AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Når treningssentrene stengte byttet jeg ut vanlig militærpress (med stang) med skulderpress med manualer. Har funnet ut at jeg liker denne øvelsen minst like bra, føler jeg får bedre kontakt med skulderen og omkringliggende støttemuskulatur. Jeg økte nylig fra 15kg til 17,5kg i hver hånd. Kjører 10-12 repetisjoner. Flere som gjør denne øvelsen? Hvor tunge manualer bruker du? Anonymkode: f0c4b...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lesehøne Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Bruker vanligvis 20 kg hantler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomHm Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 14-28kg kommer an på når i treninga de kommer inn. Beste skulder øvelsen man kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møretausa Skrevet 12. januar 2021 #4 Del Skrevet 12. januar 2021 Oioi.. dere er sterke! Jeg bruker 10kg manualer jeg, 10-12 reps. Har et stykke å gå da skjønner jeg😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå