AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Hei! Jeg bor i en leilighet som deler ett fellesareal med hage. Jeg bor til slik at jeg noen ganger går gjennom denne hagen. Har da noen ganger trøkka i hundebæsj. Jeg vet att det er 2-3 av beboerne her som har hund, så tenker det må være noen av de som lufter hunden sin på hageflekken. Hvordan går jeg frem for å få de til å slutte? Jeg har allerede satt frem en søppeldunk med skilt på og trodde de skulle ta hintet da, men den gang ei.. senest igår låg det igjen en stor bæsj der. Så idag la jeg ut hundeposer i tilegg. Er dette normalt? Hagen har ikke blitt noe særlig brukt, men synes allikevel det er noe spesielt å la hunden bæsje der uten å plukke opp? Da blir jo hagen hvertfall umulig for noen bruke. Anonymkode: b9ba5...a50
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Grusomt kvalmende! Jeg ville sett om jeg kunne fersket naboen i det, og sagt noe der og da! Det går ikke an!! Anonymkode: d825f...df1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Har opplevd lignende, hunder blir sluppet helt fritt ute. Jeg lo meg nesten ihjel når en av synderene fikk som fortjent. Hunden ville ikke komme når personen ropte på den, så personen måtte gå å hente hunden. Ut i minefeltet av drolter. Personen trokker i en av minene, og får kjenne på hvorfor man skal plukke opp etter hunden 🤣😂🤣😂🤣 Har flyttet nå så vet ikke om det enda er et problem. Anonymkode: d5099...ca1 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Grusomt kvalmende! Jeg ville sett om jeg kunne fersket naboen i det, og sagt noe der og da! Det går ikke an!! Anonymkode: d825f...df1 Ts.her. Jeg håper at jeg treffer på de engang slik at jeg kan si ifra! Skjønner bare ikke hvorfor de ikke tar hintet etter søppeldunken ble satt frem.. Anonymkode: b9ba5...a50
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har opplevd lignende, hunder blir sluppet helt fritt ute. Jeg lo meg nesten ihjel når en av synderene fikk som fortjent. Hunden ville ikke komme når personen ropte på den, så personen måtte gå å hente hunden. Ut i minefeltet av drolter. Personen trokker i en av minene, og får kjenne på hvorfor man skal plukke opp etter hunden 🤣😂🤣😂🤣 Har flyttet nå så vet ikke om det enda er et problem. Anonymkode: d5099...ca1 😂😂 skulle ønske det skjedde her og, men til nå er det kun jeg som har fått bæsj på meg som jeg vet om. Meen siden det kun ser ut som det er samme hunden blir det aldri så mange bæsjer her. Jeg rensket og plenen for bæsj når jeg satte frem søppeldunken så er veldig synlig når det er noen nye bæsjer der. Anonymkode: b9ba5...a50
Hansehan Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Finn ut hvem det er og legg dritten i postkassen deres. 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Hansehan skrev (3 minutter siden): Finn ut hvem det er og legg dritten i postkassen deres. Ts her. God ide. Problemet er at det dukker opp en ny bæsj kansje annenhver dag, så er vanskelig å få med meg akuratt når de er ute og lufter. Har en mistenkt, men føler jeg må være sikker hvis jeg skal gjøre dette. Anonymkode: b9ba5...a50
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ts her. God ide. Problemet er at det dukker opp en ny bæsj kansje annenhver dag, så er vanskelig å få med meg akuratt når de er ute og lufter. Har en mistenkt, men føler jeg må være sikker hvis jeg skal gjøre dette. Anonymkode: b9ba5...a50 Viltkamera? Anonymkode: 2e129...199 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #9 Skrevet 9. januar 2021 Lapp i postkassa Anonymkode: 91469...4c1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #10 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Lapp i postkassa Anonymkode: 91469...4c1 Ts her. Til alle beboerene da siden jeg ikke vet hvem sin hund? Tror du det vil hjelpe mer en søppeldunken med plukk opp bæsjen din skilt på? Anonymkode: b9ba5...a50
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #11 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ts her. Til alle beboerene da siden jeg ikke vet hvem sin hund? Tror du det vil hjelpe mer en søppeldunken med plukk opp bæsjen din skilt på? Anonymkode: b9ba5...a50 Ja Anonymkode: 91469...4c1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #12 Skrevet 9. januar 2021 Ville satt opp et kamera av et slag, funnet ut hvem som er synderen. Deretter plukke opp dritten og legge den på trappa dems! Anonymkode: 6d89e...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #13 Skrevet 9. januar 2021 Nei, men jeg plukker ikke opp i skauen utenfor stien i "ingenmannsland" . Var en fyr som ville jeg skulle hoppe inn i brennesle en gang, langt vekk fra normal ferdsel. Vurderte stalke ham og legge igjen en liten på trappa hans Anonymkode: 16495...891
Kokeshi Skrevet 10. januar 2021 #14 Skrevet 10. januar 2021 Legg en lapp i postkassene hvor du forklarer det du forteller her, og at du har satt frem tilgjengelig søppeldunk.
Jentegutt Skrevet 10. januar 2021 #15 Skrevet 10. januar 2021 Hadde klikket visst jeg hadde opplevd dette, er direkte kvalmt 🤢🤢🤢
Gjest Acer Skrevet 11. januar 2021 #16 Skrevet 11. januar 2021 Oppdaget i sommer store mengder med hundelort på str. med menneske -avføring langs granhekken min, og til stor forbannelse hver gang ein kjører rundt med plenklipperen , og kantklipper. Fant etterhvert ut det var naboen som slepte hunden løs på egen hånd ved midnatt, og gjorde sitt fornøda bl.a. langs granhekken. Sendte bekymringsmelding til mattilsynet ettersom det var andre forhold ved hundeholdet hos naboen. Nå er politiet ifølge med mattilsynet på inspeksjon, og når naboen vart kjent med hvem så hadde sendt bekymringsmeldingen blei naboskapet brutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå