Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et skap som veier litt.  Flytte karene nekta å bære det ned. Jeg er alene  med brekt arm  så er en grund til at jeg måtte ansette folk til det.  Kan jeg betale de litt mindre å få ansatt noen andre.

Anonymkode: 9e1aa...80a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva har byrådet med det å gjøre?

Anonymkode: f50c5...199

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt tunge, eller på annen måte vanskelige, ting å flytte må avtales spesielt med flyttefolk. Eldre pianoer, for eksempel.

Anonymkode: c7cee...fef

AnonymBruker
Skrevet

Klart de kan nekte å flytte på ting som de mener er for tunge eller risikable å flytte på. De kunne jo hentet flere folk da, hvis det var for tungt. 

Anonymkode: ce445...593

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva har byrådet med det å gjøre?

Anonymkode: f50c5...199

Sorry autokorekt  og stuptrøtt  meg. Flyttebyrå 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Klart de kan nekte å flytte på ting som de mener er for tunge eller risikable å flytte på. De kunne jo hentet flere folk da, hvis det var for tungt. 

Anonymkode: ce445...593

Jeg har fått det opp selv med hjelp av ei venninne  så ille tungt  er det ikke.  Men det er solid gammel  kommode. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har et skap som veier litt.  Flytte karene nekta å bære det ned. Jeg er alene  med brekt arm  så er en grund til at jeg måtte ansette folk til det.  Kan jeg betale de litt mindre å få ansatt noen andre.

Kommer helt an på hva avtalen var.

AnonymBruker
Skrevet

99% av tilfellene står det i kontrakten at tunge ting må varsles om. Har du ikke varslet at det finnes tunge ting må du forvente det står igjen. De kan ikke riskere liv og helse for en flyttejobb

Anonymkode: a3890...8a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...