Gå til innhold

Vil se en serie som ikke er tilgjengelig i Norge, noen som har peiling på data som kan hjelpe??

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så nylig en trailer for en komedie serie som heter «the Mick», og jeg fikk veldig lyst til å se den! jeg har søkt ned hele internett og uansett hvilken side jeg går på står det «ikke tilgjengelig i din region» jeg har prøvd masse forskjellig som å bytte land på tlf osv men på de fleste sider må serien kjøpes, så at banken min er i Norge avslører meg. 

Kan noen hjelpe meg??? Det trenger ikke være gratis..  jeg har allerede kjøpt vpn men skjønner ærlig ikke noe av det.. føler jeg har prøvd alt mulig, blir så oppgitt!!! Skal det virkelig være så vanskelig å få sett en serie!!!! Hadde det ikke vært for korona hadde jeg tatt turen til USA bare for å se den dumme serien!!! 

jeg har allerede brukt masse tid og penger på å prøve å få se den serien her uten noe hell! 

jeg har forresten en gammel pc så jeg driter i om den blir full av virus jeg vil bare se den serien her!!! Hjelp!?

Anonymkode: f12f7...000

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gikk inn her for jeg håpet det var American Horror Story og at jeg kunne få ftps 😜 Sorry! 😅

Anonymkode: 76023...daf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i alle dager vil du se en serie med en fugl? She's a bird!

Uheldigvis ikke lov til å promotere lovbrudd her på forumet..themick-cap.thumb.PNG.b105e42eeebadac9a83408ab3a913d60.PNG

Anonymkode: 002cd...680

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor i alle dager vil du se en serie med en fugl? She's a bird!

Uheldigvis ikke lov til å promotere lovbrudd her på forumet..themick-cap.thumb.PNG.b105e42eeebadac9a83408ab3a913d60.PNG

Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til?  jeg synes den så morsom ut 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg så nylig en trailer for en komedie serie som heter «the Mick», og jeg fikk veldig lyst til å se den! jeg har søkt ned hele internett og uansett hvilken side jeg går på står det «ikke tilgjengelig i din region» jeg har prøvd masse forskjellig som å bytte land på tlf osv men på de fleste sider må serien kjøpes, så at banken min er i Norge avslører meg. 

Kan noen hjelpe meg??? Det trenger ikke være gratis..  jeg har allerede kjøpt vpn men skjønner ærlig ikke noe av det.. føler jeg har prøvd alt mulig, blir så oppgitt!!! Skal det virkelig være så vanskelig å få sett en serie!!!! Hadde det ikke vært for korona hadde jeg tatt turen til USA bare for å se den dumme serien!!! 

jeg har allerede brukt masse tid og penger på å prøve å få se den serien her uten noe hell! 

jeg har forresten en gammel pc så jeg driter i om den blir full av virus jeg vil bare se den serien her!!! Hjelp!?

Soap2day.com, you’re welcome ☺️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Knottogtott skrev (19 minutter siden):

Soap2day.com, you’re welcome ☺️

ÅÅÅ Tusen hjertelig takk, du er best!!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

ÅÅÅ Tusen hjertelig takk, du er best!!

Bare hyggelig 😊

Skrevet

Den lå på Netflix tidligere, men den ble kansellert, så regner med at det er derfor den er fjernet. Så det finnes ingen avslutning på serien. 

AnonymBruker
Skrevet
Matas skrev (8 timer siden):

Den lå på Netflix tidligere, men den ble kansellert, så regner med at det er derfor den er fjernet. Så det finnes ingen avslutning på serien. 

Oja.. kjedelig, men så lenge jeg får sett de to sesongene som er tilgjengelig så er jeg i det minste underholdt i noen dager😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Oja.. kjedelig, men så lenge jeg får sett de to sesongene som er tilgjengelig så er jeg i det minste underholdt i noen dager😄

Den ser jeg, jeg synes bare det var veldig kjedelig at den ble kansellert😅 Den traff min humor😂 Kos deg😊

AnonymBruker
Skrevet
22 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skjønner ikke helt hva du skal frem til?  jeg synes den så morsom ut 

Jaja, serien er artig den.

Var bare en referanse til en annen serie hovedrolledama spiller i - It's always sunny.

• Liker 1
Skrevet
Matas skrev (16 timer siden):

Den ser jeg, jeg synes bare det var veldig kjedelig at den ble kansellert😅 Den traff min humor😂 Kos deg😊

Ja det er veldig kjedelig.. jeg er midt i sesong 1 nå og den står til forventningene! Takk for det😁 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jaja, serien er artig den.

Var bare en referanse til en annen serie hovedrolledama spiller i - It's always sunny.

Oja skjønner haha, har ikke sett det så tok ikke referansen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...