Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det man ville definisert som kastanjebrunt hår (er en del rødt i det vil jeg si) Personlig har jeg alltid følt meg utrolig usikker og annerledes som følge av dette.. Jeg har heldigvis ikke fått noe særlig kommentarer på dette i barndommen, men når jeg begynte på videregående ble det skikkelig ille:/ Der har jeg fått daglige kommentarer som feks hvorfor farger du det ikke brunt, att fargen min er den styggeste de har sett, att jeg ville vært mye penere med en « normal farge» osv.. Jeg har og fått mer ubehagelige spørsmål som feks om jeg har rødt hår på visse steder på kroppen osv.. Poenget er, bør jeg prøve og farge det? Og isåfall hva slags farge

Anonymkode: 68bbf...d21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Rødt hår er kjempe pent og veldig sjarmerende! Du kan selvsagt farge det, men ikke fordi du tenker andre vil syns noe annet er finere. Om du farger det vil øynene dine om de er grønne/blå miste mye av fargen sin, om huden din har rosaskjer vil det blir mye tydeligere med brunt, eller lyst (om det ikke er en kaldt blond farge)

Anonymkode: 43b33...555

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Du har en nydelig og sjelden farge, du skiller deg ut og er spesiell. Prøv å omfavne det, jeg har klart det selv og har sluttet å farge håret nå. Får så mye skryt for fargen, og ansiktet mitt kommer mye mer fram! Sunnere for håret et det også, og billihere😊

Anonymkode: 08e1b...ca8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo den nydeligste fargen som er😍 ikke farg det

Anonymkode: 7cd4b...d8a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Du har jo den nydeligste fargen som er😍 ikke farg det

Anonymkode: 7cd4b...d8a

Helt enig -det er virkelig den nydeligste fargen. Folk som erter er bare misunnelig!

Anonymkode: 52d03...fa7

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, ikke farg håret, du har en nydelig farge :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Til deg ;)

• Liker 5
Skrevet

Nydelig hårfarge, det er det du har! Ikke gi de usikre mobberne "rett" (selv om de tar helt feil!).

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Rødt hår er kjempe pent og veldig sjarmerende! Du kan selvsagt farge det, men ikke fordi du tenker andre vil syns noe annet er finere. Om du farger det vil øynene dine om de er grønne/blå miste mye av fargen sin, om huden din har rosaskjer vil det blir mye tydeligere med brunt, eller lyst (om det ikke er en kaldt blond farge)

Anonymkode: 43b33...555

Tusen takk<3

har blå øyner ja, og ganske lyst ansikt.. klarer rett og slett ikke og bli brun uansett hvor mye jeg soler meg:)..

Skrevet

Du må ikke høre på de som er slemme. Hør på de som er snille istedet, og vær snill med deg selv ❤️

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du må ikke farge det!!! Skal du ligne alle de andre bertene med brunt og glattet hår da?

Anonymkode: ddc05...e96

• Liker 1
Skrevet

Det er veldig mange som bruker store summer på å farge håret sitt for å få det slik som ditt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er du mann eller kvinne? Regner med mann.

Rødhårede kvinner kan være alveaktig vakre.

Rødhåret menn er ofte nederst på rangstigen.

Anonymkode: 7bb31...212

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dummeste jeg lest.

Jeg er rødhåret (kvinne). Aldri fått noe annet enn komplimenter. Datteren min også.

Farg håret ditt om du ønsker det. Ikke fordi noen andre mener du skal det.

Anonymkode: d313a...ebd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For noe tull 

Anonymkode: c06bb...a15

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mellomblondt hår, en utrolig kjedelig og alminnelig farge og har aldri fått skryt for den. Etter at jeg begynte å farge det med kastanjerød henna fikk jeg derimot kontinuerlig skryt av håret, alle syntes rødfargen var helt utrolig nydelig.

Nei, rødt hår er det vakreste og flotteste man kan ha. Du er heldig som har en sånn gave fra naturens side. Hvis folks erting plager deg, kan du eventuelt bruke glansvask. Det går gradvis ut av håret og er ikke permanent. Da slipper du å måtte slite med ettervekst når du forhåpentligvis vil ha din egentlige farge tilbake.

Rødt hår på både kvinner og menn er nydelig 😍😍😍😍😍😍😍

Anonymkode: e01c8...22b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er kvinne

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Til deg ;)

!!!!!!!!!!!

Jeg pleide å høre på denne hver eneste dag! Takk for at du minnet meg på den!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg har det man ville definisert som kastanjebrunt hår (er en del rødt i det vil jeg si) Personlig har jeg alltid følt meg utrolig usikker og annerledes som følge av dette.. Jeg har heldigvis ikke fått noe særlig kommentarer på dette i barndommen, men når jeg begynte på videregående ble det skikkelig ille:/ Der har jeg fått daglige kommentarer som feks hvorfor farger du det ikke brunt, att fargen min er den styggeste de har sett, att jeg ville vært mye penere med en « normal farge» osv.. Jeg har og fått mer ubehagelige spørsmål som feks om jeg har rødt hår på visse steder på kroppen osv.. Poenget er, bør jeg prøve og farge det? Og isåfall hva slags farge

Rart. Datteren min farget håret kobber (det ble ganske rødt)  og har fått masse komplimenter. 

Anonymkode: 4f1c5...aad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det selges mye rød og rødbrun hårfarge. Det er det grunner til. 

Anonymkode: 4f1c5...aad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...