Fjongfrøken Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Jeg hadde for mange år siden en pendel, men hvor den er blitt av aner jeg ikke. Har lyst å begynne å bruke en igjen, men sist jeg kjøpte ble jeg fortalt at dette var noe svært personlig, og jeg måtte spørre pendelen om den ville være min pendel. Så om dette stemmer, så er det jo ikke bare å kjøpe en på nettet.. vi har ingen slike butikker her jeg bor, så litt vi vanskelig å få tak. Spørsmålet mitt er da, stemmer det at ikke nødvendigvis hvilken som helst pendel vil duge?
Dillan Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Det finnes forskjellige typer pendler for forskjellig bruk, men de kan trygt kjøpes på nett. Når du får pendelen må den renses og så ber du den om å bli din. 1
Fjongfrøken Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2021 Hvordan renser jeg den? (Går ut i fra at du ikke mener såpe og vann).
Dillan Skrevet 9. januar 2021 #4 Skrevet 9. januar 2021 Finnes mange måter, men under rennende vann er et alternativ. Du finner sikkert mye informasjon hvis du googler det.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2021 #5 Skrevet 11. januar 2021 Jeg brukte et halskjede og tredde en ring innpå. Jeg spurte pendelen om å vise meg ja og nei. Så fikk jeg svar på spørsmålene i ja og nei form. Men jeg gjorde sikkert noe feil, for de stemte vanligvis dårlig. Anonymkode: efdd1...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå