jukkapalme Skrevet 21. mai 2021 #601 Del Skrevet 21. mai 2021 Hurra! Maria Petra ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. mai 2021 #602 Del Skrevet 21. mai 2021 Interessant å se på hvem som per nå ønsker å gjøre en låt som skal gjenspeile artisten man ønsker å være (en av de gutta), fremfor de som faktisk allerede er artister i eget land https://www.tv2.no/a/13876708/ og som ikke nødvendigvis roper høyest om det selv, men som likevel eier scenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #603 Del Skrevet 21. mai 2021 Natan og Sofie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moho Skrevet 21. mai 2021 #604 Del Skrevet 21. mai 2021 Ble det nå slik at hver mentor har hver sin i finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #605 Del Skrevet 21. mai 2021 Jaaa akkurat som jeg håpet på etter dagens prestasjoner!! Det er ikke viktig for meg hvem som vinner egentlig (ofte er det jo like greit å ikke vinne..) men jeg ønsket å se Natan og Maria Petra i finalen, så yess🤗 Anonymkode: 4c2c3...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #606 Del Skrevet 21. mai 2021 moho skrev (2 minutter siden): Ble det nå slik at hver mentor har hver sin i finalen? Jepp! Anonymkode: e03bb...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 21. mai 2021 #607 Del Skrevet 21. mai 2021 Sverre ser ut som om han kunne vært lillebroren til Matoma!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 21. mai 2021 #608 Del Skrevet 21. mai 2021 Hva var det Yosef reagerte sånn på? Ville han at Sverre eller Cyntia skulle videre istedenfor Maria Petra? Er det tilfeldig at alle mentorer har en deltaker med i finalen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #609 Del Skrevet 21. mai 2021 loveli skrev (6 minutter siden): Hva var det Yosef reagerte sånn på? Ville han at Sverre eller Cyntia skulle videre istedenfor Maria Petra? Er det tilfeldig at alle mentorer har en deltaker med i finalen? Han så veldig sjokkert ut, av en eller annen grunn.. Anonymkode: 71364...c1b 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 21. mai 2021 #610 Del Skrevet 21. mai 2021 Cynthia, Natan og Sofie var best i dag. De er de eneste deltagerne som virkelig rører noe med meg. Når det er sagt, så vil jeg si at Ina så vanvittig flott ut i kveld. Sukk😍😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #611 Del Skrevet 21. mai 2021 Hannah80 skrev (1 minutt siden): Cynthia, Natan og Sofie var best i dag. De er de eneste deltagerne som virkelig rører noe med meg. Når det er sagt, så vil jeg si at Ina så vanvittig flott ut i kveld. Sukk😍😍 Chyntia høres ut som en dramatisk mgp deltager. Anonymkode: be0d8...05a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 21. mai 2021 #612 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Chyntia høres ut som en dramatisk mgp deltager. Anonymkode: be0d8...05a Alle har forskjellig stil og særegenhet. Cynthia fortjente å være med videre i dag, og er skuffet over at hun røk ut. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #613 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvordan kunne sverre ryke😪😪 Anonymkode: 60591...bdb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #614 Del Skrevet 21. mai 2021 Sprinkle skrev (5 minutter siden): Alle har forskjellig stil og særegenhet. Cynthia fortjente å være med videre i dag, og er skuffet over at hun røk ut. Jeg syns det var helt greit hun røk. Anonymkode: be0d8...05a 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #615 Del Skrevet 21. mai 2021 Det er utrolig gjennomsiktig det der med at dommerne er så veldig kameratslige nå på innspurten. Man skjønner jo at de får betalt for å være der, sannsynligvis ganske godt også. Men at dette skal være et koselig familieprogram er det jo ingen tvil om. Må si jeg savner litt Idol med Tor Milde fra "gamle dager", på grunn av hans væremåte. Anonymkode: 06ba0...0f3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #616 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er utrolig gjennomsiktig det der med at dommerne er så veldig kameratslige nå på innspurten. Man skjønner jo at de får betalt for å være der, sannsynligvis ganske godt også. Men at dette skal være et koselig familieprogram er det jo ingen tvil om. Må si jeg savner litt Idol med Tor Milde fra "gamle dager", på grunn av hans væremåte. Anonymkode: 06ba0...0f3 Hadde jo vært greit med litt konstruktiv kritikk ja. Ikke bare rosing opp i skyene, det finnes forbedringspotensiale. Anonymkode: be0d8...05a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #617 Del Skrevet 21. mai 2021 28 minutter siden, loveli said: Er det tilfeldig at alle mentorer har en deltaker med i finalen? Svært godt spørsmål! Det hadde i så fall bygd ytterligere oppunder denne joviale kameratsligheten. Anonymkode: 06ba0...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 21. mai 2021 #618 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Han så veldig sjokkert ut, av en eller annen grunn.. Anonymkode: 71364...c1b Sikkert fordi Cynthia røk ut. Han synes jo at hun har et eksepsjonelt talent. Han har flere ganger sagt at hun er den beste i hele konkurransen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattugla Skrevet 21. mai 2021 #619 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg heier på Natan, men Sofie er min nummer 2 og den jeg tror at vinner hele showet. Hun har på veien funnet frem syvmilsstøvlene og blir bare bedre og bedre. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pia Sofia Skrevet 21. mai 2021 #620 Del Skrevet 21. mai 2021 Cynthia valgte feil sang, det lønte seg ikke. En amazing sanger som henne kan ikke synge platte popsanger, synes jeg. Sofie er helt fantastisk! Men alle er jo dritflinke! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå