Gå til innhold

Fler som har mistet interessen over dette? Mann som føler nakne damer med lakk, lær og pisk på insta

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helt greit å tenne på sånt. Men å ha det sånn i offentligheten å like bildene i offentligheten og fikk meg til å tenke at dette var en mann av lav kvalitet og mistet all interessen. Han skrev istad men vil ikke ha han mer 😅

Anonymkode: 48087...29c

• Liker 10
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følger, ikke føler*

AnonymBruker
Skrevet

Ja, lurt å tenke på omdømmet sitt. Man gjør hvertfall ikke et godt inntrykk dersom man følger ting som ikke trenger å deles med alt og alle. 

Anonymkode: 17f33...673

• Liker 5
Skrevet

Gedigen turnoff😂 for meg hadde han ikke vært av interesse mer. 

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, mae1234 said:

Gedigen turnoff😂 for meg hadde han ikke vært av interesse mer. 

Huff, han gikk fra en jeg beundret og var stolt av å date til en jeg ser ned på bare i løpet av få sekunder. Ødela alt dessverre. Som AB over skriver er jo omdømme greit å ta vare på, denne fyren må være stokk dum

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mann 

Anonymkode: 8fe34...e6c

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Stakkars mann 

Anonymkode: 8fe34...e6c

Hva mener du? 🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Huff, han gikk fra en jeg beundret og var stolt av å date til en jeg ser ned på bare i løpet av få sekunder. Ødela alt dessverre. Som AB over skriver er jo omdømme greit å ta vare på, denne fyren må være stokk dum

Huff. Det er så kjedelig når man mister interessen på sekundet😩😂 har skjedd meg også. 

Ingen er perfekt, men det sier litt om en når man finner ut hva man følger, kommenterer og liker. Det danner jo et bilde av tanker og følelser. Derfor nevnte jeg omdømme. Ofte jeg bremser litt før jeg gjør noe som kanskje kan gi meg glede, er ikke alltid lurt å gjøre som man vil... det vil følge deg. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Huff. Det er så kjedelig når man mister interessen på sekundet😩😂 har skjedd meg også. 

Ingen er perfekt, men det sier litt om en når man finner ut hva man følger, kommenterer og liker. Det danner jo et bilde av tanker og følelser. Derfor nevnte jeg omdømme. Ofte jeg bremser litt før jeg gjør noe som kanskje kan gi meg glede, er ikke alltid lurt å gjøre som man vil... det vil følge deg. 

Ikke sant! Jeg er ikke så opptatt av fasade og syns det bare var artig at han hadde teite og rare bilder av seg selv publisert. Men straks jeg oppdaget det der gikk det fra 100-0. Og nå får jeg smått panikk når han skriver for jeg vil jo ikke se han mer 🙈 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke sant! Jeg er ikke så opptatt av fasade og syns det bare var artig at han hadde teite og rare bilder av seg selv publisert. Men straks jeg oppdaget det der gikk det fra 100-0. Og nå får jeg smått panikk når han skriver for jeg vil jo ikke se han mer 🙈 

Hahahahhaa sorry at jeg ler. Men kjenner meg igjen i den perioden jeg datet og mistet sansen for flere på den måten. Vanskelig å avslutte de forholdene, man vet ikke hva man skal si, man har jo likt vedkommende og vært så positivt til flere dater. Plutselig mister man alt av følelser og motivasjon til å fortsette. Ofte pleide jeg å få venninner til å skrive en tekst på sms for meg og trykke på send knappen😂 var så nervøs for å avslutte datene. Stakkars menn😬 har sluttet å date nå da, deilig å ta en pause. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahahhaa sorry at jeg ler. Men kjenner meg igjen i den perioden jeg datet og mistet sansen for flere på den måten. Vanskelig å avslutte de forholdene, man vet ikke hva man skal si, man har jo likt vedkommende og vært så positivt til flere dater. Plutselig mister man alt av følelser og motivasjon til å fortsette. Ofte pleide jeg å få venninner til å skrive en tekst på sms for meg og trykke på send knappen😂 var så nervøs for å avslutte datene. Stakkars menn😬 har sluttet å date nå da, deilig å ta en pause. 

Haha, helt greit at du ler 😂 Ja vet du, har skrevet alle sånne dumpemeldinger for bestevenninnen min siden jeg er god på det, men nå som det gjelder meg selv feiger jeg ut 😅 får bare skylde på korona og la det dø ut. Hadde en pause før han her, og kjenner jeg trenger en ny!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt håpløst og sier hvor harry og dumme enkelte menn er. Godt du oppdaget det. 

Anonymkode: 7ff23...f4b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Kan noen forklare meg hvorfor menn ikke skal vise interesse for sånt? 

Hilsen uvitende kvinne. 

Anonymkode: 935c7...132

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hilsen uvitende kvinne. 

Altså. Var i et forhold i flere år med en litt kinky mann jeg gjorde litt av hvert med. Men følger du hans sosiale medier finner du bare at han følger kompiser og en og annen komiker. Han var en intelligent mann jeg var stolt av. Han her fremstår som en tulling i mine øyne nå, hele offentligheten ser han følger og kommenterer på flere nakne damer dekket med lær og noen med pisk i hånda. Har ikke lyst på han mer.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ser du det? Skjules ikke dette nå?

Anonymkode: dab87...4d1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hilsen uvitende kvinne. 

Det er forskjell på å fortelle om sånt til en person man har en seksuell relasjon til og å på død og liv måtte innvolvere offentligheten i sex-preferansene sine ved å følge slike kontoer på åpen SoMe da..

Anonymkode: 62e90...cf3

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan ser du det? Skjules ikke dette nå?

Anonymkode: dab87...4d1

Så gjennom hvem han følger og trykket inn på disse nakendamene, så han har likt omtrent samtlige av bildene, så ikke skjult nei 🤔

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er forskjell på å fortelle om sånt til en person man har en seksuell relasjon til og å på død og liv måtte innvolvere offentligheten i sex-preferansene sine ved å følge slike kontoer på åpen SoMe da..

Anonymkode: 62e90...cf3

Nettopp. Og føler og at slike menn mangler romanse (selv om det sikkert er enkelte romantiske menn som følger slike). Føles bare helt feil ut som kjærestemateriale 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi er nok forskjellige. Jeg synes kjæresten er kul som følger en sånn konto. 

Anonymkode: 900ab...0ab

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Vi er nok forskjellige. Jeg synes kjæresten er kul som følger en sånn konto. 

Anonymkode: 900ab...0ab

Var ikke bare en gitt, her var det Tatiana, Ling whatnot og vet ikke hva 😂 turn off 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...