Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et hår som er ganske tørt og brusete (har tykt hår). Har brukt KMS silker reconstructor en stund, men nå synes jeg ikke så mye om den lengre. Håret blir tungt og virker skittent.

Hvis jeg bruker Joico moisturizer conditioner som hårkur blir det bedre, men jeg har ikke alltid tid/ork til å la den virke i x-antall minutter (frisøren jeg kjøpte den av sa at finn på noe å gjøre mens den virker slik at den får virke en stund, feks støvsug)

Noen som vet om (gode) alternativer til disse? Helst ikke hårkurer som skal virke rundt 10-15 min???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er fuktighetskur du er ute etter, er utvalget begrenset...Men Moisturizer-kuren sier jo på tuben at den ikke trenger virke i mer enn fem minutter, og det klarer du jo godt å få til i dusjen? Andre alternativer er Redken All Soft og Laminates-kuren fra Sebastian.

Selv bruker jeg Moisture Replace Reconstructor fra KMS, men jeg vil ikke anbefale den til andre pga. lukta. Den stinker dofrisker eller gammel Sterilan-såpe.

Skrevet

Smør inn hele håret med ekte olivenolje en kveld du har tid. La den virke et par timer før du vasker den ut. Det er ikke behagelig, og lukter ikke godt, men det virker.

Har også hørt om folk som bruker baby-olje.

Dama mi gjør dette innimellom, da hun beiker/farger håret ofte, og det blir tørt av det. Oljen gir fuktigheten tilbake.

Det er en billig og effektiv kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...