AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Har fått småblødninger og litt utflod, som i følge nettet kan være symptomer på at en spontan abort er i ferd med å skje.. Så nå er jeg fryktelig urolig og bekymret. Vet at kg ikke kan gjøre noe med det, bare trenger å skrive det et sted. Tok et par tidlige tester som var positive, hadde vel vært lettere om jeg ikke hadde tatt de og ikke visste noe.. Anonymkode: 5a3df...53a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Uff, fryktelig slitsomt å gå i uvissheten. Men blødninger er veldig vanlig, selvom alt er bra. Men er å vanlig ved SA. Håper det er helt uskyldige svangerskapsblødninger, husk at det er stor sannsynlighet for det å. Har du noen smerter? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 9abcb...5ed
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 35 minutter siden, AnonymBruker said: Uff, fryktelig slitsomt å gå i uvissheten. Men blødninger er veldig vanlig, selvom alt er bra. Men er å vanlig ved SA. Håper det er helt uskyldige svangerskapsblødninger, husk at det er stor sannsynlighet for det å. Har du noen smerter? Hvor langt er du på vei? Anonymkode: 9abcb...5ed Ja det er slitsomt. Jeg har hatt litt murringer nederst i magen i hele dag. Litt sånn mensen-aktig ubehag. Hvor langt jeg er på vei er jeg usikker på, jeg tok kun strektester og ikke sånn som viser uker. Men vet det enda er tidlig i svangerskapet Anonymkode: 5a3df...53a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå