AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #21 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, du må spørre om beskyttelse. Har du prøvd å jobbe med å rense egen energi da? Og er det sånn at du bruker kortene dine nå, eller har du stoppet med alt sånt? Anonymkode: b96c0...426 Har ikke lagt kort på over 20 år. Men de ligger klare ,,,til jeg er klar .. Dengang viste de for mye . Jobber med eget energinivå. Føler jeg har levd i unntakstilstand de siste 13 årene , til å tørre å kjenne etter i mitt innerste...dvs.ifht jording og meditasjon. Men jeg vet at det er liten vei utenom.. Det har bare vært for mye støy rundt til nå. Jeg tror jeg må møte meg selv ,som den jeg er. Og at det er nært i tid. Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #22 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er det noen spesifikke drømmer du har nå? Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite, da jeg holder på med drømmetydning. Anonymkode: b96c0...426 Jeg jages ofte av bjørner 🙈,,, om det sier deg noe ? ( tilbakevendende drøm) Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #23 Skrevet 9. januar 2021 Det aller meste du har opplevd er et resultat av dårlige gener både fysisk og psykisk, resten er tilfeldigheter. Jeg synes det er ganske typisk slik det er i min egen familie. Moren min og to søstre hevder alle hardnakket at det er overnaturlige hendelser i barndomshjemmet vårt. Alle tre har psykiske problemer. Faren min, jeg selv og broren min har aldri opplevd noe som helst spesielt i huset. Ingen av oss har psykiske problemer. Anonymkode: 86b2d...77e
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #24 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Anbefaler deg å være åpen og trygg❤Beskytt deg med pentagrammer. Rens huset selv! Du trenger ikke hjelp til dette. Brenn rensende røkelse som salvie. Mediter. Nøytraliser deg. Ikke tenk at kreftene er hvite eller sorte. Magi og krefter er i utgangspunktet nøytralt, så skaper du det til det du maner frem. Du kan snu dette selv. Kjenner du til beskyttelsesritualer? Ville utført noen av disse. Rett og slett for å fremme et mentalt skifte. Gjør deg selv i en slik fysisk, mental, spirituell og åndelig tilstand at ingenting kan bite på deg og dine. Lykke til. Blessed be. Anonymkode: c5f72...ebb Blessed be ❤ Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #25 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det aller meste du har opplevd er et resultat av dårlige gener både fysisk og psykisk, resten er tilfeldigheter. Jeg synes det er ganske typisk slik det er i min egen familie. Moren min og to søstre hevder alle hardnakket at det er overnaturlige hendelser i barndomshjemmet vårt. Alle tre har psykiske problemer. Faren min, jeg selv og broren min har aldri opplevd noe som helst spesielt i huset. Ingen av oss har psykiske problemer. Anonymkode: 86b2d...77e Eh.. Har en bror som er scitzofren, han har levd i det huset i maaange år,,ikke opplevd noe 🤪,,, mens mange andre i familien som er " oppegående " vitner om det jeg forteller ❤ Anonymkode: cbec2...346 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #26 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg jages ofte av bjørner 🙈,,, om det sier deg noe ? ( tilbakevendende drøm) Anonymkode: cbec2...346 Bjørner kan være sinne, så du jages altså av sinne. Det kan også bety at du føler deg fanget og at du ikke greier å komme deg unna noe. Det kan handle om din frykt ovenfor det skremmende som du har opplevd. Men det er dette du må overkomme da. Det kan handle om et psykisk skifte, som noen nevnte. Hva mer skjer med bjørnen? Våkner du bare? Det er vel det som ganningen går ut på kansjeda, at noen har et sinne og har fokusert på deg. Det er derfor det er viktig å sende kjærlighet ut i verden. Du kan ta kortene dine og tenke på det du har opplevd, og det du er redd for. og så legger du tre kort; problem, årsak, løsning. Anonymkode: b96c0...426 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #27 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Blessed be ❤ Anonymkode: cbec2...346 Skal gjøre et forsøk.Hadde kjøpt salvie for 2 år siden,,,,men var feig... nå tror jeg tiden er moden. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #28 Skrevet 9. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg forsøker å tenke logisk og at det hele er tilfeldigheter. Men ,, har fått litt i overkant ifht andre jeg kjenner.. Har ikke snakket med noen om dette,,, 🙈 Fordi det kan virke så på jordet !! Anonymkode: cbec2...346 Du sier du har fått i overkant ifht andre du kjenner. Samtidig så innrømmer du at du ikke snakker med noen om dette. Hvis andre er som deg og ikke snakker om det vonde de opplever, så vet du jo strengt talt ikke hvordan andre har det heller. Det er vel gjerne sånn at alle har sitt av fryktelige opplevelser som de bærer på. Når vi opplever mye vondt så kan vi begynne å søke etter alternative forklaringer. Vi mennesker har veldig behov for at alt skal kunne forklares, gjerne på en måte som gjør at vi er spesielle her på jorden og alt slitet har vært verdt det, to streker under det svaret. Men sånn er ikke verden og livet. Så jeg er enig med deg at dette er tilfeldigheter. Mange av de tingene som beskrives her som uforklarlige er ikke uforklarlige i det hele tatt. Men man tolker ut fra det man allerede tenker er sannheten. Jeg ville oppsøkt noen å snakke med som kan hjelpe til med å sortere tanker. Mener ikke at du er gal, men at du kunne ha godt av å snakke med noen om alt som har skjedd deg og få en utenforståendes tilbakemelding, både på det uforklarlige og det forklarlige. Det er jo ikke lite du har vært igjennom. Et eksempel med forklaringen om at sønnen din kunne kjenne at det var noe galt i huset. Barn merker stemninger hos foreldrene og det kan påvirke dem mye. Foreldrene er deres største forbilder som de ser opp til og kopierer. Barn snakker ofte med seg selv. Du har bitt deg merke i det de gangene det skjedde i trappen fordi du allerede har bestemt deg for at det er "noe" der siden dekningen er dårlig. Anonymkode: e5561...7cc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #29 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bjørner kan være sinne, så du jages altså av sinne. Det kan også bety at du føler deg fanget og at du ikke greier å komme deg unna noe. Det kan handle om din frykt ovenfor det skremmende som du har opplevd. Men det er dette du må overkomme da. Det kan handle om et psykisk skifte, som noen nevnte. Hva mer skjer med bjørnen? Våkner du bare? Det er vel det som ganningen går ut på kansjeda, at noen har et sinne og har fokusert på deg. Det er derfor det er viktig å sende kjærlighet ut i verden. Du kan ta kortene dine og tenke på det du har opplevd, og det du er redd for. og så legger du tre kort; problem, årsak, løsning. Anonymkode: b96c0...426 Det skjer ingenting ifht bjørnen,,,kun at jeg jages... Anonymkode: cbec2...346
Apis Skrevet 9. januar 2021 #30 Skrevet 9. januar 2021 Jeg tenker at uansett hvilken religiøsitet vi tilhører er vi utstyrt med en hjerne som gjør oss i stand til å påvirke vår egen skjebne og fremtid, så kommer jo selvsagt arv og miljø i tillegg. Kanskje det kan være lurt å fokusere på små mål du klarer å gjennomføre slik bygge bedre selvfølelse. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #31 Skrevet 9. januar 2021 Kjør på ❤ Du er i et mentalt skifte ❤ Fysisk kan du forkusere på rett ryggrad og åpent hjerte, det er ment å frigi frykt. Åpent hjerte betyr skuldre tilbake, frem med lunger, hjerte og krageben. Dra navel inn mot ryggrad. Som et kjempeenkelt rituale kan du skrive ned disse tingene du vil bli kvitt og brenne det mens du visualiserer. Anonymkode: c5f72...ebb 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #32 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du sier du har fått i overkant ifht andre du kjenner. Samtidig så innrømmer du at du ikke snakker med noen om dette. Hvis andre er som deg og ikke snakker om det vonde de opplever, så vet du jo strengt talt ikke hvordan andre har det heller. Det er vel gjerne sånn at alle har sitt av fryktelige opplevelser som de bærer på. Når vi opplever mye vondt så kan vi begynne å søke etter alternative forklaringer. Vi mennesker har veldig behov for at alt skal kunne forklares, gjerne på en måte som gjør at vi er spesielle her på jorden og alt slitet har vært verdt det, to streker under det svaret. Men sånn er ikke verden og livet. Så jeg er enig med deg at dette er tilfeldigheter. Mange av de tingene som beskrives her som uforklarlige er ikke uforklarlige i det hele tatt. Men man tolker ut fra det man allerede tenker er sannheten. Jeg ville oppsøkt noen å snakke med som kan hjelpe til med å sortere tanker. Mener ikke at du er gal, men at du kunne ha godt av å snakke med noen om alt som har skjedd deg og få en utenforståendes tilbakemelding, både på det uforklarlige og det forklarlige. Det er jo ikke lite du har vært igjennom. Et eksempel med forklaringen om at sønnen din kunne kjenne at det var noe galt i huset. Barn merker stemninger hos foreldrene og det kan påvirke dem mye. Foreldrene er deres største forbilder som de ser opp til og kopierer. Barn snakker ofte med seg selv. Du har bitt deg merke i det de gangene det skjedde i trappen fordi du allerede har bestemt deg for at det er "noe" der siden dekningen er dårlig. Anonymkode: e5561...7cc Ingen dårlig stemning ifht foreldrene...vi har bodd alene siden 2014... Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #33 Skrevet 9. januar 2021 Apis skrev (2 minutter siden): Jeg tenker at uansett hvilken religiøsitet vi tilhører er vi utstyrt med en hjerne som gjør oss i stand til å påvirke vår egen skjebne og fremtid, så kommer jo selvsagt arv og miljø i tillegg. Kanskje det kan være lurt å fokusere på små mål du klarer å gjennomføre slik bygge bedre selvfølelse. Ja,gjør det om dagen ❤ Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #34 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjør på ❤ Du er i et mentalt skifte ❤ Fysisk kan du forkusere på rett ryggrad og åpent hjerte, det er ment å frigi frykt. Åpent hjerte betyr skuldre tilbake, frem med lunger, hjerte og krageben. Dra navel inn mot ryggrad. Som et kjempeenkelt rituale kan du skrive ned disse tingene du vil bli kvitt og brenne det mens du visualiserer. Anonymkode: c5f72...ebb Ja,kjenner til det...har tenkt på det samme. ❤ Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #35 Skrevet 9. januar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen dårlig stemning ifht foreldrene...vi har bodd alene siden 2014... Anonymkode: cbec2...346 Du tror du ikke har noen påvirkning på din egen sønn? At han ikke merket at du var redd i huset dere bodde i? Anonymkode: e5561...7cc
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #36 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du tror du ikke har noen påvirkning på din egen sønn? At han ikke merket at du var redd i huset dere bodde i? Anonymkode: e5561...7cc Jeg var ikke redd der...hvorfor sier du det? Ja,det var LITT aktivitet,,,men ingenting skremmende. Mye skyggespill da vi flyttet inn ... og da jeg mistet min 4 .søster kom det en sommerfugl og satte seg på familiebildet dagen etter,før den fløy til engelen jeg hadde i vinduet... Så jeg så det som en hilsen... Ingen stor aktivitet der utenom at jeg ofte så skygger i bunnen og på toppen av trappen. Og ingenting jeg snakket med sønnen om. !! Han kom til meg med sine opplevelser. Da vi flyttet i høst,,,til ny leilighet,,,100 meter ned i gata har han ikke nevnt noe slikt,,og går fint opp i 2.etg her alene for å leke. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #37 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Kjør på ❤ Du er i et mentalt skifte ❤ Fysisk kan du forkusere på rett ryggrad og åpent hjerte, det er ment å frigi frykt. Åpent hjerte betyr skuldre tilbake, frem med lunger, hjerte og krageben. Dra navel inn mot ryggrad. Som et kjempeenkelt rituale kan du skrive ned disse tingene du vil bli kvitt og brenne det mens du visualiserer. Anonymkode: c5f72...ebb Tror jeg har en jobb å gjøre ifht SINNE . Mitt første ekteskap og forhold gjennom 20 år,,, som ikke endte godt... en far som aldri var / er der for datteren ,,,men er der for sitt friske barn. Samt pådro meg en stor gjeld ,da han drev forretning i mitt navn.. samt det siste forholdet,,som jeg genuint trodde vennskapet skulle bære oss,, forskjellige standarder ifht lojalitet,,,( kontakt med andre damer på sosiale medier,,ingen utroskap) og ja,,,vet jeg har bagasje.. Men det var ikke DET som var det avgjørende,,, for meg...kanskje for han...vet ikke..Så energien er litt blokkert i meg selv ,da det ikke er så lenge siden. Men visste intuitivt at vi ikke ville vare... for forskjellige... Så derav forsøker jeg også å jorde meg selv. Men hovedinnlegget omhandler mange år av ulykke før dette 🤷♀️ Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #38 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror jeg har en jobb å gjøre ifht SINNE . Mitt første ekteskap og forhold gjennom 20 år,,, som ikke endte godt... en far som aldri var / er der for datteren ,,,men er der for sitt friske barn. Samt pådro meg en stor gjeld ,da han drev forretning i mitt navn.. samt det siste forholdet,,som jeg genuint trodde vennskapet skulle bære oss,, forskjellige standarder ifht lojalitet,,,( kontakt med andre damer på sosiale medier,,ingen utroskap) og ja,,,vet jeg har bagasje.. Men det var ikke DET som var det avgjørende,,, for meg...kanskje for han...vet ikke..Så energien er litt blokkert i meg selv ,da det ikke er så lenge siden. Men visste intuitivt at vi ikke ville vare... for forskjellige... Så derav forsøker jeg også å jorde meg selv. Men hovedinnlegget omhandler mange år av ulykke før dette 🤷♀️ Anonymkode: cbec2...346 Er gjeldfri nå,,bare for å ha sagt det 🙂 Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #39 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For mange år siden fattet jeg interesse for åndeverdenen ( tidlig 20 - åra ), da det i barndomshjemmet var mange uforklarlige fenomener. Det ble til så ille at moren min ikke turte sove der alene etter noen år.( Jeg hadde flyttet ut) Vi kontaktet en klarsynt . Hun kunne " se" at jeg hadde utført et rituale, som hadde åpnet en portal. Hun beskrev hendelsen,,,som ingen hadde fortalt henne. Men det stemte. Min hensikt var å få kontakt, ikke å gjøre ting verre. Hun sa også at ting vedvarte,fordi jeg hadde tatt avstand. Hvilket også stemte. Jeg vendte meg mot kristendommen for beskyttelse. Bibelen sier at man ikke skal befatte seg med okkulte ting,så jeg stengte av mine evner så godt jeg kunne. Min hensikt var ikke de mørke kreftene,,,men studerte hvit magi,tarot og åndeverdenen fordi jeg selv ofte hadde klarsyn osv. De siste årene vet jeg ikke hvor jeg står religiøst. For mange menneskeregler i kristendommen og for mye mellom himmel og jord ,som jeg merker... til at jeg kan stille meg nøytral. Den klarsynte sa dengang at jeg var en lysarbeider, men hadde sluppet løs negative krefter. Hun klarte ikke å rense huset. Hun ba meg forsøke å fjernheale.. Jeg er redd for å gjøre vondt verre ved å åpne meg ytteligere..Dette var i 2009. Få år tidligere hadde jeg en konflikt med en mann som hadde blitt sammen med min eldre søster. Hun var nylig blitt alene etter endt ekteskap og hadde ettervirkninger av et hjerneslag. Husker ikke helt hvordan krangelen oppsto mellom han og meg,men jeg forsvarte søsteren min,da han direkte sa at han ikke respekterte henne. Det ble veldig opphetet. I etterkant sa han at han hadde gannet meg,fordi jeg hadde blitt en kristen. Han var same, og drev med mye spirituelt. Det forholdet endte,,,og jeg tenkte ikke mer over ham. Så siden 2007 til nå ,har jeg ( i mine øyne) , vært forfulgt av ulykke og negative krefter. Så jeg lurer nesten på om noen har kastet en forbannelse ( er det i det hele tatt mulig?) over meg,eller annet negativt ( i forbindelse med denne portalen, som fortsatt er åpen) Smørbrødslista er som følger 🥶 Fikk handikappet barn. En spontanabort i 3.mnd. Et friskt barn ( født med klumfot) Mistet 4 søstre ( hvorav hun som var sammen med ganneren- hennes sønn på 20 døde også uforklarlig i søvne - friskheten selv) 3 år etter moren. Havarert ekteskap, gjeldsproblemer for meg i etterkant ( økonomisk vold) Havarert forlovelse- 5 år etter ekteskapet,,, mye negativitet og dårlig kommunikasjon- vi hadde vært gode venner gjennom mange år før forholdet og aldri kranglet. Vanskeligheter ifht kommunikasjon/ konflikter i jobb. Føler ofte helsa mi er en tikkende bombe... Det høres sprøtt ut hele greia,jeg vet 😅,,, men jeg begynner nesten å lure om noen kan være så uheldige,,,når man forsøker å gjøre så godt man kan. Tilværelsen som alenemamma med ungene er fin og vi har mye kjærlighet og glede. ❤ Men det skjer ofte ting rundt... ting som går i stykker,, og uforklarlige hendelser. Jeg forsøker å tenke logisk og at det hele er tilfeldigheter. Men ,, har fått litt i overkant ifht andre jeg kjenner.. Har ikke snakket med noen om dette,,, 🙈 Fordi det kan virke så på jordet !! Anonymkode: cbec2...346 Hei 😊 Dersom du har blitt gannet, er det noe du kan gjøre for å komme deg ut av det. Jeg har hørt at i mine oldeforeldres tid, måtte de sitte med en døende å hviske noe til denne personen, som ingen kunne høre! Og at når den døende, døde, blei forbandelsen brutt. Mine forfedre er sjøsamer, selv anser jeg meg ikke som same. Kan ikke engang samisk, mine besteforeldre er siste leddet som snakket samisk. Kan det være at du har noe med deg i huset eller noe du bruker i det dagelige livet som er gamle ting? Gamle ting er noe som kan skape mye uro. Da vi var små, fikk vi ikke lov til å ta i mot noe fra andre, for eks arveklær. Vi fikk bare ta i mot hvis vi kjente menneskenr godt og visste at menneskene var gode. Da vi vare på hytta og hadde funnet noe gøy å leke med fra for eks fra fjæra, fikk vi ikke lov å ta det med inn noen steder. Jeg er slik at uansett hvor jeg bor, spøker det rundt meg. Mora mi mener at det er noe som følger meg. Hun sier at jeg er for åpen derfor tar disse plass i min bolig. Hun ber meg om å lukke meg/stenge meg. Jeg har også lært ay ved ubehag eller når jeg føler noen er der som ikke skal det, må jeg be Fader Vår høyt. Anonymkode: 0ec6e...b33 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #40 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hei 😊 Dersom du har blitt gannet, er det noe du kan gjøre for å komme deg ut av det. Jeg har hørt at i mine oldeforeldres tid, måtte de sitte med en døende å hviske noe til denne personen, som ingen kunne høre! Og at når den døende, døde, blei forbandelsen brutt. Mine forfedre er sjøsamer, selv anser jeg meg ikke som same. Kan ikke engang samisk, mine besteforeldre er siste leddet som snakket samisk. Kan det være at du har noe med deg i huset eller noe du bruker i det dagelige livet som er gamle ting? Gamle ting er noe som kan skape mye uro. Da vi var små, fikk vi ikke lov til å ta i mot noe fra andre, for eks arveklær. Vi fikk bare ta i mot hvis vi kjente menneskenr godt og visste at menneskene var gode. Da vi vare på hytta og hadde funnet noe gøy å leke med fra for eks fra fjæra, fikk vi ikke lov å ta det med inn noen steder. Jeg er slik at uansett hvor jeg bor, spøker det rundt meg. Mora mi mener at det er noe som følger meg. Hun sier at jeg er for åpen derfor tar disse plass i min bolig. Hun ber meg om å lukke meg/stenge meg. Jeg har også lært ay ved ubehag eller når jeg føler noen er der som ikke skal det, må jeg be Fader Vår høyt. Anonymkode: 0ec6e...b33 Ja,jeg har endel gamle ting rundt meg i form av viktige bilder og gjenstander fra fortida fra begge sider ( mor og far ) . Har sett det som viktig å bevare. Men vet at det på morssiden,,,er sterke energier! Min mor er veldig lukket.Som barnehjemsbarn,,,,og uekte barn...har kommet frem i ettertid. Hennes virkelige far, var mest sannsynlig omreisende tater. Så mange dekkhistorier bakover...også overgrep på barnehjemmet... Men en sterk historie bakover der... med armod på husmannsplassen. Jeg har f.eks ei trådsnelleehyllle lagd av mormor,, fra treplanker og trådsneller.. Moren min har stokken til min oldefar ( healer/ klarsynt) i hjemmet..Ikke en stokk i normal forstand, men ei rot/ gren..som er solid den dag i dag... Men jeg ser ikke det som negativitet. Noe som derimot ER det,,,er at hun etter faren min gikk bort...begynte å fylle huset fra bruktbutikker ... Har hjulpet henne gjentatte ganger å rydde opp... en vond prosess, da jeg vet hun fyller et tomrom etter bortgangen av min far og 4 søstre.... Men 350 bilder på veggen i stua,,,og 4 containere med overskudd sier litt om tomheten 😢 ( 2 ganger de siste 10 årene)Jeg er minimalist og sparer på få,men viktige objekt.. Eventuell negativ energi ifht de ,,,vil jeg takle. Anonymkode: cbec2...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå