Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært single i over ett år og har bare gått etter kjekkasene man ser på Tinder og gått på noen smeller. Lest en del her inne om det å gi hvermannsen en sjanse og jeg viste at en jeg har i omgangskretsen har vært intressert i meg en stund. Men han er overhodet ikke min type utseendemessig så har vært lunken tilbake. Frem til noen mnd før jul,var på samme fest og ble sittende hele natta å snakke med han. Sakte men sikkert har vi idag endt opp med å bli kjærester ❤️ Så fin,snill og intelligent mann har jeg aldri kjent! Han overrasker meg stadig og den beste sexen jeg har hatt er med han,det hadde jeg virkelig aldri trodd! 
KG,dere hadde rett. Gi hvermannsen en sjanse,ikke bare Tinderidiotene som ghoster,lyger,smisker og bruker damer over en lav sko! 

Anonymkode: d8909...705

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hurra for kjærligheten! Bra du fulgte hjertet ditt. Det har jeg også gjort, nå nylig 

Anonymkode: 0651a...249

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så bra, glad på dine vegne! Håper flere våkner litt opp og slutter å jakte på det perfekte. For det finnes nemlig ikke ;)

Anonymkode: 3cde1...1a6

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Så koselig, glad på dine og hans vegne ♥️

AnonymBruker
Skrevet

Neitakk, er ikke desperat. Fysisk tiltrekning er kjempeviktig, og er mannen mindre pen så blir det lettere å forakte ham etterhvert som årene går. En pen man er en mann som er trygg på seg selv. Jo styggere mannen er, ho dårligere blir både sex og forhold. Klarer ikke komme med en stygg mann med dårlig kropp. 

Anonymkode: ae603...4c5

AnonymBruker
Skrevet

Veldig glad på dine vegne og blir oppriktig veldig "stolt" av deg for at du våget å innse og gå mot det som dessverre har blitt normen; det med å bare gå etter det som -ser- ut som noe bra men som ofte er dårlig under overflaten. Du dykket inn i det meningsfylte, og det ga resultater! Gratulerer med fin kjæreste:)

Anonymkode: 70f06...804

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den eneste forskjellen mellom han og "Tinderidiotene" er at hans stygge sider kommer senere. Og da er det gjerne ti ganger verre. 

Heller "Tinderidioter" som er ærlige om hvem de er fra starten av. 

Anonymkode: bb784...212

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ganske få av de yngre som tenker slik i allefall, så man får jo et enormt utvalg om man ikke skal ha en av de kjekkeste mennene!

Anonymkode: deb60...d70

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Så bra, glad på dine vegne! Håper flere våkner litt opp og slutter å jakte på det perfekte. For det finnes nemlig ikke ;)

Anonymkode: 3cde1...1a6

Joda, perfekt finnes, men det er individuelt. En trenger ikke se ut slik og slik for å være perfekt...For en person vil noen være perfekt selvom resten av verden ikke synes personen er perfekt.

Anonymkode: 13c8d...8cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...