AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #41 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du kan ikke bare bestemme at jeg tar feil om et tema jeg ikke har uttalt meg om. Ting som inneholder eller med stor sannsynlighet inneholder melk er ikke melkefritt, det er alt jeg har sagt og jeg har gitt en lang rekke eksempler gjennom å legge ved lenker. Hva som er vegansk eller ikke er det du og andre som uttaler dere om, ikke jeg. Tydelig at jeg har tråkket på noen ømme tær her, så jeg forlater denne tråden nå før den utarter. Men vil gjerne gjenta denne oppfordringen en gang til før jeg går: vær så snill å ikke påstå at ting er helt melkefritt når det ikke er det. Hvis folk hører på deg, kan det være farlig for dem eller noen de har ansvar for. I verste fall kan noen dø. Anonymkode: 499c3...8a9 Men tråden handler jo åpenbart om hva som er vegetarisk (går ut ifra at TS mente vegansk) sjokolade, ikke om hva som er melkefritt. Anonymkode: 7d42c...06c 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #42 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du kan ikke bare bestemme at jeg tar feil om et tema jeg ikke har uttalt meg om. Ting som inneholder eller med stor sannsynlighet inneholder melk er ikke melkefritt, det er alt jeg har sagt og jeg har gitt en lang rekke eksempler gjennom å legge ved lenker. Hva som er vegansk eller ikke er det du og andre som uttaler dere om, ikke jeg. Tydelig at jeg har tråkket på noen ømme tær her, så jeg forlater denne tråden nå før den utarter. Men vil gjerne gjenta denne oppfordringen en gang til før jeg går: vær så snill å ikke påstå at ting er helt melkefritt når det ikke er det. Hvis folk hører på deg, kan det være farlig for dem eller noen de har ansvar for. I verste fall kan noen dø. Anonymkode: 499c3...8a9 Jizzes Christ er det mulig. Vi diskuterer vegansk ikke melkefritt. Er det så vanskelig å forstå? Anonymkode: 1069a...71f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #43 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 16.1.2021 den 14.39): Er det noen som burde lese så er det deg. Eldorado og Coop sine er uten melk,men de kan inneholde spor av noe som gjør de veganske. Og veganisme handler ikke som personlig renhet så smågodt som ikke inneholder animalske produkter er veganske. Anonymkode: 1069a...71f Men det står jo helmelkspulver i innholdsfortegnelsen til Eldorado sin, stemmer ikke det? Baker en del til en dame som helst ikke skal ha melk, og har ingen Coop i nærheten, så det hadde vært fint for meg hvis denne kunne brukes. Anonymkode: 27fc2...da9 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2021 #44 Skrevet 17. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men det står jo helmelkspulver i innholdsfortegnelsen til Eldorado sin, stemmer ikke det? Baker en del til en dame som helst ikke skal ha melk, og har ingen Coop i nærheten, så det hadde vært fint for meg hvis denne kunne brukes. Anonymkode: 27fc2...da9 Det er ingen som har sagt at kokesjokoladen er vegansk. Det ble sagt at eldorado har en vegansk sjokolade og så ble kokesjokolade dratt frem som et motbevis av en kverulant i tråden Anonymkode: 1069a...71f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå