AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Visste ikke helt hvor jeg skulle legge denne men. First of all: jeg anser meg selv ikke som en introvert. Jeg liker meg generelt rundt folk. Folk tapper meg ikke for energi og jeg blir beskrevet av venner og bekjente som en pratsom, utadvendt person. Likevel føler jeg at jeg blir mer og mer sær med årene og jo eldre jeg blir. Og jeg lar det skje uten at jeg bryr meg nevneverdig. Jeg liker veldig godt mitt eget selskap, men er ekstremt glad i dyr og har alltid følt en bedre kontakt med dyr enn mennesker sånn spirituelt og emosjonelt. Jeg har hatt flere samboere det har blitt slutt med av ulike grunner, og de periodene jeg har bodd alene har jeg alltid hatt det best med meg selv. Per nå har jeg en samboer, vi har et er bra liv sammen egentlig, men periodevis og jevnlig har jeg lyst å gjøre det slutt bare fordi jeg vil bo alene. Jeg føler meg egentlig likegyldig til mange av de rundt meg. Familien min også. Jeg kunne helst tenkt meg å bo alene uti huttiheiti med masse dyr som eneste selskap. Men er jo vanskelig å lage seg en inntekt i slikt tilfelle. Flere som er slik? Anonymkode: 56924...756
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #2 Skrevet 9. januar 2021 Jeg føler det på akkurat samme måte som deg, at jeg har blitt mer «sær» de seneste årene. Har en sosial og krevende jobb, gode venner og barn. Men, har bodd alene (selvvalgt) de siste 9 årene, stortrives med mine dyr, stillheten, rett og lett egentid. Jeg har to venninner som har det på akkurat samme måte, trives best med seg selv/bo alene. Anonymkode: 63ff7...f80 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #3 Skrevet 9. januar 2021 Jeg er også sånn. Det spiller ingen rolle hva betegnelsen på meg blir for jeg er alt sammen, men ikke hele tiden. En introvert og einstøing som trives aller best alene, ja. Bortsett fra når jeg treffer noen som er veldig hyggelige å prate med og det tilfeldigvis passer, da kan jeg være veldig sosial en stund, men jeg kjenner at jeg får nok og vil trekke meg ut etter noen timer. Da er sosialkvoten min brukt opp, jeg må lade batterier igjen og det gjøres best alene. Mennesker og aktiviteter med dem drar veldig mye "strøm". Jeg skiller meg ut og sånn er jeg. En må visst alltid betale litt for å skille seg ut fra flokken. Jeg kan overse kommentarene og ha et greit liv alene med min hund. 🌲🔥 🐕 Anonymkode: 27c28...dd5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå