AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #581 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg håper Natan vinner. Jeg synes han har en nydelig, sjelfull stemme og er den eneste av deltagerne som klarer å gi meg gåsehud. Anonymkode: bbef1...a76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #582 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hmm. Sa ikke Matoma en gang tidligere at "det er den sangen jeg hører på når jeg har vært ute i verden og skal hjem til kjæresten min" til en annen deltager? Nå kom samme setninga til sangen Erlend sang... #mistertroverdighet Anonymkode: e03bb...ecc Tenkte det samme, men lurer på om det forrige gang var en sang de hørte på sammen hver gang han kom hjem, mens nå var det en sang han hørte når han var på reisen hjem? Anonymkode: 7e73b...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 21. mai 2021 #583 Del Skrevet 21. mai 2021 Nathan har en nydelig stemme, men jeg begynner å synes det blir kjedelig. Det er så veldig likt hele veien. Går litt lei. Erlend synes jeg var knallbra i dag! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #584 Del Skrevet 21. mai 2021 Chyntia høres ut som mgp deltager. Og jeg syns ikke det er spes positivt. Anonymkode: be0d8...05a 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #585 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Cynthia må være den første artisten jeg har hørt som faktisk klarer å få stemmen sin til å høres ut som autotune, uten autotune! (Ikke negativt ment om det skulle høres slik ut) 😀 Anonymkode: 1b3a8...c15 Øh, ikke autotune? Selvfølgelig var det autotune! Det er helt vanlig å bruke, og ofte er det også "innebygd" i mikrofonen til artister. Her blir det jo mer brukt som en lydeffekt og det er helt innafor på denne sangen synes jeg. Cynthia er flink til å synge, men det er tøft å skulle synge Cher, selv om hun synger litt på samme måte. Da blir det veldig lett å sammenligne de to, og da når ikke Cynthia opp i det hele tatt. Hun bør heller fokusere på å være seg selv og gjøre sangene til sine egne. Anonymkode: 6f3fc...f21 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #586 Del Skrevet 21. mai 2021 Første gang jeg faktisk liker Cynthia! Har ikke skjønt hvorfor folk liker henne, men denne var kul 😄 Anonymkode: 889ce...08b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #587 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg håper Natan vinner. Jeg synes han har en nydelig, sjelfull stemme og er den eneste av deltagerne som klarer å gi meg gåsehud. Anonymkode: bbef1...a76 Helt enig med deg, bare elsker Natan, og gråter nesten hver gang han synger. Anonymkode: fcfda...b43 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsvin Skrevet 21. mai 2021 #588 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Avstemningen startet før sending på TV2. Jeg leverte mine 3 stemmer et par min etter sendestart. Anonymkode: 822d1...85a men...men, er det ikke meningen at kveldens opptredener er det som legger grunnlaget for hva man stemmer på da? Er ihvertfall sånn programmet er lagt opp, og sånn de omtaler det i sendingen «dette var bra, dere hjemme må stemme i kveld!» Hvis alle har bestemt seg på forhånd, så kunne man jo bare latt vær å ha flere fremførelser. Synes det uansett er urettferdig. De som starter før 21, får vist seg frem enda en gang i over en time før siste deltager.. merkelig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #589 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvilket band har sangen natan sang i dag? Anonymkode: be0d8...05a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #590 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilket band har sangen natan sang i dag? Anonymkode: be0d8...05a Kodaline Anonymkode: 4c2c3...c17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #591 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) Sofie 😍 Helt nydelig. Får frysninger. Endret 21. mai 2021 av AthenaRavenLuna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 21. mai 2021 #592 Del Skrevet 21. mai 2021 Cynthia, Maria Petra og Sofie fikk mine stemmer i dag. Forrige gang var det Natan og Sverre, men de ble litt kjedelige for meg i dag🤷♀️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #593 Del Skrevet 21. mai 2021 Den låta er min favoritt fra Alicia Keys. Nydelig gjennomført av Sofie! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. mai 2021 #594 Del Skrevet 21. mai 2021 Catalina Culès skrev (2 minutter siden): Sofie 😍 Helt nydelig. Får frysninger. Sofie fortjener å gå videre i dag, hun har utviklet seg eksepsjonelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #595 Del Skrevet 21. mai 2021 Sofie var flink. Jeg håper Cynthia og Sverre ryker i dag...😬 Anonymkode: 4c2c3...c17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #596 Del Skrevet 21. mai 2021 Maria Petra ❤️❤️❤️ Anonymkode: be0d8...05a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 21. mai 2021 #597 Del Skrevet 21. mai 2021 Sofie 😍😍😍 altså, hvor kommer hun fra? Hun blir bare bedre og bedre for hver uke! For min del kom hun fra intet for tre uker siden og bare blåser meg av banen om og om igjen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. mai 2021 #598 Del Skrevet 21. mai 2021 1 hour ago, Hatsumomo said: Cynthia har en fantastisk stemme, men låtvalget ødelegger. Det gjør det egentlig for flere av dem. Jeg synes hun synger best i de høye partiene. Sanger av Celine Dion kler henne mye bedre, og kunne ha skapt fyrverkeri på scenen. Riktig låtvalg er helt essensielt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. mai 2021 #599 Del Skrevet 21. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig med deg, bare elsker Natan, og gråter nesten hver gang han synger. Anonymkode: fcfda...b43 Nesten? Jeg sitter og tørker tårer hver gang han synger!! Endret 21. mai 2021 av tirben 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #600 Del Skrevet 21. mai 2021 JAAAA! Natan! 🇮🇸 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå