Søta Skrevet 12. august 2005 #1 Skrevet 12. august 2005 Så er det i morra det skjer - og jeg har fremdeles ikke funnet musikk til vielsen... Noen som vet hvor jeg kan laste ned brudemarsj for brenning? Har også lyst på en fanfare om noen vet hvor jeg kan finne det! HASTER!!!!!!
Søta Skrevet 12. august 2005 Forfatter #2 Skrevet 12. august 2005 Måtte bare registrere så jeg får mail ved svar
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #3 Skrevet 12. august 2005 Har du ikke et nedlastningsprogram da? Hvis ikke kan du prøve her http://no.altavista.com/audio/default Men tviler litt på at du finner så mye på altsvista. Du bør nok ha et nedlastingsprogram. Event kan du løpe på biblioteket å få lånt deg en cd der. Om de har da... Lykke til!
Suebird Skrevet 12. august 2005 #4 Skrevet 12. august 2005 Jeg anbefaler deg å dra i en musikkforretning umiddelbart. Skulle du hatt en av en utenlandsk komponist så hadde det nok vært enklere å få tak i over nettet. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Hvis du skal ha den vanligste brudemarsjen, så er den komponert av Felix Mendelsohn. Den er en del av En midtsommernattsdrøm, bare gå i butikk/bibliotek og spørre. Vet også en annen musikk er veldig vanlig, men den vet jeg ikke hvor kommer fra. SIkkert noen andre som kan svare på det?
Søta Skrevet 13. august 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. august 2005 Har fått låne en cd av ei venninne - så det er i boks!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå