Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har flere symptomer på EL, men kan ikke huske at jeg har fått dette berømte slimet. Kan det være der uten å fosse ut? Jeg har ømme bryster og kjenner stikninger rundt der eggstokkene er ca da jeg forventer EL. Blir litt bekymra, burde jeg gjøre noen tiltak?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Newgirll skrev (46 minutter siden):

Jeg har flere symptomer på EL, men kan ikke huske at jeg har fått dette berømte slimet. Kan det være der uten å fosse ut? Jeg har ømme bryster og kjenner stikninger rundt der eggstokkene er ca da jeg forventer EL. Blir litt bekymra, burde jeg gjøre noen tiltak?

Jeg har så og si aldri eggløsningsslim. De få gangene jeg har hatt det, har det vært minimalt ca 3 dager før positiv eggløsningstest.

Anonymkode: 4e38d...e61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har så og si aldri eggløsningsslim. De få gangene jeg har hatt det, har det vært minimalt ca 3 dager før positiv eggløsningstest.

Men er det grunn til bekymring? Mtp å bli gravid tenker jeg

AnonymBruker
Skrevet
Newgirll skrev (29 minutter siden):

Men er det grunn til bekymring? Mtp å bli gravid tenker jeg

Slim varierer mye fra person til person. Selvom det ikke kommer ut så mye, så er det ofte der hvor det skal være uansett. Forhørte meg med gynekologen min, og fikk beskjed om at det stort sett er der, selvom man ikke ser/registrerer det. Finnes en del kjerringråd for å få mer slim feks. Jeg har selv prøvd slimløsende hostesaft, og fikk faktisk mer slim. Ble ikke gravid de gangene. Men har blitt gravid 4 ganger, hvor det ikke har vært antydning til slim. 

• Liker 1
Skrevet

Tusen takk for betryggende svar🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke alle har mye synlig slim, noen ingenting. Men en god måte å registrere det på, er følelsen av å tørke seg etter at man har..bæsja, rett og slett. Avføringen er med på å dytte slimet nedover, og da kan man ofte kjenne en glatt følelse når man tørker seg. Så prøv å legge merke til hvordan det føles når du tørker deg. Det skal kjennes veldig glatt ut. Jeg observerer/kjenner slim kun når jeg har gjort nr. 2 nå🙈

Anonymkode: 9185e...e64

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...