Vera Skrevet 21. mai 2021 #621 Del Skrevet 21. mai 2021 Yes Vera er veldig, veldig fornøyd!! Jeg har hatt Natan og Maria Petra som favoritter helt fra blind audition..men nå seiler fantastiske Sofie oppover her..herregud for en kontroll og fremføring! Erlend er også dritflink..dette blir spennende! Jeg smiler fra øre til øre 😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #622 Del Skrevet 22. mai 2021 Noen andre som har problemer med den siste episoden? Får ikke sett😒 Det kommer bare opp "Oi, det har oppstått en feil". Jeg får åpnet alle andre programmer på tv2 sumo, bortsett fra denne. Og jeg hadde gledet meg sånn😅 Og noen som vet hva det kan være, ligger feilen hos tv 2 tro? Anonymkode: 38e1a...df2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 22. mai 2021 #623 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvordan kunne sverre ryke😪😪 Anonymkode: 60591...bdb Han var min favoritt. Men låtvalget i dag traff ikke. Det ble tamt og anonymt. Og nå som det går mot slutten, så er det viktig å markere seg 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 22. mai 2021 #624 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Svært godt spørsmål! Det hadde i så fall bygd ytterligere oppunder denne joviale kameratsligheten. Anonymkode: 06ba0...0f3 Jeg har mistenkt at det der er planlagt før og. For det har vært sånn hver sesong tror jeg. I hvert fall de siste som jeg husker sånn i forbifarta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 22. mai 2021 #625 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg håpet at Sverre skulle vinne 😞 Nå heier jeg på Sofie. Også håper jeg at Matoma tar med Erlend til Nashville. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 22. mai 2021 #626 Del Skrevet 22. mai 2021 Jeg lurer på en ting, kan være det allerede er diskutert i tråden 😅 Men hvordan ender dommerne opp med nøyaktig like mange deltakere (og partall) etter blind auditions? Skjønner jo at de har et visst antall å forholde seg til og at det skjer mye bak kamera vi ikke får med oss, men hvordan klarer de det? Det skal jo ikke mye til før de får én mer eller én mindre enn de trodde? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #627 Del Skrevet 22. mai 2021 IDGAF skrev (3 minutter siden): Jeg lurer på en ting, kan være det allerede er diskutert i tråden 😅 Men hvordan ender dommerne opp med nøyaktig like mange deltakere (og partall) etter blind auditions? Skjønner jo at de har et visst antall å forholde seg til og at det skjer mye bak kamera vi ikke får med oss, men hvordan klarer de det? Det skal jo ikke mye til før de får én mer eller én mindre enn de trodde? I tidligere sesonger fikk vi vite underveis at "nå har Josef bare to plasser igjen på laget sitt," men det har de sluttet med. Jeg tror de har klippet annerledes i år, for tidliger fylte de beste dommerene opp veldig tidlig, slik at de ikke kunne snu seg selv om de gjerne ville hatt personer på laget sitt. Anonymkode: e03bb...ecc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 22. mai 2021 #628 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen andre som har problemer med den siste episoden? Får ikke sett😒 Det kommer bare opp "Oi, det har oppstått en feil". Jeg får åpnet alle andre programmer på tv2 sumo, bortsett fra denne. Og jeg hadde gledet meg sånn😅 Og noen som vet hva det kan være, ligger feilen hos tv 2 tro? Anonymkode: 38e1a...df2 Hver fredag er det slik. Og det er alltid episode 2 som ikke fungerer. Må alltid vente en time etter programmet er sendt, før det virker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IDGAF Skrevet 22. mai 2021 #629 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (31 minutter siden): I tidligere sesonger fikk vi vite underveis at "nå har Josef bare to plasser igjen på laget sitt," men det har de sluttet med. Jeg tror de har klippet annerledes i år, for tidliger fylte de beste dommerene opp veldig tidlig, slik at de ikke kunne snu seg selv om de gjerne ville hatt personer på laget sitt. Anonymkode: e03bb...ecc Ja, selv om det er veldig urettferdig må det vel bare bli sånn. Men jeg tenker at produksjonen også har en finger med i spillet, at de setter opp rekkefølgen strategisk og informerer dommerne om den. For eksempel at de som synger først er de dårligste, så dommerne ikke skal være redd for å bruke opp plassene sine. Eller at produksjonen sier "den siste som synger er flink, så spar en plass til henne". Endret 22. mai 2021 av IDGAF Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bettys Skrevet 24. mai 2021 #630 Del Skrevet 24. mai 2021 Jeg er fornøyd med finalistene, synes det var de rette som gikk videre. Har hørt Everglow med Erlend x antall ganger siden fredag. Fantastisk stemme, håper virkelig han vinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 24. mai 2021 #631 Del Skrevet 24. mai 2021 Sofie imponerer veldig igjen! Maria Petra har også en nydelig stemme synes jeg. Liker forøvrig alle finalistene så for min del kommer det til å avhenge mye av fremføringen i finalen. Hadde jeg skulle basert meg på prestasjoner forrige runde hadde jeg stemt på Sofie. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #632 Del Skrevet 25. mai 2021 Har cynthia røket ut? Anonymkode: cdb14...ba5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 25. mai 2021 #633 Del Skrevet 25. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har cynthia røket ut? Anonymkode: cdb14...ba5 Japp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mai 2021 #634 Del Skrevet 25. mai 2021 Natan har en helt utrolig stemme ❤ Anonymkode: 67ed6...55a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 27. mai 2021 #635 Del Skrevet 27. mai 2021 Hvem håper dere vinner i morgen, da? Jeg håper Sofie, hun har utviklet seg noe enormt og imponerer for hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #636 Del Skrevet 28. mai 2021 Jeg liker best Natan og Maria Petra fordi de treffer meg med formidlingen sin. På sitt beste er de helt fantastiske😊 Men de trenger ikke nødvendigvis å vinne, oftest viser jo historien at det er bedre å bli nr 2, 3 eller 4..😉 Sofie og Erlend har veldig fine stemmer og kan sikkert gjøre det knallbra i finalen i dag, og godt mulig en av de vinner. Jeg bare håper på en bra finale hvor alle leverer på høyt nivå🤞🏻🤗🤗 Anonymkode: 4c2c3...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humleguri Skrevet 28. mai 2021 #637 Del Skrevet 28. mai 2021 Er det noe sted det står hvilke sanger de skal synge? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 28. mai 2021 #638 Del Skrevet 28. mai 2021 Håper vel egentlig Maria Petra, men skulle ønske hun kunne velge en treffsikker låt som hun faktisk klarer å synge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #639 Del Skrevet 28. mai 2021 Det ligger på Instagram storyen til tv2 tror jeg... Natan skal ihvertfall synge Lewis Capaldi «Lost on you»😍 og Maria Petra skal synge Laleh «Some die young»💕Husker ikke de andre i farten... Og de to som går videre til «superfinalen» skal synge en sang til, men jeg vet ikke hvilke.. Blir spennende🤗 Anonymkode: 4c2c3...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #640 Del Skrevet 28. mai 2021 Sofie skal synge Africa av Toto, men legge seg opp til en cover-versjon av den (husker ikke med hvem). Erlend synger I will wait med Mumford. Hvis Natan går videre, vil han også synge Half a man med Dean Lewis, men jeg vet ikke hva de andre har valgt som sang 2. Anonymkode: bbef1...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå