kan kjøpes til Buffalo? noen som vet? buffaloen er jo egentlig gått ut av produksjon:/ 

så tenkte jeg å kjøpe bb-hug me og lurer da på om det kun er en type pute eller flere varianter? Ønsker å kjøpe den som alle skryter så av👍🏽

Bb-hug me er en lifesaver! Kommer i to størrelser - kjøp den største! 

AnonymBruker
Skrevet
Kokokos skrev (2 minutter siden):

Bb-hug me er en lifesaver! Kommer i to størrelser - kjøp den største! 

Jeg ble så avhengig av den at jeg fremdeles sover med den. Yngstemann er fem. 😄

Anonymkode: cce3a...830

AnonymBruker
Skrevet

Mange som er fornøyd med bb hug me som sovepute under graviditet/ammeperioden!

Jeg er vel en av de få som ikke likte bb hug me. Hjalp meg ikke med søvn og synes den var for stor og uhåndterlig både til soving og under amming. Jeg hadde nok den største. Så solgte min og kjøpte ammepute fra cozyfix, som jeg var utrolig fornøyd med👌

Anonymkode: 0ca3f...014

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er frelst av gravid puta til bb-hugme! Jeg hadde ikke klart meg uten den, den hjalp med vondter og søvnproblemer. 

Jeg kjøpte min brukt da, synes det er helt hinsides å betale 1500kr for en pute jeg skal bruke noen mnd. 

Anonymkode: 7d59a...574

AnonymBruker
Skrevet

Sjekk finn.no for kalesje. Går vel an å vaske trekket.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange som er fornøyd med bb hug me som sovepute under graviditet/ammeperioden!

Jeg er vel en av de få som ikke likte bb hug me. Hjalp meg ikke med søvn og synes den var for stor og uhåndterlig både til soving og under amming. Jeg hadde nok den største. Så solgte min og kjøpte ammepute fra cozyfix, som jeg var utrolig fornøyd med👌

Samme her, kunne bare ikke utstå den enorme bbhugme-puta og gikk over til cozyfix.

Angående kalesjer til Buffalo, finner du ikke noe på Finn? Jeg fant i alle fall to nye kalesjesett til min der.

Skrevet
Mhairi skrev (27 minutter siden):

Samme her, kunne bare ikke utstå den enorme bbhugme-puta og gikk over til cozyfix.

Angående kalesjer til Buffalo, finner du ikke noe på Finn? Jeg fant i alle fall to nye kalesjesett til min der.

Hm, ja ser det er mange som er fornøyd med BB-puta (den største). Så får kanskje teste og se, tenker å bruke den til å sove med. Så får vi håpe at jeg blir fornøyd. Kan sjekke om det er noe brukt - den koster jo faktisk over 1500kr ny ja😮 Ammeputen fra cosyfix har jeg allerede og brukte den masse til forrige baby- Og var kjempefornøyd !!

Ja da skal jeg sjekke ut kalesjer på Finn:) men vet dere om jeg må ha den som skal til bugaboo buffalo eller kan jeg kjøpe generelt for bugaboo? Passer kalesjene til alle modellene er vel det jeg lurer på😅? Kan nok vaskes men tviler på at det hjelper da hovedproblematikken er sol-falming.

Et spm til: kan man lett installere søskenbarnet på bugaboo buffalo ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...