AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #41 Del Skrevet 8. januar 2021 Anonymkode: 61a4c...172 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #42 Del Skrevet 8. januar 2021 Jaybird skrev (13 minutter siden): Litt enig, og litt uenig. Hva gjør egentlig alternative lyrics-utgaven bedre? Jeg syntes den alternative har bedre tekst. Anonymkode: 43da1...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 8. januar 2021 #43 Del Skrevet 8. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg syntes den alternative har bedre tekst. Anonymkode: 43da1...d8d Jaja, enhver sin smak, jeg har aldri følt det slik, men jeg er nok litt preget av at alternate lyrics-utgaven automatisk blir "feil" fordi jeg har hørt originalen så alt for mange flere ganger. 😄 Etter hvert har jeg hørt den alternative en haug med ganger også, men likevel er det noe impulsivt der. Jeg får gi det en reell vurdering en dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #44 Del Skrevet 8. januar 2021 gåsehud-fine låter som jeg hører mye på for tiden: Anonymkode: 30a34...2f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cerruti Skrevet 8. januar 2021 #45 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Massive Attack - Teardrop 😊 Anonymkode: 1068e...dcb Eller unfinished sympathy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 9. januar 2021 #46 Del Skrevet 9. januar 2021 (endret) Tool - Schism Soundgarden - Fell on black days System of a down - Chop Suey Nirvana - Heart shaped box Townes Van Zandt - Lungs Bruce Springsteen - The river Led Zeppelin - Kashmir Beatles - Come together Dolly Parton - Jolene Endret 9. januar 2021 av K.B. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kirsebæra Skrevet 9. januar 2021 #47 Del Skrevet 9. januar 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #48 Del Skrevet 9. januar 2021 Skylar Grey med Coming home Jaquline med "Broken ones" Og en ekte guilty pleasure med Bobbysocks sin "Radio" ( ) Anonymkode: c5772...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 9. januar 2021 #49 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Kult Søppel Kjedelig KlisjéKlisjèKlisjè, "se på meg jeg er spesiell" Anonymkode: 3b9b2...81d Vedder på at du er gøy på fest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 9. januar 2021 #50 Del Skrevet 9. januar 2021 Song for Zula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catbert Skrevet 9. januar 2021 #51 Del Skrevet 9. januar 2021 London Grammar - Hey now 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #52 Del Skrevet 9. januar 2021 Yebba - My mind Anonymkode: 67514...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 9. januar 2021 #53 Del Skrevet 9. januar 2021 Mitt lille bidrag da. Hiphop - Pharcyde med She Said Rock - Time av Pink Floyd R&B - Really love av D'angelo and the Vanguard og All good (med chaka chan) av De La Soul Funkrock- Apache Rose Peacock av Red hot chili peppers Jazz/R&B - Certainly av Erykah Badu Pop - Slow Cheetah og Snow av Red hot chili peppers Funk - Somebody else's guy av Jocelyn Brown, If you want me to stay av Sly and the family stone (basslinen er amazing) og Baby This Love i have av Minnie Riperton Indie?ish? - Jungle av Tash Sultana Reggae - I chase the devil av The Upsetters Metal - Come Clarity av In Flames Litt instrumental chill - Goodness av Emancipator Frekk Dubstep - Horus av SLUMBERJACK Og en liten guilty pleasure - No Scrubs av TLC 😅 Har mye mer, så om du finner noe du liker er det bare å spørre etter mer Enjoy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #54 Del Skrevet 9. januar 2021 Jpolnd-the end nyeste favoritten min the dandy warhols- mohammed guillemots- walk the river Tame impala- let it happen The Shins- New slang Hilltop hoods- the nosebleed section Carla bruni- quelqu un m a dit Danit, rey&kjavik- cuatro vientos Anonymkode: 5b86f...e93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #55 Del Skrevet 9. januar 2021 Freakingawesome skrev (13 minutter siden): Mitt lille bidrag da. Hiphop - Pharcyde med She Said Rock - Time av Pink Floyd R&B - Really love av D'angelo and the Vanguard og All good (med chaka chan) av De La Soul Funkrock- Apache Rose Peacock av Red hot chili peppers Jazz/R&B - Certainly av Erykah Badu Pop - Slow Cheetah og Snow av Red hot chili peppers Funk - Somebody else's guy av Jocelyn Brown, If you want me to stay av Sly and the family stone (basslinen er amazing) og Baby This Love i have av Minnie Riperton Indie?ish? - Jungle av Tash Sultana Reggae - I chase the devil av The Upsetters Metal - Come Clarity av In Flames Litt instrumental chill - Goodness av Emancipator Frekk Dubstep - Horus av SLUMBERJACK Og en liten guilty pleasure - No Scrubs av TLC 😅 Har mye mer, så om du finner noe du liker er det bare å spørre etter mer Enjoy Og hva er den desidert fineste låten av disse da? 😆 Anonymkode: 9d814...3f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 9. januar 2021 #56 Del Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Og hva er den desidert fineste låten av disse da? 😆 Anonymkode: 9d814...3f9 Oi, kommer vel litt an på hva du legger i fineste låt. Men jeg er veldig svak for Erykah Badu, spesielt de litt eldre sangene. Så Certainly av Erykah Badu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Freakingawesome Skrevet 9. januar 2021 #57 Del Skrevet 9. januar 2021 Men med det sagt, så synes jeg Slow Cheetah av Red hot chili peppers er en veeeeeldig undervurdert poplåt. Anbefales også å høre igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 9. januar 2021 #58 Del Skrevet 9. januar 2021 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #59 Del Skrevet 9. januar 2021 Freakingawesome skrev (1 time siden): Indie?ish? - Jungle av Tash Sultana Fantastisk Anonymkode: ee97f...be7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #60 Del Skrevet 9. januar 2021 Anonymkode: 5d208...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå