AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 jeg henger meg ikke opp i fortiden til andre. Er 22 år gammel, og har ligget med 4 stk. synes det var skammelig å fortelle til min kjæreste når han spurte. Og følte han ble litt irritert. Vet ikke helt hvordan vi skal snakke om dette uten at det blir for dårlig stemning. Han er hvert fall selv ikke jomfru. Oh har ligget med langt flere jenter enn hva jeg har ligget med gutter. Han hater at jeg ikke er jomfru, og at han ikke tok min jomfrudom. Han pleier å si noen ganger «hadde vært bedre om Du var jomfru» osv. Jeg pleier som regel bare å bli stille. Vet ikke hva jeg kan si til en sånn kommentar. Får på en måte skyldfølelse. Jeg har vært ærlig med han om det, og har sagt til han hvem de guttene er. Og de kjenner han ikke. Men jeg føler meg dårlig rundt dette temaet. Vi kommer begge fra muslimske familier, og er redd moren hans skal spørre meg om det. Vet at hun har spurt han. Til dere som ikke vet, så er det veldig viktig at dama er «ren» før ekteskap. Det vil si at hun ikke har gjort noe seksuelt. Hvis moren spør meg direkte, så kommer jeg aldri i mitt liv til å klare å svare på det..... Anonymkode: f503d...9be
Mona123 Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Herregud for en teit fyr. Du får svare noe ala at dere to er like da. Eller at det sikkert hadde vært lettere hvis han også var jomfru. 10
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Er vel ikke så mange som forventer at den andre er jomfru og ingen andre har noe med hvor mange du har ligget med. Hvis han ikke takler at du er jomfru så er det hans problem. Moren har ihvertfall ikke noe med det. Anonymkode: 261d2...032 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Hvorfor skal han forvente det når han selv har ligget med flere? Anonymkode: ad5bb...f1e 10
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): jeg henger meg ikke opp i fortiden til andre. Er 22 år gammel, og har ligget med 4 stk. synes det var skammelig å fortelle til min kjæreste når han spurte. Og følte han ble litt irritert. Vet ikke helt hvordan vi skal snakke om dette uten at det blir for dårlig stemning. Han er hvert fall selv ikke jomfru. Oh har ligget med langt flere jenter enn hva jeg har ligget med gutter. Han hater at jeg ikke er jomfru, og at han ikke tok min jomfrudom. Han pleier å si noen ganger «hadde vært bedre om Du var jomfru» osv. Jeg pleier som regel bare å bli stille. Vet ikke hva jeg kan si til en sånn kommentar. Får på en måte skyldfølelse. Jeg har vært ærlig med han om det, og har sagt til han hvem de guttene er. Og de kjenner han ikke. Men jeg føler meg dårlig rundt dette temaet. Vi kommer begge fra muslimske familier, og er redd moren hans skal spørre meg om det. Vet at hun har spurt han. Til dere som ikke vet, så er det veldig viktig at dama er «ren» før ekteskap. Det vil si at hun ikke har gjort noe seksuelt. Hvis moren spør meg direkte, så kommer jeg aldri i mitt liv til å klare å svare på det..... Anonymkode: f503d...9be Har litt lyst til å si herregud for en håpløs forventning, i 2020. Hvis moren hans spør, så får du unngå å svare, eller dra en hvis løgn da. Anonymkode: 1751c...09f 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Han er en idiot. Om alle kvinner skulle vært jomfru, ja da hadde også alle menn (med mindre de fant selskap i eget kjønn) også vært det 🤪🤪 og det er få menn som ville sagt ja til et liv i sølibat før de fant «the one». Anonymkode: 578cb...aeb 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Blir helt sykt nervøs. Jeg personlig henger meg ikke opp i det der Anonymkode: f503d...9be
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 For en dust som tar dette opp igjen og igjen, og rakker ned på deg når han har gjort akkurat det samme! Ekkel dobbelmoral! Hadde tenkt meg grundig om, om dette er noe du kan leve med. Alle menn forventer ikke at du skal være jomfru, og alle menn dømmer ikke kvinner strengere enn seg selv. Anonymkode: a29bc...3d9 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Dette forholdet har ingen fremtid, finn deg en som ikke er en dobbeltmoralistisk dust. Anonymkode: 554b8...9d0 5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Dobbeltmoral er dobbelt så bra som annen moral 👍 Anonymkode: f707d...d37
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 Herregud! Han får skjerpe seg. Her snakker vi kulturforskjeller da. Tenke når jeg begynte å lese at 'hu er nok ikke helt norsk', også skrev du det senere❤ Men ærlig talt. Han er jo helt ute😂 Virker som han driver på med det litt med vilje syns jeg. Ikke bare at du skal være ren, men virker som han bruker det for alt det er verdt bare for å få deg til å føle deg dårlig. Og nei, mora hans har hvertfall ikke med det. Skal du fortelle dine foreldre om alle han har ligget med og da? 😂 Nei, han må skjerpe seg elles bare dropp han. Si det rett til han. Anonymkode: 2237c...894 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Ville ha begynt med det samme tilbake. Si med jevne mellomrom at du skulle ønske han var jomfru. Anonymkode: d286e...54e 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ville ha begynt med det samme tilbake. Si med jevne mellomrom at du skulle ønske han var jomfru. Anonymkode: d286e...54e Gjør det 😄 Anonymkode: f707d...d37 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 (endret) Utrolig dobbeltmoralsk av typen din. Endret 8. januar 2021 av Uatskillelig
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Nei, menn forventer vanligvis ikke at jentene er jomfru. I mine ører høres det helt hinsides ut at noen kan bli irritert for noe som var skjedd før dens tid, altså seriøst?! Og du har ikke akkurat lagt rundt. Du får tenke på om dette er et forhold du kan leve i resten av livet. Og om moren tar opp dette temaet, så svarer du at dette har hun ingenting med, det er en privatsak. Jeg skjønner det er en annen kultur, men helt seriøst, det er da ingen andre som har noe med hvem og hvor mange man har lagt med? Anonymkode: 2264f...fd5 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): jeg henger meg ikke opp i fortiden til andre. Er 22 år gammel, og har ligget med 4 stk. synes det var skammelig å fortelle til min kjæreste når han spurte. Og følte han ble litt irritert. Vet ikke helt hvordan vi skal snakke om dette uten at det blir for dårlig stemning. Han er hvert fall selv ikke jomfru. Oh har ligget med langt flere jenter enn hva jeg har ligget med gutter. Han hater at jeg ikke er jomfru, og at han ikke tok min jomfrudom. Han pleier å si noen ganger «hadde vært bedre om Du var jomfru» osv. Jeg pleier som regel bare å bli stille. Vet ikke hva jeg kan si til en sånn kommentar. Får på en måte skyldfølelse. Jeg har vært ærlig med han om det, og har sagt til han hvem de guttene er. Og de kjenner han ikke. Men jeg føler meg dårlig rundt dette temaet. Vi kommer begge fra muslimske familier, og er redd moren hans skal spørre meg om det. Vet at hun har spurt han. Til dere som ikke vet, så er det veldig viktig at dama er «ren» før ekteskap. Det vil si at hun ikke har gjort noe seksuelt. Hvis moren spør meg direkte, så kommer jeg aldri i mitt liv til å klare å svare på det..... Anonymkode: f503d...9be Grønnsaker er så irriterende ... Anonymkode: 734b8...cff
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 Noen gjør det, de fleste ikke. Jeg foretrekker det, ville hvertfall aldri vært i forhold med en som ikke var jomfru. Da vil jeg heller være alene. Anonymkode: 2890a...892
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 En del muslimske menn har sex med ikke-muslimske norske damer før de finner seg ei «uskyldsren» muslimsk dame for ekteskap. Nå er vi i Norge med norsk kultur. Anonymkode: 1daf5...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 Tror han at du blir jomfru hvis han rakker ned på deg nok ganger? Hvorfor er han sammen med deg hvis han synes du er skitten? Hvordan våger han å kalle deg skitten når han etter sin definisjon er enda skitnere selv? Anonymkode: 16158...005 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå