AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 For mange år siden fattet jeg interesse for åndeverdenen ( tidlig 20 - åra ), da det i barndomshjemmet var mange uforklarlige fenomener. Det ble til så ille at moren min ikke turte sove der alene etter noen år.( Jeg hadde flyttet ut) Vi kontaktet en klarsynt . Hun kunne " se" at jeg hadde utført et rituale, som hadde åpnet en portal. Hun beskrev hendelsen,,,som ingen hadde fortalt henne. Men det stemte. Min hensikt var å få kontakt, ikke å gjøre ting verre. Hun sa også at ting vedvarte,fordi jeg hadde tatt avstand. Hvilket også stemte. Jeg vendte meg mot kristendommen for beskyttelse. Bibelen sier at man ikke skal befatte seg med okkulte ting,så jeg stengte av mine evner så godt jeg kunne. Min hensikt var ikke de mørke kreftene,,,men studerte hvit magi,tarot og åndeverdenen fordi jeg selv ofte hadde klarsyn osv. De siste årene vet jeg ikke hvor jeg står religiøst. For mange menneskeregler i kristendommen og for mye mellom himmel og jord ,som jeg merker... til at jeg kan stille meg nøytral. Den klarsynte sa dengang at jeg var en lysarbeider, men hadde sluppet løs negative krefter. Hun klarte ikke å rense huset. Hun ba meg forsøke å fjernheale.. Jeg er redd for å gjøre vondt verre ved å åpne meg ytteligere..Dette var i 2009. Få år tidligere hadde jeg en konflikt med en mann som hadde blitt sammen med min eldre søster. Hun var nylig blitt alene etter endt ekteskap og hadde ettervirkninger av et hjerneslag. Husker ikke helt hvordan krangelen oppsto mellom han og meg,men jeg forsvarte søsteren min,da han direkte sa at han ikke respekterte henne. Det ble veldig opphetet. I etterkant sa han at han hadde gannet meg,fordi jeg hadde blitt en kristen. Han var same, og drev med mye spirituelt. Det forholdet endte,,,og jeg tenkte ikke mer over ham. Så siden 2007 til nå ,har jeg ( i mine øyne) , vært forfulgt av ulykke og negative krefter. Så jeg lurer nesten på om noen har kastet en forbannelse ( er det i det hele tatt mulig?) over meg,eller annet negativt ( i forbindelse med denne portalen, som fortsatt er åpen) Smørbrødslista er som følger 🥶 Fikk handikappet barn. En spontanabort i 3.mnd. Et friskt barn ( født med klumfot) Mistet 4 søstre ( hvorav hun som var sammen med ganneren- hennes sønn på 20 døde også uforklarlig i søvne - friskheten selv) 3 år etter moren. Havarert ekteskap, gjeldsproblemer for meg i etterkant ( økonomisk vold) Havarert forlovelse- 5 år etter ekteskapet,,, mye negativitet og dårlig kommunikasjon- vi hadde vært gode venner gjennom mange år før forholdet og aldri kranglet. Vanskeligheter ifht kommunikasjon/ konflikter i jobb. Føler ofte helsa mi er en tikkende bombe... Det høres sprøtt ut hele greia,jeg vet 😅,,, men jeg begynner nesten å lure om noen kan være så uheldige,,,når man forsøker å gjøre så godt man kan. Tilværelsen som alenemamma med ungene er fin og vi har mye kjærlighet og glede. ❤ Men det skjer ofte ting rundt... ting som går i stykker,, og uforklarlige hendelser. Jeg forsøker å tenke logisk og at det hele er tilfeldigheter. Men ,, har fått litt i overkant ifht andre jeg kjenner.. Har ikke snakket med noen om dette,,, 🙈 Fordi det kan virke så på jordet !! Anonymkode: cbec2...346 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Ingen ?? Mulig for tidlig på morgenen 🙃 Ifht problemer innen kommunikasjon, så har jeg merket med meg selv,at etter jeg fikk mitt 1.barn,som er handikappet har åpnet Pandoras eske. Vet ikke om noen er inneforstått med begrepet " superempat " ? Jeg tar inn energier uten filter, og detekterer hensikter og ærlighet. Det har skapt endel trøbbel. Som empat, forsøker jeg å gi muligheter og sjanser. Dersom det ikke fører frem, og grenser overtredes, konfronterer jeg direkte. Forsøker å velge mine kamper. Et begrep til i den sammenhengen er " super nova " 😅,,, for de som forstår hva det betyr. Det er energikrevende, og man må ta seg inn etterkant. Jobber med å finne verktøy ifht å balansere dette. Så det er et toegget sverd. Den sterke intuisjonen har også reddet livet til barnet mitt gjentatte ganger i kritiske situasjoner da hun var mindre ( anfall og pustestopp om natten,, jeg våknet ofte av at jeg selv ikke fikk puste, eller at jeg hørte hun ropte på mamma - barnet har ikke språk) Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Jeg er det 7.barnet i min søskenflokk. Min datter er det 13.barnebarnet og født 31.okt.( De kalles ofte heksebarn- Halloween)...kan kommunisere i drømmer) Så ja..tenker også numerologi. På en positiv måte ❤ Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Tenker du bare har vært veldig uheldig. Det finnes mange med liknende grad av uflaks som ikke har åpnet portaler og whatnot. Ganning er også, som det meste annet innen sjangeren, ren svada og ikke noe å bry seg om. Anonymkode: f6275...01a 4
Gjest MadameDeRosa Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Ja, det er fullt mulig at du har blitt gannet. Du må få kontakt med en noaide som kan hjelpe deg med å oppheve ganningen.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 MadameDeRosa skrev (10 minutter siden): Ja, det er fullt mulig at du har blitt gannet. Du må få kontakt med en noaide som kan hjelpe deg med å oppheve ganningen. Hvor finner jeg en slik på tjukkeste Østlandet? Som er " the real deal" ?Har ikke mulighet til å reise langt selv. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Tenker du bare har vært veldig uheldig. Det finnes mange med liknende grad av uflaks som ikke har åpnet portaler og whatnot. Ganning er også, som det meste annet innen sjangeren, ren svada og ikke noe å bry seg om. Anonymkode: f6275...01a Det er jeg forsøker å fortelle meg selv,,,men maken til uflaks?? Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Noe er uflaks, noe er genetikk og mye er konsekvenser av dårlige valg Anonymkode: 2af6a...068 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Sosialøkonomisk, arv og miljø. Det er historien/bakgrunnen din som er problemet, ikke trolleri. Anonymkode: e3eff...7a4 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sosialøkonomisk, arv og miljø. Det er historien/bakgrunnen din som er problemet, ikke trolleri. Anonymkode: e3eff...7a4 Ja,den spiller stor rolle. Det vet jeg..har vokst opp med en far som fremmet vitenskapen 🙂 Men,så er det alt det imellom som ikke kan forklares. Min oldefar på morssiden, var bygdas Snåsamann, på Hedemarken . Så jeg har en fot i begge leire. Har studert såpass mye psykologi, at jeg vet virkninger av miljø, arv og traumer.... PTSD ,, som jeg vet jeg har..og at det i selv er en faktor som slår ut . Enten som begrensning/ eller overfølsomhet. Jeg tror at for meg har det vært en kombinasjon. Spørs hva man tror på. Vitenskap og tro kan være kombinert,skjønner du 🌷 Anonymkode: cbec2...346 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Noe er uflaks, noe er genetikk og mye er konsekvenser av dårlige valg Anonymkode: 2af6a...068 Absolutt ,helt enig . Men intensjonen er alltid god 😆,,, samt idealisme 🙄 Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Hei TS, Det er ikke så mange som forstår seg på dette her på KG. Kansje du heller skal se om du finner noen i nærheten du kan gå til, eller en gruppe på facebook, feks? Det finnes mange kloke hoder der, og du kan fint også finne noen fra nord, på FB. Som råd videre vil jeg anbefale deg å slutte å nære frykten fordi det styrker det negative. Tenk på at du er trygg, se for deg at du er trygg. Spør Gud om beskyttelse og se for deg at du er beskyttet, så nærer du ikke sånn på frykt. Se etter mantraer og andre rensende muligheter. Og ja kansje gå til en healer eller lignende. Jeg var mye redd i en gammel leilighet jeg leide, og drømte mye ekkelt, sønnen min drømte også mye ekkelt der. Når vi flyttet sluttet det faktisk, men vi ber fader vår og jeg spør om beskyttelse, også fra engler. En slik "ro" i sjela hjelper på, også på psyken og på energien. Jeg har også blitt hjemsøkt en periode, og har også holdt på med tarot. Lev livet ditt med fokus på kjærlighet og tilgivelse og ikke bær på sinne og negative følelser som tristhet. Hold deg til det som er lyst og fint og bra. Anonymkode: b96c0...426 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #14 Skrevet 9. januar 2021 Ser logikerne kommer på banen . Det er bra. Ifht virkningene. Men vil bare si at hendelsene i mitt barndomshjem er utenfor all logikk. Og det er mange som har erfart energiene der,,som er ved sine fulle 5. T.o.m min far da han levde,som ikke var religiøs på noen måte. Fiolinmusikk i rommet, gjennom mange år. Etter han døde ,, bilder som faller ned,,,TV slår seg av og på,, lyspærer går HELE tiden,,, hamring på dører så de rister,,, skjærer ( fugl) som ligger døde i kjelleren,, senger som løftes ved fotenden om natten ...dette er fysiske opplevelser gjort .. av flere..og det som ikke kan påvises,,med nærvær og energinivå/ tap/ hodepine etc.. Anonymkode: cbec2...346 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 Jeg tror virkelig på det! Kjenner en dame som var hos gammel urbefolkning. De mente hun var kom til å bli syk i nærmest fremtid. Hun måtte kle seg i hvitt og sove på en fjelltopp for renselse. Hun fortalte det var det sykeste hun har vært med på. Kroppen jobbet intens hele natten og hun merket noe forlot den. Altså jeg har sett ekstremt mye selv oppigjennom som ikke kan forklares. Kjæresten min døde i 11, da var jeg 23. Jeg ringte søsteren min klikken 00.30 og sa han var kommet til meg og fortalt om sin død, hun trodde det hadde klikket for meg, klokken 01.00 kom politiet på døra. helt sykt. Og jeg anser meg selv som meget oppegående, fast jobb og barn. Så jeg tror på deg, men vet dessverre ikke hva du kan gjøre. Men noen burde ha svar. Vet han svenske synske som har vært mye på tv har mye erfaring med slikt. Ville nok kontaktet en profosjonell en. Anonymkode: bee73...eaa 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #16 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hei TS, Det er ikke så mange som forstår seg på dette her på KG. Kansje du heller skal se om du finner noen i nærheten du kan gå til, eller en gruppe på facebook, feks? Det finnes mange kloke hoder der, og du kan fint også finne noen fra nord, på FB. Som råd videre vil jeg anbefale deg å slutte å nære frykten fordi det styrker det negative. Tenk på at du er trygg, se for deg at du er trygg. Spør Gud om beskyttelse og se for deg at du er beskyttet, så nærer du ikke sånn på frykt. Se etter mantraer og andre rensende muligheter. Og ja kansje gå til en healer eller lignende. Jeg var mye redd i en gammel leilighet jeg leide, og drømte mye ekkelt, sønnen min drømte også mye ekkelt der. Når vi flyttet sluttet det faktisk, men vi ber fader vår og jeg spør om beskyttelse, også fra engler. En slik "ro" i sjela hjelper på, også på psyken og på energien. Jeg har også blitt hjemsøkt en periode, og har også holdt på med tarot. Lev livet ditt med fokus på kjærlighet og tilgivelse og ikke bær på sinne og negative følelser som tristhet. Hold deg til det som er lyst og fint og bra. Anonymkode: b96c0...426 Jeg ber om beskyttelse hver kveld for natten. Danner en lysring rundt oss. Min sønn hadde også opplevelser der vi bodde tidligere,han var liten...turte ikke gå opp i 2.etg og snakket om noen som så på han..øverst i trappa...Han var da 3-5 år. Øverst i trappa,,funka ikke tlf og internett, men slo seg ut ...Har ikke drøftet slike ting med han,,,bortforklarte det heller. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tror virkelig på det! Kjenner en dame som var hos gammel urbefolkning. De mente hun var kom til å bli syk i nærmest fremtid. Hun måtte kle seg i hvitt og sove på en fjelltopp for renselse. Hun fortalte det var det sykeste hun har vært med på. Kroppen jobbet intens hele natten og hun merket noe forlot den. Altså jeg har sett ekstremt mye selv oppigjennom som ikke kan forklares. Kjæresten min døde i 11, da var jeg 23. Jeg ringte søsteren min klikken 00.30 og sa han var kommet til meg og fortalt om sin død, hun trodde det hadde klikket for meg, klokken 01.00 kom politiet på døra. helt sykt. Og jeg anser meg selv som meget oppegående, fast jobb og barn. Så jeg tror på deg, men vet dessverre ikke hva du kan gjøre. Men noen burde ha svar. Vet han svenske synske som har vært mye på tv har mye erfaring med slikt. Ville nok kontaktet en profosjonell en. Anonymkode: bee73...eaa Ja,,,har selv hatt mange tegn og varsler om( i forkant) og fra(I etterkant) mine søstre som har gått bort. Ingen fra min far, i våken tilstand..Men opplever han sterkt i drømme. Anonymkode: cbec2...346
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ber om beskyttelse hver kveld for natten. Danner en lysring rundt oss. Min sønn hadde også opplevelser der vi bodde tidligere,han var liten...turte ikke gå opp i 2.etg og snakket om noen som så på han..øverst i trappa...Han var da 3-5 år. Øverst i trappa,,funka ikke tlf og internett, men slo seg ut ...Har ikke drøftet slike ting med han,,,bortforklarte det heller. Anonymkode: cbec2...346 Ja, du må spørre om beskyttelse. Har du prøvd å jobbe med å rense egen energi da? Og er det sånn at du bruker kortene dine nå, eller har du stoppet med alt sånt? Anonymkode: b96c0...426
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 Er det noen spesifikke drømmer du har nå? Jeg kunne gjerne tenkt meg å vite, da jeg holder på med drømmetydning. Anonymkode: b96c0...426
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 Anbefaler deg å være åpen og trygg❤Beskytt deg med pentagrammer. Rens huset selv! Du trenger ikke hjelp til dette. Brenn rensende røkelse som salvie. Mediter. Nøytraliser deg. Ikke tenk at kreftene er hvite eller sorte. Magi og krefter er i utgangspunktet nøytralt, så skaper du det til det du maner frem. Du kan snu dette selv. Kjenner du til beskyttelsesritualer? Ville utført noen av disse. Rett og slett for å fremme et mentalt skifte. Gjør deg selv i en slik fysisk, mental, spirituell og åndelig tilstand at ingenting kan bite på deg og dine. Lykke til. Blessed be. Anonymkode: c5f72...ebb 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå