Gå til innhold

Tinder gold synlig for andre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Kjøpte meg nettopp 1 mnd tinder gold da jeg var litt nysgjerrig. Når jeg går gjennom feeden min nå dukker det opp flere profiler med gullhjerte bak. Betyr dette at de har tinder gold profil eller betyr det at de har liket meg og jeg ser at de har liket meg fordi jeg har tinder gold? Ble helt stressa av det her for dwt betyr at det er synlig for andre at JEG har tinder gold vel ? æsj har avsluttet abbonomentet men ikke mulig å fjerne gull funksjonen før om 1 mnd

Anonymkode: da858...39c

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1440165-tinder-gold-synlig-for-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kjøpte meg nettopp 1 mnd tinder gold da jeg var litt nysgjerrig. Når jeg går gjennom feeden min nå dukker det opp flere profiler med gullhjerte bak. Betyr dette at de har tinder gold profil eller betyr det at de har liket meg og jeg ser at de har liket meg fordi jeg har tinder gold? Ble helt stressa av det her for dwt betyr at det er synlig for andre at JEG har tinder gold vel ? æsj har avsluttet abbonomentet men ikke mulig å fjerne gull funksjonen før om 1 mnd

Du synes det er flaut å ha gold? Hvorfor?

Anonymkode: 56f6c...d2f

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Du synes det er flaut å ha gold? Hvorfor?

Anonymkode: 56f6c...d2f

Vet ikke. Føler bare at alle mine venninner uansett matcher med «alle» og da trenger det ikke. Er det vanlig at kvinner også har det ?

AnonymBruker

Vet ikke om det er vanlig, men jeg er kvinne og har det. Er godt voksen jeg da så da er det sikkert vanskeligere, men ærlig talt synes jeg ikke TInder gold hjelper noenting. Får ikke noen flere matcher av det. Eneste forskjellen fra vanlig Tinder er at jeg kan se de som har likt meg, men de er nesten alltid helt uaktuelle for meg på grunn av at de for det meste bor i land langt unna. Eller så er de helt ukurante av andre grunner. Så anbefaler ikke Tinder gold. Ser fram til å gå tilbake til vanlig, gratis Tinder. 

Anonymkode: 92a2c...93f

AnonymBruker

Jeg ser aldri gullhjerter i feeden, kun hos alle som har gitt meg en like. Jeg tror det er bare Tinder som vil vise at jeg ser dem pga at jeg har gold.  Så jeg tror altså ingen ser at du har gold. 

Anonymkode: 64baa...b23

Annonse

Det betyr at dere "har matchet pga Tinder Gold", tror jeg, er i hvert fall det som står. Dvs at du ikke sveipet gjennom den vanlige bunken og så matchet, men at du sveipet gjennom bunken av menn som allerede har likt deg (der du får automatisk match om du liker tilbake). Håper det var forståelig. Andre ser ikke at du har Gold, men skjønner det vel om du skjuler avstand eller alder. 

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

jo det er et par spesifikke profilinstillinger som avslører veldig lett om du har gold, i tillegg så kommer det opp i noen tilfeller at du har matchet med tinder gold els på varselen

Anonymkode: 1ee88...e3b

Så lenge du ikke bruker passportfunksjonen, eller gjemmer alderen din, så er det ingen som vet det. 

Anonymkode: 64baa...b23

Gjest TheCatLady

Jeg hadde det da jeg hadde Tinder for nei, ikke alle kvinner "matcher med alle uansett". Alle kvinner er ikke like attraktive og da får man ikke likes av alle. 

Uansett, jeg synes det var greit å se hvem som hadde likt meg og gadd egentlig ikke å sveipe noe særlig da. Men at det høynet sjansene mine for å finne noen vil jeg ikke si. Det var vel omtrent likt, men greit nok å ha det om man gidder å bruke penger på det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...