AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har sletta VG og Dagbladet er uaktuelt. Er ute etter en app som dekker de viktige nyhetene i verden. Opplever at VG fokuserer mest på tull og er lite oppdaterte på viktige ting. Gjerne en verdensomspennende avis. Jeg har NRK sin app og er fornøyd med den, syns ofte at NRK har mye bra. Anonymkode: 826c9...1f7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Har aftenposten. Har ikke giddet å laste ned appen selv om jeg abonnerer. Leser nyheter uten apper Anonymkode: 14db1...098 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Jeg leser Aftenposten og Morgenbladet, og ser Dagsrevyen på NRK. Har ingen nyhetsrelaterte apper, med mindre du teller Podcast-appen hvor jeg hører på Urix. Anonymkode: b9c4e...d23
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Det spiller ingen rolle. Alle norske nyhetsformidlere er helt like. De skriver om akkruat det samme, på samme måte og på samme tid. Når jeg leser en nyhetsartikkel i Norge aner jeg ikke hvilken avis det er jeg sitter å leser. Det er ett fett om det viser seg å være aftenposten, vg, db, dagsavisen, klassekampen, dn, morgenbladet, nettavisen, bt osv. Alt er helt likt. Anonymkode: 51e26...75e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå