Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 #1 Skrevet 9. januar 2021 Jeg har vært sammen med min mann i et par år, før dette var jeg på Tinder. Der traff jeg en annen mann(vi kaller han Ola), vi forble kun gode venner, opprettholdt kontakten, men møttes aldri. Etter 1,5år pauset/endte samboer og jeg forholdet etter mitt ønske, med felles bolig så valgte vi å bo sammen for å se om kjærligheten kunne blomstre igjen. Før det ble slutt møtte jeg Ola for første gang. Over flere møter hjemme hos han endte jeg til slutt opp til sengs med han. Jeg gråt og hadde dårlig samvittighet. Likevel føltes det rett. Dette ga meg nok litt dra hjelp med å gjøre det slutt. Mens det var slutt møttes Ola og jeg ukentlig, og jeg sov over hos han. Vi hadde følelser for hverandre, jeg møtte familien hans og alt var bra. Likevel følte nok vi begge at dette var feil tidspunkt og gikk tilbake til å være gode venner. Etter en stund fant jeg og mannen sakte, men sikkert tilbake til hverandre. Ting var veldig bra, og var det i et par måneder. Før jul ble ting veldig dårlig mellom oss, kun krangling og kjefting. Samtidig har jeg og Ola fått god kontakt igjen. Mer enn vennskapelig. Jeg har virkelig følelser for Ola. Vi passer godt sammen, kommuniserer godt og begge er veldig voksene/stabile. I motsetning til min mann, med min mann har heller aldri kommunikasjonen vært bra. Ola og jeg møttes etter jul, vennskapelig. Men det var en intens gnist mellom oss, vi begge følte på... Mannen er uviten, og lar ting skure å gå. Hvor mange sjanser skal han få? Hvor lenge skal jeg la dette gå utover min lykke?(og han kan heller ikke ha det bra selv om han påstår det). Ola ønsker å se om det kan bli oss, og ser for seg en fremtid. Har aldri hatt som intensjon å være utro, og hater virkelig utroskap. Likevel kommer jeg aldri til å fortelle min mann, det kommer til å ødelegge han. Trenger ikke kommentarer om at utroskap er fælt, det er jeg klar over. Hva ville dere gjort i denne situasjonen? Jeg er veldig glad i begge to og vet ikke hva jeg skal gjøre videre... 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Det virker som du føler sterkest for Ola, så ville gått for han. Et valg må du ta uansett, og kun du vet hva som er best i hjertet ditt🙂 Anonymkode: 837ec...c57 1
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det virker som du føler sterkest for Ola, så ville gått for han. Et valg må du ta uansett, og kun du vet hva som er best i hjertet ditt🙂 Anonymkode: 837ec...c57 Der har du nok et godt poeng. I sommer følte jeg veldig på at Ola var som at gresset virket grønnere fordi det var nytt og spennende. Nå er han ikke det lenger, og jeg lengter etter nærheten hans. Er veldig "fjortis" forelsket i han. Sommerfugler, hjertebank, bomull i topp lokket. Slik har jeg ikke følt det siden min første kjæreste.
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2021 Alterego666 skrev (5 minutter siden): Du store! Hva holder deg tilbake? Hva som holder meg tilbake ift Ola? Er nok fordi det sårer meg dypt og måtte gjøre min mann så vondt. Samtidig alt ift hus og økonomi synes jeg virker veldig skremmende.. Som nordmenn flest liker jeg det trygt og godt, uten forandring 🤭
Gjest Alterego666 Skrevet 9. januar 2021 #6 Skrevet 9. januar 2021 Frk.nesle skrev (Akkurat nå): Hva som holder meg tilbake ift Ola? Er nok fordi det sårer meg dypt og måtte gjøre min mann så vondt. Samtidig alt ift hus og økonomi synes jeg virker veldig skremmende.. Som nordmenn flest liker jeg det trygt og godt, uten forandring 🤭 Sååå.........det er bedre å pule Ola bak mannens rygg? Har ikke Ola bolig?
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 Ville gått for Ola ut ifra det du skriver her. Du må ta et valg, og jeg har en følelse av at du alltid kommer til å tenke på Ola og tenke på hva som kunne ha vært med han-om du velger å bli hos mannen. Og hva er oddsen for at mannen og du kommer til å klare å ordne opp i alt og få det forholdet dere ønsker? Anonymkode: 537ee...71d
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #8 Skrevet 9. januar 2021 (endret) Alterego666 skrev (6 minutter siden): Sååå.........det er bedre å pule Ola bak mannens rygg? Har ikke Ola bolig? Absolutt ikke. Har heller ikke ligget med Ola siden den perioden det var slutt mellom mannen og meg. Ola har også bolig. Endret 9. januar 2021 av Frk.nesle
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #9 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ville gått for Ola ut ifra det du skriver her. Du må ta et valg, og jeg har en følelse av at du alltid kommer til å tenke på Ola og tenke på hva som kunne ha vært med han-om du velger å bli hos mannen. Og hva er oddsen for at mannen og du kommer til å klare å ordne opp i alt og få det forholdet dere ønsker? Anonymkode: 537ee...71d Tror du har helt rett. Er vel bare det å ta et så stort valg som påvirker et annet meneske man er så glad i negativt gjør vondt. Etter to år burde kommunikasjonen ha vært på plass
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 Ville gått for Ola. Men ligg lavt og avslutt skikkelig. Bruk tid på prosessen og hjelp din mann ut av bruddet. Aller helst burde det gått en god tid før du møtte han igjen. Reparèr der du er. Bruk tålmodighet og ligg lavt, så mannen ikke blir forlatt med Ola som tilskuer Anonymkode: 36ea4...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 Stakkars Ola som vil ha en kvinne som er utro. Anonymkode: d04f7...802
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Mitt råd er å kutte ut begge to. Anonymkode: 0c275...735
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #13 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Stakkars Ola som vil ha en kvinne som er utro. Anonymkode: d04f7...802 Hva får deg til å si det?
Frk.nesle Skrevet 9. januar 2021 Forfatter #14 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Mitt råd er å kutte ut begge to. Anonymkode: 0c275...735 Hvorfor råder du det? Har tenkt tanken.
Missy77 Skrevet 9. januar 2021 #15 Skrevet 9. januar 2021 En ting som er sikkert er at du skal gjøre det endelig slutt med samboeren din. Dere har ikke barn? Da burde det i hvert fall ikke være noe problem. Så får du heller se hvordan ting utvikler seg med Ola etter det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå