AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Som overskriften sier. Har du noen gang opplevd å bli «dumpet» for så at personen har angret? Hva var grunnen til at du ble dumpet, og hva var grunnen til at personen angret? Anonymkode: 8e94e...872
Newgirll Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Ja, han dumpa meg for ei annen og angra fordi hun dumpa han like etter😂 takka pent nei for å si det sånn 8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 Virker ikke som de angrer, men de de kommer til stadighet tilbake bare for å avvise meg på ny. Anonymkode: d8273...f6c
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Virker ikke som de angrer, men de de kommer til stadighet tilbake bare for å avvise meg på ny. Anonymkode: d8273...f6c Huff? Fortell! Anonymkode: 8e94e...872
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Ja. Han var veldig pågående, kalte oss kjærester, sendte stadig mld om at han tenkte på meg osv. Han var i utgangspunktet ikke min type, men jeg ble sjarmert av dette. Så, plutselig, ble han mer lunken, visste ikke lenger hva han ville. Jeg lot ham gå uten dramatikk. Et halvt år senere kom han krypende tilbake og angret seg, med enda verre sjarmoffensiv enn første gangen. Han måtte holde på med maset sitt lenge før jeg falt for det. Så ble vi samboere, fikk barn, og det har gått fint, han har aldri så vidt jeg vet angret seg på forholdet igjen. Anonymkode: ca3fa...d64 2
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 Når noen "angrer" etter å ha avvist deg er det vel gjerne fordi de trenger noen å knulle. Anonymkode: e377d...4a8 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Ja, det har jeg opplevd. Eller, dumpet og dumpet, men vi avsluttet i alle fall. Var ff med en kar, og han vinglet noe sinnsykt frem og tilbake. Først hadde han følelser, så var han ikke klar for forhold, Så hadde han følelser igjen, osv. Endte opp med å få følelser jeg og, så jeg spurte hva han ville. Han ville fortsette som ff, for han var ikke klar for forhold, men kanskje han ble med tiden, han visste ikke (og masse vas). Da sa jeg at da avslutter vi her og nå. Et halvt år senere fikk vi kontakt igjen, og begynte som ff igjen. Han vinglet frem og tilbake som han hadde gjort, men kom stadig frem til at han ikke var klar for et forhold. Jeg hadde ikke nevnt forhold med et ord denne gangen, så jeg ignorerte bare. Jeg hadde ikke de følelsene for han lengre. Så traff jeg nåværende samboer. Sa ingenting til han andre, bare slutta å ligge med han. En måneds tid senere, troppet han opp på jobben min, å lurte på hvorfor jeg hadde slutta å ta kontakt/svarte så avvisende? 😳 han virka rimelig irritert.. en måneds tid senere gikk meg og samboer ut offisielt, og da ble jeg rent ned med meldinger, telefon, han kom innom jobben min igjen osv, og nå var han sååååååå klar for forhold 😂 Han sier han er klar enda, to år senere 😂 Anonymkode: aab3c...62a 6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han sier han er klar enda, to år senere 😂 Herlighet for en type! 😆 men det er vel typisk. Ønske det man ikke kan få.. Anonymkode: 8e94e...872 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Herlighet for en type! 😆 men det er vel typisk. Ønske det man ikke kan få.. Anonymkode: 8e94e...872 Jeg også tror det er så basic 😊 jeg tror han rett og slett innså at det var ikke sånn at han drøste i tilbud, og at han fikk det så voldsomt mye bedre en annen plass. Og jeg har tydeligvis vært veldig flink til å booste egoet hans den gangen jeg hadde følelser da, så han fikk nok for seg at han hadde meg såpass rundt lillefingeren, at han kunne gjøre som han ville. Men, om ikke annet, så fikk jo jeg en liten boost og da, med tiggingen 😅 Så mye deiligere i et forhold hvor begge parter er tydelige på hva de vil ❤ Anonymkode: aab3c...62a 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 Ts hvis den personen angrer så håper jeg du ikke vil ta vedkommende tilbake, tror nok h*n vil forlate deg igjen ved et annet tidspunkt. Anonymkode: fb0bb...6c5 5
Gjest Smiley99 Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Ja, drev å snakket med en fyr og ble litt interessert i han men han ghosta meg. Noen få måneder traff jeg min nåværende kjæreste, da han fikk greie på det tok han opp kontakten igjen. Jeg ignorerte han og slettet han etter en stund.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ts hvis den personen angrer så håper jeg du ikke vil ta vedkommende tilbake, tror nok h*n vil forlate deg igjen ved et annet tidspunkt. Anonymkode: fb0bb...6c5 Jeg tror egentlig det er kjørt denne gang. Jeg bør nok bare være glad for at det er over, men er vanskelig når man innser at man er glad i personen Anonymkode: 8e94e...872 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 H*n gjorde det slutt fordi h*n var usikker på følelsene sine og om de var nok pluss at h*n syntes det var vanskelig å se hvor mye h*n såret meg med all denne usikkerheten. H*n angret da h*n opplevde hvordan verden var uten meg og det syntes h*n var forferdelig forklarte h*n. Tiden fra hverandre gav h*n mulighet til å kjenne ordentlig på følelsene sine og vi har vært sammen i ett år siden den gang. Anonymkode: d27d3...4cb 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tror egentlig det er kjørt denne gang. Jeg bør nok bare være glad for at det er over, men er vanskelig når man innser at man er glad i personen Anonymkode: 8e94e...872 Skjønner... det er ikke lett. Ta vare på deg selv! Skal love deg at h*n ikke er verdt din tid og energi. Ble selv dypt forelsket i en fyr. Han ville ikke date meg mer. Han fant seg ny dame, fikk nylig vite at han har vært utro mot henne med eks dama. Da jeg datet han så hadde han nylig gjort det slutt med eks dama. Såååå hvis han hadde valgt meg, så hadde han nok vært utro mot meg mer ekse dama. Glad for at jeg slapp unna. Kom deg videre❤️ Anonymkode: fb0bb...6c5 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 Smiley99 skrev (1 time siden): Ja, drev å snakket med en fyr og ble litt interessert i han men han ghosta meg. Noen få måneder traff jeg min nåværende kjæreste, da han fikk greie på det tok han opp kontakten igjen. Jeg ignorerte han og slettet han etter en stund. Typisk det. Anonymkode: 3f150...47a
mandel92 Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Jaa, vi var på to dater, han virket først veldig interessert, men så plutselig ville han ikke gi noe svar på om han ville se meg igjen eller ikke. Etter to måneder var han interessert igjen, jeg møtte han og det samme skjedde igjen, han ble kald og uinteressert. Så gikk det to nye måneder og han sendte melding der han skrev at han savnet meg og at han ville møte meg igjen. Da takket jeg pent nei 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #17 Skrevet 9. januar 2021 mandel92 skrev (18 timer siden): Jaa, vi var på to dater, han virket først veldig interessert, men så plutselig ville han ikke gi noe svar på om han ville se meg igjen eller ikke. Etter to måneder var han interessert igjen, jeg møtte han og det samme skjedde igjen, han ble kald og uinteressert. Så gikk det to nye måneder og han sendte melding der han skrev at han savnet meg og at han ville møte meg igjen. Da takket jeg pent nei Lurt det siste du gjorde! Anonymkode: 8e94e...872
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #18 Skrevet 9. januar 2021 Ja, to ganger. Ene var en jeg var stormforelsket i og datet og var med hver dag, vi var omtrent kjærester men uten å ha definert det. Så merket jeg han trakk seg litt unna imens jeg ville komme nærmere, jeg ble naturlig nok usikker og presset han litt på hva som skjedde. Han hadde møtte ei annen som han "måtte" prøve og se hva det var med. Jeg sa bare at det fikk han gjøre, men da var det helt slutt her så klart. Hadde en helt JÆVLIG kjærlighetssorg. Han ble sammen med hun andre. Noen måneder senere kom han krypende tilbake, imens han fremdeles var sammen med henne, men da var jeg over sorgen og bare forbanna og avviste han. Han prøvde å kontakte meg igjen på et senere tidspunkt, jeg møtte han men de romantiske følelsene mine var borte da. Han andre var min første kjærlighet, men jeg var for ung for han, og han fikk seg en annen kjæreste mens vi holdt på. Noen år senere var jeg plutselig hans største kjærlighet i livet, "the one that got away". Vi prøvde litt på nytt, men noe var ødelagt for alltid. Han elsker meg fremdeles, imens jeg er helt over han. Anonymkode: ab9de...718 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #19 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ts hvis den personen angrer så håper jeg du ikke vil ta vedkommende tilbake, tror nok h*n vil forlate deg igjen ved et annet tidspunkt. Anonymkode: fb0bb...6c5 Ikke nødvendigvis forlater, men respekterer deg mindre - helt sikkert Anonymkode: aa997...4e8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2021 #20 Skrevet 9. januar 2021 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Huff? Fortell! Anonymkode: 8e94e...872 Det er vel pga dette, tenker jeg.. AnonymBruker skrev (21 timer siden): Når noen "angrer" etter å ha avvist deg er det vel gjerne fordi de trenger noen å knulle. Anonymkode: e377d...4a8 Anonymkode: d8273...f6c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå