AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Hadde dere dratt på besøk i et hjem som har slanger?? Anonymkode: fd9af...a59
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Jeg elsker slanger, Hvorfor hate på dem? De har følelser akkurat som andre dyr... Anonymkode: 38710...853
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Nei. Aldri i verden. Hadde ikke sendt barna mine dit heller. Anonymkode: 766c4...956 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg elsker slanger, Hvorfor hate på dem? De har følelser akkurat som andre dyr... Anonymkode: 38710...853 . Anonymkode: 38710...853
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde dere dratt på besøk i et hjem som har slanger?? Anonymkode: fd9af...a59 Ikke med ulovlige slanger. Anonymkode: 40832...2b5
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har svært lite til overs for dem. Dersom de mater slangene med levende dyr. Det er uetisk og kvalmende og ikke noe jeg støtter i det hele tatt. Jeg er ikke veganer eller noe sånt tull, men det å mate slanger med levende dyr er galt. Samme faen hvordan du vrir og vender på det. For det hjelper jævlig lite at det er slik de gjør det i naturen, det er ikke greit når de lett kan leve av mat som er avlivet med verdighet og humant. Anonymkode: ed2ae...001 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Dumpet en ganske grei og snill mann en gang, kun fordi han hadde slange hjemme. Nå skal det sies at jeg er livredd for slanger. Det hadde aldri fungert. Han hadde tarantellaer også, jeg er livredd for det og. Hva skal man med slange i hus egentlig? Anonymkode: 0c8c1...b3e 4
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg har svært lite til overs for dem. Dersom de mater slangene med levende dyr. Det er uetisk og kvalmende og ikke noe jeg støtter i det hele tatt. Jeg er ikke veganer eller noe sånt tull, men det å mate slanger med levende dyr er galt. Samme faen hvordan du vrir og vender på det. For det hjelper jævlig lite at det er slik de gjør det i naturen, det er ikke greit når de lett kan leve av mat som er avlivet med verdighet og humant. Anonymkode: ed2ae...001 De gjør ikke det. Anonymkode: 40832...2b5 3
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #10 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har svært lite til overs for dem. Dersom de mater slangene med levende dyr. Det er uetisk og kvalmende og ikke noe jeg støtter i det hele tatt. Jeg er ikke veganer eller noe sånt tull, men det å mate slanger med levende dyr er galt. Samme faen hvordan du vrir og vender på det. For det hjelper jævlig lite at det er slik de gjør det i naturen, det er ikke greit når de lett kan leve av mat som er avlivet med verdighet og humant. Anonymkode: ed2ae...001 Seriøse slangeeiere mater ikke slangen med levende dyr. Det utgjør en risiko for slangen. Anonymkode: b94f3...3d1 7
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #11 Skrevet 8. januar 2021 Slanger er ikke noe for meg, men så lenge de holdes lovlig og blir tatt vare på slik de trenger, så bryr det meg ikke så veldig. Anonymkode: ba2e0...81d 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. januar 2021 #12 Skrevet 8. januar 2021 Så lenge slangen var i buret sitt, så. Om den gikk løs aldri.
Meadow Skrevet 8. januar 2021 #13 Skrevet 8. januar 2021 Jeg har som regel ikke noe i mot folka, men jeg misliker slanger. Så lenge jeg slipper å forholde meg til de ekle dyra, så går det greit. (Nei, jeg vil IKKE holde den!).
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #14 Skrevet 8. januar 2021 Det går da helt fint å både besøke og date noen som har slanger som kjæledyr. Kjenner faktisk noen folk som har eller har hatt. Var ei på høyere utdanning som vi besøkte som hadde rotter også. Spennende å se andre dyr enn de vanlige, men klarer meg fint uten noen som helst kjæledyr i livet selv. Anonymkode: 2d2a9...55c
Pinto2013 Skrevet 8. januar 2021 #15 Skrevet 8. januar 2021 Jeg bare undrer meg over om slangene har det bra, når de bor på så lite område? Eller har ikke det noe å si for dem? 3
Gjest Mumlehumle Skrevet 8. januar 2021 #16 Skrevet 8. januar 2021 Er livredd slanger så det hadde aldri skjedd. Skrekken er å finne en rømt slange under sofaen.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #17 Skrevet 8. januar 2021 Mumlehumle skrev (7 minutter siden): Er livredd slanger så det hadde aldri skjedd. Skrekken er å finne en rømt slange under sofaen. Eller under dyna... Anonymkode: 6ca60...0a6 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #19 Skrevet 8. januar 2021 Etter at jeg begynte å se på Youtube kanalen Snake Discovery så har jeg fått et veldig annet inntrykk av reptilhold enn jeg hadde fra før. Da tenkte jeg det mest handlet om menn med mindreverdighetskompleks som skulle tøffe seg, og som synes det er gøy å mate slanger med levende dyr. Det er heldigvis ikke bare det! De lovlige slangene vi har i Norge er greie hobbydyr, og selv om jeg ikke på nåværende tidspunkt ville eid en selv, så skjønner jeg at folk interesserer seg for dem. Jeg har til og med meldt meg inn i Norsk Herpetologisk Forening. 😊 (Jeg VIL faktisk på besøk til folk som har slanger! De er jo så fascinerende! 🐍) Hilsen voksen kvinne Anonymkode: 46533...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #20 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): De gjør ikke det. Anonymkode: 40832...2b5 Psykopater gjør det, kjenner til en som ble anmeldt for det. AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Seriøse slangeeiere mater ikke slangen med levende dyr. Det utgjør en risiko for slangen. Anonymkode: b94f3...3d1 men man vet ikke hvem som er psyko eller ikke uten å kjenne dem Anonymkode: ed2ae...001 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå