Ukjent. Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 De har hyret Elden til å ta saken. De mener det er for strenge vilkår for å drive videre og krever mer kompensasjon. Elden mener også det er juridisk tvilsomt om det er adgang til å nekte alkoholservering på serveringssteder. Flott! Nå begynner domstolene å dras inn. Håper flere følger på og stevner tiltakene for retten. Blir interessant å se hvordan denne saken ender. https://www.nrk.no/norge/utelivsaktorer-hyrer-elden_-_-for-strenge-vilkar-for-a-kunne-drive-videre-1.15319296?fbclid=IwAR33KagLznN7nY5_zEt2GRI1KJjNegi_6GFUelpwTFjoWxIrFHZ-21WfSiU 3
2ro Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Jeg håper selvsagt at de får den hjelpen de trenger. Jeg håper også at vi får ned smitten slik livet kan gå mer som normalt. Akkurat nå er vi i en stigende kurve og vi skal helst ikke besøke andre, og mange andre tiltak. Da er også noe jeg håper er et kortvarig forbud mot alkoholservering en del av dette. Trist og vanskelig for utelivet, men med bred oppslutning om tiltakene behøver det ikke vare så fryktelig lenge. 1
Anbefalte innlegg