must Skrevet 14. mai 2021 #521 Del Skrevet 14. mai 2021 I dag synes jeg Natan, Sverre og Sofie utmerket seg. Meget gode prestasjoner! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Skrevet 14. mai 2021 #522 Del Skrevet 14. mai 2021 Natan har imponert meg hver eneste gang, men jeg har savnet sårheten og ektheten (er det et ord som heter det?) som han viste i Bruises og den islandske låten..håper han finner tilbake til det som er merkevaren hans til neste program. Jeg håper han når helt til topps! Hans stemme og formidlingsevne er i verdensklasse. Maria Petra satte meg helt ut med sin egenkomponerte sang i første audition - det er sjelden tårene spretter hos meg slik de gjorde da..så sang hun Landslide av Fleetwood Mac..og dååååån! Hun har også en strenge i stemmen sin som bare treffer det såreste inni meg..hun er så god! Men jeg føler hun har mistet seg selv litt på veien? Jeg håper hun finner seg selv igjen - for hun har virkelig noe å fare med! Resterende deltakere er også ufattelig flinke, og hver eneste av dem fortjente å gå videre i dag. Herregud for et nivå! Jeg koser meg 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solar Nebula Skrevet 14. mai 2021 #523 Del Skrevet 14. mai 2021 Jeg ble mest imponert av Sverre og Sofie i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 14. mai 2021 #524 Del Skrevet 14. mai 2021 Glad det ikke var finale idag hvertfall. Det er umulig å velge mellom Sverre. Nathan, Maria Petra og Cynthia. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 14. mai 2021 #525 Del Skrevet 14. mai 2021 must skrev (3 timer siden): I dag synes jeg Natan, Sverre og Sofie utmerket seg. Meget gode prestasjoner! Enig! De to første har vært mine favoritter lenge, men Sofie ja meg sjokk-gåsehud i dag, det var bra!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #526 Del Skrevet 15. mai 2021 Meadow skrev (3 timer siden): Enig! De to første har vært mine favoritter lenge, men Sofie ja meg sjokk-gåsehud i dag, det var bra!! Sofie har vært min favoritt fra dag en. Det er ikke alltid jeg synes sangene hun har valgt hittil passet til stemmen hennes. Men jeg har likevel fra dag en, hørt at hun har noe veldig unikt i stemmen. Både på de lave og høye tonene. Og når hun synger svakt eller sterkt. Hun har også enorm formidlingsevne når hun velger sanger som passer henne. En komplett sanger. Jeg har sett en del videoer av henne på You Tube, og noen av de viser hvor fantastisk talent hun er. Jeg bare håpet hun skulle velge en killer låt i dag, og det gjorde hun 👏👏👏😃 Jeg ble så glad 😃😃 Anonymkode: 38e1a...df2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #527 Del Skrevet 15. mai 2021 Jeg liker Natan best, men skulle gjerne sett han gå litt mer ut av komfortsonen. Sofie er min nummer 2 av de som gjenstår nå, hun har utviklet seg enormt siden starten synes jeg. Sara likte jeg veldig godt og skulle ønske hun var fortsatt med. Cynthia har nok den beste stemmen av hele gjengen, men blir litt for "konserthall i kontinentale Europa" for meg. Hun er på en måte et helt annet sted enn resten av gjengen. Jeg tror hun vil nå langt uansett, hun fremstår allerede litt som en "verdensvant stjerne", men kanskje ikke med den type musikk jeg setter på når jeg skal kose meg 😊 Anonymkode: bbef1...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #528 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg liker Natan best, men skulle gjerne sett han gå litt mer ut av komfortsonen. Sofie er min nummer 2 av de som gjenstår nå, hun har utviklet seg enormt siden starten synes jeg. Sara likte jeg veldig godt og skulle ønske hun var fortsatt med. Cynthia har nok den beste stemmen av hele gjengen, men blir litt for "konserthall i kontinentale Europa" for meg. Hun er på en måte et helt annet sted enn resten av gjengen. Jeg tror hun vil nå langt uansett, hun fremstår allerede litt som en "verdensvant stjerne", men kanskje ikke med den type musikk jeg setter på når jeg skal kose meg 😊 Anonymkode: bbef1...a76 Enig i at Cynthia har den beste stemmen, men den er for meg totalt uinteressant. Hun berører meg ikke. Sofie, Sverre og Erlend har stemmene jeg nyter mest å høre på. Anonymkode: e5065...7ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #529 Del Skrevet 15. mai 2021 Synes årets the voice er så utrolig kjedelig. Det er så kjedelige låtvalg... helt fra audition til nå... Anonymkode: ca741...3f5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2021 #530 Del Skrevet 15. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Synes årets the voice er så utrolig kjedelig. Det er så kjedelige låtvalg... helt fra audition til nå... Anonymkode: ca741...3f5 Hva vil du at de skal synge da? Anonymkode: c6036...fdc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #531 Del Skrevet 17. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 15.5.2021 den 15.44): Enig i at Cynthia har den beste stemmen, men den er for meg totalt uinteressant. Hun berører meg ikke. Sofie, Sverre og Erlend har stemmene jeg nyter mest å høre på. Anonymkode: e5065...7ae Cynthia har fantastisk stemme, men et utrolig kjedelig vesen. Fenger meg ikke! Sofie, Sverre og Natan er mine favoritter. Underholdene, fine stemmer og et likandes vesen på scenen. Erlend, har fin stemme, men uansett hva han synger blir det country. Lite variasjon dessverre. Anonymkode: 58552...225 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mai 2021 #532 Del Skrevet 17. mai 2021 Jeg er så stolt av dere! Anonymkode: 4ff2d...0a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #533 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg er så stolt av dere! Anonymkode: 4ff2d...0a6 😂 Tom burde få et lite hint om å korte ned kommentarene sine. "Tiden vår blir litt knapp" flere ganger når Øyvind Mund ber om kommentarer fra de andre. Anonymkode: e03bb...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #534 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Cynthia har fantastisk stemme, men et utrolig kjedelig vesen. Fenger meg ikke! Sofie, Sverre og Natan er mine favoritter. Underholdene, fine stemmer og et likandes vesen på scenen. Erlend, har fin stemme, men uansett hva han synger blir det country. Lite variasjon dessverre. Anonymkode: 58552...225 Cynthia har fin stemme men jeg liker heller ikke måten hun er på. Og når hun synger blir det ofte litt mgp over det. Anonymkode: be0d8...05a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #535 Del Skrevet 18. mai 2021 Digger Natan mest av alle artistene, han er favoritten hos oss (men synd at han klipte seg!). Liker at han gjør sin egen greie, selv om Ina ba ham åpne øynene, så holder han dem ofte lukket likevel 😄 Cynthia har en flott stemme, men har en veldig eksotisk stil (minner om gresk sang/fra middelhavsland, som er flott, men ikke hver eneste gang - mente å ha hørt at hun også har vært med i the voice i et sør-europeisk land? For norske ører blir det lett litt mgp-stil over den type musikk) Maria Petra er flink og veldig sjarmerende. Tror det er disse tre jeg liker best av deltakerne, selv om alle er utrolig flinke så er det noe med ydmykheten/sårbarheten til Natan og Maria Petra som er lett å like. Anonymkode: e5cf2...690 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadzia Skrevet 19. mai 2021 #536 Del Skrevet 19. mai 2021 Natan var favoritten min. Stemmen hans er fantastisk, men han velger kun låter jeg virkelig dypt misliker. Har likevel klart å se forbi det, men nå synes jeg alle låtene hans blir veldig like. Det er samme stilen over alt, og jeg skulle gjerne sett mer av han. maria Petra elsket jeg på audition. Etter det har hun blitt anonym for meg. Og versjonen hennes av Abba traff ikke i det hele tatt. cynthia fenger meg ikke. Hverken som person eller låtvalg. Jeg synes hun er oppskrytt rett og slett. Som nevnt over her, så får hun litt mye preg av mgp. Men hun er veldig ung, og jeg tror hun kan nå langt etter hvert som hun modnes. Nettopp fordi hun har mgp preget. sofie har overrasket meg stort de siste to gangene. Hun kom inn fra sidelinjen med et brak for min del. Fantastisk stemme! sverre har blitt min nye favoritt. Han er litt som poteten som kan brukes til alt. Og har en fantastisk stemme som takler en hver utfordring virker det som. erlend sin stemme er nydelig, men han er så traust og stiv og det ødelegger for min del. Jeg liker countryklangen i den, og jeg ser ikke det som en negativ ting at alt blir country. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #537 Del Skrevet 21. mai 2021 Hvem heier vi på i dag da? 🤗 Spent på låtvalgene jeg. Det er vel slik at det er deltagerne selv som velger låt? Men de blir utfordret av mentorene sine på låtvalg og så tror jeg det er diverse kriterier de må oppfylle? Eller mulig jeg tar feil og at de kan velge hva som helst. Uansett er jeg en av de som helst ser at deltagerne velger låter de er komfortable med og som er type sjanger de ønsker å være i 😊 Jeg trenger ikke se at de synger køntri hvis det er jazz de foretrekker liksom☺️ Anonymkode: 4c2c3...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #538 Del Skrevet 21. mai 2021 Natan synger All I want med Kodaline. Fin sang som jeg tror vil passe godt til stemmen hans. 🤞🤞 Anonymkode: bbef1...a76 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #539 Del Skrevet 21. mai 2021 Uff, jeg heier på så mange. Eneste jeg tror er at Erlend ryker. Utover det tror jeg det kommer an på hvem som (ikke) har dagen. Anonymkode: e03bb...ecc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #540 Del Skrevet 21. mai 2021 Maria Petra skal synge «Håper du har plass» av Cezinando, en av mine favorittsanger😭 Håper det blir full klaff🤞🏻 Og så håper jeg både Natan og Maria Petra kommer til finalen!! Trenger ikke vinne, men kult om de kom dit😊 Anonymkode: 4c2c3...c17 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå