AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #41 Skrevet 9. januar 2021 Jeg nevner ganning,,fordi jeg har respekt for naturfolk ❤ Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #42 Skrevet 9. januar 2021 Altså ,,,ifht denne " ganneren",,, han sendte meg en sms ETTER endt forhold med min søster. Fysisk så jeg ham aldri etter krangelen. Men han sa: du hadde rett ( han visste at jeg var kristen ,,,på det tidspunktet,,eller hva man skal kalle det 😅,,, han sa at han var omvendt, og nå selv var kristen...Men at han hadde tent lys for å beskytte seg.... ja....vet ikke hva jeg skulle trekke ut av det,,,jeg svarte ham aldri,,,da forholdet mellom han og min søster ble slutt... Det jeg vet ,er at hun sponset ham økonomisk i forholdet, og vurderte å flytte oppover....Noe jeg frarådet. Med tanke på omstendighetene. Hun var langt nede....grunnet hjerneslaget... Måtte gå fra sin stilling som lektor, og var godt økonomisk stilt,,, hun var den mest familiære blandt oss 7,,,så ingenting hang på greip...særlig ifht sønnen hun hadde ( eneste barn), ifht å flytte på seg. Hun gikk tilbake til eksmannen, gjennom 30 år,,,med store smerter etc,etter hjerneslaget... Etter ca ett år ,,fikk jeg en drøm ,som var SÅ sterk at jeg ringte min svoger. Drømmen var : et brennende hus hvor min søster og sønnen måtte reddes. Og samtalen var:" pass på xxxx og sønnen din,,, jeg kan ikke forklare det. " Har aldri snakket om tro eller fenomener med denne svogeren,,,logikkens grunnborg begge veier. Forklarte heller ikke innholdet i drømmen,sa bare at jeg hadde hatt en drøm og at han måtte passe på. Få mnd. etterpå tok hun livet sitt. .. Brevet hun etterlot hadde én beskjed til meg : pass på datteren din. Har ikke snakket om disse tingene med min svoger.. Han mistet jo også sønnen uforklarlig 3 år etter. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #43 Skrevet 9. januar 2021 Det som også var merkelig var ifht mitt siste møte med denne søsteren: Vi var hjemme hos mamma,. Vår 1.søster hadde gått bort for 2 uker siden... hjerteklaffeil,,,døde etter kort tid etter ankomst til sykehuset med ambulanse,,,, i 40- åra,, og ingen forhistorie medisinsk sånn sett...( Hun hadde sendt meg et julekort,,,,jeg bodde i et annet fylke da,,,om at vi måtte snakkes, før det var så sent....så hun hadde vel fått et " varsel"- som jeg da ikke tenkte over) . Jeg visste i mitt innerste at det var siste gang jeg så henne,så jeg sa: nå finner du ikke på noe dumt... Hun svarte: jeg har ingenting å leve for... Som familie har vi aldri gitt hverandre klemmer osv... i hverdagen... ja i veeldig i festlig lag osv... Men ikke ellers. Så jeg ( sjelen min) aksepterte og jeg gav henne et raskt kyss på munnen. I etterkant forstår jeg hvorfor... Så 2 søstre borte på 3 uker... ikke rart min mor er preget. Og 2 søstre til i etterkant... Vi var som familie STERKT knyttet,særlig ifht min far. Alle var pappajenter. Min siste gjenlevende søster, fikk kreft for 3 år siden,,men sto over og lever med senskader ,, så jeg føler hele familien er rammet. I jula, sa broren min at dersom han skulle gå ( alvorlig kols ,,, så måtte jeg ta meg av mamma),,, så er dette uhell,og tilfeldigheter... ?? Den klarsynte sa til meg dengang at jeg var " lyssøylen " og den siste i min familie som opplevde lidelse. Hun dro inn tidligere liv i Russland.... og sjelebånd. Jeg hadde russisk som valgfag på videregående... og en trekning dit ifht musikk... ( som også er mitt virke i mitt arbeid )... tilfeldigheter det også ?? Prøver å tenke logikk og virkelighet . Anonymkode: cbec2...346 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #44 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det som også var merkelig var ifht mitt siste møte med denne søsteren: Vi var hjemme hos mamma,. Vår 1.søster hadde gått bort for 2 uker siden... hjerteklaffeil,,,døde etter kort tid etter ankomst til sykehuset med ambulanse,,,, i 40- åra,, og ingen forhistorie medisinsk sånn sett...( Hun hadde sendt meg et julekort,,,,jeg bodde i et annet fylke da,,,om at vi måtte snakkes, før det var så sent....så hun hadde vel fått et " varsel"- som jeg da ikke tenkte over) . Jeg visste i mitt innerste at det var siste gang jeg så henne,så jeg sa: nå finner du ikke på noe dumt... Hun svarte: jeg har ingenting å leve for... Som familie har vi aldri gitt hverandre klemmer osv... i hverdagen... ja i veeldig i festlig lag osv... Men ikke ellers. Så jeg ( sjelen min) aksepterte og jeg gav henne et raskt kyss på munnen. I etterkant forstår jeg hvorfor... Så 2 søstre borte på 3 uker... ikke rart min mor er preget. Og 2 søstre til i etterkant... Vi var som familie STERKT knyttet,særlig ifht min far. Alle var pappajenter. Min siste gjenlevende søster, fikk kreft for 3 år siden,,men sto over og lever med senskader ,, så jeg føler hele familien er rammet. I jula, sa broren min at dersom han skulle gå ( alvorlig kols ,,, så måtte jeg ta meg av mamma),,, så er dette uhell,og tilfeldigheter... ?? Den klarsynte sa til meg dengang at jeg var " lyssøylen " og den siste i min familie som opplevde lidelse. Hun dro inn tidligere liv i Russland.... og sjelebånd. Jeg hadde russisk som valgfag på videregående... og en trekning dit ifht musikk... ( som også er mitt virke i mitt arbeid )... tilfeldigheter det også ?? Prøver å tenke logikk og virkelighet . Anonymkode: cbec2...346 Hun ( den klarsynte) ,kom også med en advarsel. Hun sa ikke det var det ,men jeg opplevde det slik : pass på helsa di ! ( 2009) . Nå er jeg 45, og føler meg som 70 i kroppen energimessig! Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #45 Skrevet 9. januar 2021 Ifht barndomshjemmet og den klarsynte ; da vi skulle gjøre et forsøk på renselse der,holdt hun,jeg og moren min hender. Hun sa moren min var en knyttet neve, som ikke var åpen. Under seansen, fikk jeg bildet av den gamle eika på eiendommen.. Jeg sa ingenting om det.. 10 min etter, sa hun at eika var portalen... ,,,og at huset lå i et energifelt,,hvor også andre hus i nabolaget var påvirket,, såpass crazy at tilfeldigheter er hjertelig velkomne. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #46 Skrevet 9. januar 2021 Skrev om eika ,,,som svar til et innlegg tidligere i dag,,da tlf ringte,,så det kom ikke med. Så jeg forstår at ting kan synes far out, for de fleste ... Men søker ikke oppmerksomhet på generell basis. Kun de som har kunnskap og råd. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #47 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det aller meste du har opplevd er et resultat av dårlige gener både fysisk og psykisk, resten er tilfeldigheter. Jeg synes det er ganske typisk slik det er i min egen familie. Moren min og to søstre hevder alle hardnakket at det er overnaturlige hendelser i barndomshjemmet vårt. Alle tre har psykiske problemer. Faren min, jeg selv og broren min har aldri opplevd noe som helst spesielt i huset. Ingen av oss har psykiske problemer. Anonymkode: 86b2d...77e AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja,jeg har endel gamle ting rundt meg i form av viktige bilder og gjenstander fra fortida fra begge sider ( mor og far ) . Har sett det som viktig å bevare. Men vet at det på morssiden,,,er sterke energier! Min mor er veldig lukket.Som barnehjemsbarn,,,,og uekte barn...har kommet frem i ettertid. Hennes virkelige far, var mest sannsynlig omreisende tater. Så mange dekkhistorier bakover...også overgrep på barnehjemmet... Men en sterk historie bakover der... med armod på husmannsplassen. Jeg har f.eks ei trådsnelleehyllle lagd av mormor,, fra treplanker og trådsneller.. Moren min har stokken til min oldefar ( healer/ klarsynt) i hjemmet..Ikke en stokk i normal forstand, men ei rot/ gren..som er solid den dag i dag... Men jeg ser ikke det som negativitet. Noe som derimot ER det,,,er at hun etter faren min gikk bort...begynte å fylle huset fra bruktbutikker ... Har hjulpet henne gjentatte ganger å rydde opp... en vond prosess, da jeg vet hun fyller et tomrom etter bortgangen av min far og 4 søstre.... Men 350 bilder på veggen i stua,,,og 4 containere med overskudd sier litt om tomheten 😢 ( 2 ganger de siste 10 årene)Jeg er minimalist og sparer på få,men viktige objekt.. Eventuell negativ energi ifht de ,,,vil jeg takle. Anonymkode: cbec2...346 Du har en veldig spesiell familiehistorie. Holdninger og syn arves. Mange av de jeg kjenner som tror på det okkulte har tilsvarene bakgrunn, kan være en mekaniske for å håndtere en kaotisk og uforutsigbar verden. Anonymkode: e3eff...7a4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #48 Skrevet 9. januar 2021 Jeg vet at eiketrær er hellige ,,,i folketroen,så derfor er det relevant ifht portalen. Ikke noe mer eller mindre🌷 Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #49 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du har en veldig spesiell familiehistorie. Holdninger og syn arves. Mange av de jeg kjenner som tror på det okkulte har tilsvarene bakgrunn, kan være en mekaniske for å håndtere en kaotisk og uforutsigbar verden. Anonymkode: e3eff...7a4 Ja, men forhistorien i min barndom er ikke preget av dette,,,det okkulte,,heller ikke religion. Kun musikk og galskap 😉❤🎶 Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #50 Skrevet 9. januar 2021 Og snakker man med mine bekjentskaper, vil de ikke engang tenke i DE baner 😆 Er såpass oppegående at jeg er ledende i mitt felt jobbmessig, og er trygg sånn sett. Startet et av landets største ensembler, og har sterk kjærlighet til musikken og vilje til livet. Men ingen som aner min kamp åndelig på privaten !!! Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2021 #51 Skrevet 10. januar 2021 Visste han fra som søstra di ble kjent med, han som gannet altså, at du har evner? Angående dine energinivåer, så kan det ha med stress å gjøre. Og at du kansje trenger å komme deg ut mer, mer egentid, mer trening og mer sunn mat. Hva aktiviteter tenker du at du har gjort som har åpnet for urolighetene da? Anonymkode: b96c0...426
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2021 #52 Skrevet 13. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 10.1.2021 den 12.13): Visste han fra som søstra di ble kjent med, han som gannet altså, at du har evner? Angående dine energinivåer, så kan det ha med stress å gjøre. Og at du kansje trenger å komme deg ut mer, mer egentid, mer trening og mer sunn mat. Hva aktiviteter tenker du at du har gjort som har åpnet for urolighetene da? Anonymkode: b96c0...426 Jeg vet ikke om han visste om det,,,,men ikke umulig det... ikke noe jeg har skjult,,,men holdt det på avstand i DEN perioden. Jeg åpnet under et lysrituale foran en speilvegg,,,mens jeg satt i dyp meditasjon og påkalte fra den andre siden... Anonymkode: cbec2...346
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå