AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Har et skap som veier litt. Flytte karene nekta å bære det ned. Jeg er alene med brekt arm så er en grund til at jeg måtte ansette folk til det. Kan jeg betale de litt mindre å få ansatt noen andre. Anonymkode: 9e1aa...80a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Hva har byrådet med det å gjøre? Anonymkode: f50c5...199 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Spesielt tunge, eller på annen måte vanskelige, ting å flytte må avtales spesielt med flyttefolk. Eldre pianoer, for eksempel. Anonymkode: c7cee...fef
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Klart de kan nekte å flytte på ting som de mener er for tunge eller risikable å flytte på. De kunne jo hentet flere folk da, hvis det var for tungt. Anonymkode: ce445...593
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva har byrådet med det å gjøre? Anonymkode: f50c5...199 Sorry autokorekt og stuptrøtt meg. Flyttebyrå Anonymkode: 9e1aa...80a
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Klart de kan nekte å flytte på ting som de mener er for tunge eller risikable å flytte på. De kunne jo hentet flere folk da, hvis det var for tungt. Anonymkode: ce445...593 Jeg har fått det opp selv med hjelp av ei venninne så ille tungt er det ikke. Men det er solid gammel kommode. Anonymkode: 9e1aa...80a
Traktor Skrevet 9. januar 2021 #7 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har et skap som veier litt. Flytte karene nekta å bære det ned. Jeg er alene med brekt arm så er en grund til at jeg måtte ansette folk til det. Kan jeg betale de litt mindre å få ansatt noen andre. Anonymkode: 9e1aa...80a Kommer helt an på hva avtalen var.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #8 Skrevet 9. januar 2021 99% av tilfellene står det i kontrakten at tunge ting må varsles om. Har du ikke varslet at det finnes tunge ting må du forvente det står igjen. De kan ikke riskere liv og helse for en flyttejobb Anonymkode: a3890...8a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå