AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg frøys ned en kjøttdeigpakke på siste forbruksdag. Neste gang jeg var i fryseren hadde emballasjen til kjøttdeigen blåst seg opp. Tok opp og tinte, men syns det luktet litt rart. Ikke vondt, men litt rart. Gjennomstekte og smakte, men smakte helt normalt. Luktet heller ikke noe rart ute av panna før jeg smakte. Nå lukter den tacokrydder.. Ville dere spist den? Tacoen blir kald her, klarer ikke bestemme meg😅 Anonymkode: 22d9f...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Me for life Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Oppblåste pakker er dårlige og bør kastes fikk jeg beskjed om av produsenten da jeg spurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vaarinn Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 Ja, jeg tror det, har skjedd flere ganger at den blåser seg opp i fryseren. Aldri opplevd at kjøttdeigen har vært dårlig. Hvis den smaker normalt så ser jeg ikke hvordan den kan være dårlig. 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. januar 2021 #4 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg frøys ned en kjøttdeigpakke på siste forbruksdag. Neste gang jeg var i fryseren hadde emballasjen til kjøttdeigen blåst seg opp. Tok opp og tinte, men syns det luktet litt rart. Ikke vondt, men litt rart. Gjennomstekte og smakte, men smakte helt normalt. Luktet heller ikke noe rart ute av panna før jeg smakte. Nå lukter den tacokrydder.. Ville dere spist den? Tacoen blir kald her, klarer ikke bestemme meg😅 Anonymkode: 22d9f...32f Ville spist 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Del Skrevet 8. januar 2021 Slenger meg på "ville spist". Har flere ganger opplevd at slike pakker har blitt blåst opp i fryseren, aner ikke hva grunnen er, men har aldri blitt matforgiftet eller opplevd noe negativt med det. Anonymkode: 81e1f...e9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Del Skrevet 8. januar 2021 Se, lukt, smak - grei test! Virker som om den består så langt, bare smak som gjenstår! Anonymkode: 81e1f...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. januar 2021 #7 Del Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Slenger meg på "ville spist". Har flere ganger opplevd at slike pakker har blitt blåst opp i fryseren, aner ikke hva grunnen er, men har aldri blitt matforgiftet eller opplevd noe negativt med det. Anonymkode: 81e1f...e9c Jeg tror det er et eller annet som utvider seg i fryseprosessen, for jeg syns nesten alltid pakkene buler litt når jeg tar opp fra fryseboksen. Har aldri opplevd at kjøttdeigen har vært dårlig av den grunn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 8. januar 2021 #8 Del Skrevet 8. januar 2021 I fryser'n er det vel forpakningsgassen som blåser opp...? Det skjer jo ingen forråtnelse dypfryst. Smaker det ok er det bare å spise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2021 #9 Del Skrevet 8. januar 2021 Jeg har selv spist fryst kjøttdeig med oppblåst emballasje, smakte helt normalt når den var stekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Del Skrevet 8. januar 2021 Takk for råd, jeg prøver😁👍 Anonymkode: 22d9f...32f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tetrao Skrevet 8. januar 2021 #11 Del Skrevet 8. januar 2021 Dersom den ser og lukter OK, så hadde jeg prøvd. ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Del Skrevet 8. januar 2021 20 minutter siden, Jerry Lee said: I fryser'n er det vel forpakningsgassen som blåser opp...? Det skjer jo ingen forråtnelse dypfryst. Smaker det ok er det bare å spise. Jeg tror det må være noe sånt, de gangene jeg kjøper forpakning med mye tomrom tror jeg egentlig det vanlig at det blir sånn (?). Ble litt usikker, og selvfølgelig var det tomt for kjøttdeig i frysa! Men vet jeg har observert det flere enn en gang, og ikke blitt syk 😄 Anonymkode: 81e1f...e9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå