Gå til innhold

Til dere som har eller har hatt en elsker/elskerinne.👀

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når forsto du at han/henne ønsker noe mer eller utviklet dypere følelser? Hva gjorde dere/du da ? 

Anonymkode: 3fdd9...c99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kortversjonen, jeg fikk følelser mens han ikke ville ende ekteskapet. Jeg forsøkte å dra meg unna, men som kollegaer ble det veldig vanskelig. Flørten og følelsene gikk hånd i hånd. Og etter flere år måtte jeg bare bytte jobb. Det er fortsatt knallhardt og han dukker opp i tankene min ørten ganger om dagen. 
Kan ikke anbefales.

Anonymkode: 6acdb...283

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Etter to år ble følelsene sterke. Jeg gikk fra kone og barn. Gift med elskerinnen i 16 år

Anonymkode: 875f7...476

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Etter to år ble følelsene sterke. Jeg gikk fra kone og barn. Gift med elskerinnen i 16 år

Var du utro med andre mot din første kone? Og har du vært utro mot elskerinnen du giftet deg med?

Anonymkode: 3f799...dc9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Du gikk fra barna dine? Kona de kan jeg forstå, men man forlater vell ikke barna sine for en man forelsker seg i?! 

Anonymkode: 7539d...4f5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kortversjonen, jeg fikk følelser mens han ikke ville ende ekteskapet. Jeg forsøkte å dra meg unna, men som kollegaer ble det veldig vanskelig. Flørten og følelsene gikk hånd i hånd. Og etter flere år måtte jeg bare bytte jobb. Det er fortsatt knallhardt og han dukker opp i tankene min ørten ganger om dagen. 
Kan ikke anbefales.

Anonymkode: 6acdb...283

Takk for svar.! 

Dete høres ikke noe greit ut nei . Men fortsatte du i jobben ? 

Hilsen Ts

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lang tid tok det før du forsto hvordan/hvor dypt du følte for henne før du forlot ? 

Må indrømme at det er godt og lese om de som faktisk fikk dette til! Og som turte og satse tross omstendighetene.

Men har du klart å være trofast mot henne i hele 16 år? 

Hilsen :Ts 

AnonymBruker
Skrevet

Nysgjerrig, pga en annen diskusjon her inne: har du vært utro med andre enn hun du giftet deg med? Har du vært utro mot hun nye? Og angrer du på noe?

Jeg spør fordi jeg giftet meg med han (han var i et forhold), og jeg føler meg helt trygg på han, han har aldri gitt meg noen grunn til å tvile på han. Men, "alle" (her inne) sier at han kommer til å gå fra meg til en ny elskerinne, at det ikke er ekte følelser og kjærlighet fra hans side, osv. Som sagt, jeg føler meg trygg, men hører gjerne andres (relevante) erfaringer. 

Anonymkode: 21073...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fast elsker som var 15 år eldre, gift og hadde to barn. Vi møttes ukentlig eller oftere, tekstet mye, kom fra samme arbeidsmiljø men jobbet ikke sammen.

Etter noen måneder pratet jeg veldig mye om han til venninner, tenkte på ham, hadde sommerfugler i magen, fantaserte. Var rett og slett betatt. Men jeg hadde fortsatt de logiske tankene om at vi ALDRI hadde passet sammen romantisk sett og at jeg aldri hadde stolt på ham. Allikevel hadde jeg betatt-følelsene.

Jeg merket på ham at han var betatt/forelsket i meg etter noen måneder. For ham handlet det nok om at han endelig fikk sex og bekreftelse som han manglet hos kona. Vi pratet og tullet en del, så vi ble på mange vis gode venner i tillegg.

Etterhvert ble jeg bare lei av ham og fikk avsmak 😂 dette er nå 5 år siden. Han savner meg nok, men det tror jeg handler mest om at jeg virkelig så ham for den han er. Nå har vi minimalt med kontakt på sms (vennlig/humor tone) og jobb siden jeg har kjæreste.

Jeg kommer ALDRI til å ligge med ham igjen. Ser mer på ham som en stakkar nå 😅 handler vel en del om at jeg har blitt eldre, ønsker noen skal like meg for den jeg er og ikke kroppen min. Ønsker trygghet, stabilitet, omsorg, kos, stor penis, og familie med kjæresten min 🤗❤️

Anonymkode: cb978...f9a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...