Gå til innhold

Bytte inn brettspill på Ark og Norli

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skjer når man bytter inn brettspill på Ark og Norli? Spill som er kjøpt på 40 % rabatt. Dersom dette tilbudet er utløpt (som det jo er nå), får man da full pris tilbake? Hvertfall på Ark, så kan man jo bytte inn alt uten kvittering.. 

Anonymkode: d2f1d...a83

AnonymBruker
Skrevet

Ut januar blir det nok 40% når du bytter inn, men hvis du vil bytte til et annet spill gir mange 40% rabatt på det nye spillet slik at det går mer opp-i-opp.

Var i hvert fall slik det fungerte den korte perioden jeg jobbet i Ark, men ting kan ha forandret seg fra den gang.

Anonymkode: 10713...99d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 9.1.2021 den 2.47):

Ut januar blir det nok 40% når du bytter inn, men hvis du vil bytte til et annet spill gir mange 40% rabatt på det nye spillet slik at det går mer opp-i-opp.

Var i hvert fall slik det fungerte den korte perioden jeg jobbet i Ark, men ting kan ha forandret seg fra den gang.

Anonymkode: 10713...99d

Aha, takk for svar. Alle varer kan alltid byttes eller noe sånt står det på lappen som er festet til spillet. Så får vel ikke pengene tilbake, men kan vel velge å få noe annet som tilsvarer prisen av full pris om jeg bytter i februar da? Hmm.. Eller kanskje de har egne lapper på spillene.. 

Anonymkode: d2f1d...a83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...