Gå til innhold

Noen som har bestilt fra rum21?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har bestilt spisestuebord derfra som haster å få, da vi har værRt uten altfor lenge. Leste etter eg bestilte masse negativt om rum21 og levering. Ble lettere stresset. Noen erfaringer? Vil gjerne bestille bordet en annen plass om disse er useriøse men vil ikkje sitte med 2 bord 😂

Anonymkode: bdc3e...ade

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, flere ganger. Alltid vært fornøyd og aldri noen tull eller forsinkelser. 

Anonymkode: b6eed...fb5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte stol som måtte lages på bestilling. Det stod 8-10 ukers ventetid, men jeg fikk den etter 5 eller 6 uker. Godt fornøyd. :)

Anonymkode: 821c6...3c9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, flere ganger. Alltid vært fornøyd og aldri noen tull eller forsinkelser. 

Anonymkode: b6eed...fb5

Tusen takk! Har ikkje fått sendingslink enda men bestilte tirsdag kveld så kan kanskje ikkje forvente det men merker eg blir stresset når det står så mye negativt. Samt når eg bestilte sto det at bordet var På lager og det står det i mailen også men dagen etter hadde bordet steget i pris på nettsiden og sto som 12-14 uker levering. Krysser fingrene for st eg bestilte det siste!!!😍❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Jeg bestilte stol som måtte lages på bestilling. Det stod 8-10 ukers ventetid, men jeg fikk den etter 5 eller 6 uker. Godt fornøyd. :)

Anonymkode: 821c6...3c9

Åh nå blei eg glad! Håper min bestilling går knirkefritt også. Stresser så sykt når eg leste alle de som var så negative 😭

AnonymBruker
Skrevet

jeg tror det er derifra jeg bestilte to stoler.. men de var lagervare, fikk de kjapt.

Anonymkode: 4366e...77d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...