Gå til innhold

The Voice - Norges beste stemme 2021

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hannah80 skrev (13 minutter siden):

Hærlig🤭🤭 

Haha, ble det helt feil det 😂😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vera skrev (11 minutter siden):

Haha, ble det helt feil det 😂😂

Nei, ikke i det hele tatt. Syns det var søtt😄

• Liker 2
Gjest Bettys
Skrevet (endret)

Synes ikke det var særlig bra i dag. Spesielt pga dårlige låtvalg. Som vanlig var Matoma best på låtvalg, de andre var 😴😴😴😴😴 Nothing conpares? Seriøst? Hva med en sang man ikke har hørt en million ganger før?

ok, likte Natan også.

Endret av Bettys
AnonymBruker
Skrevet

Ahhh vet ikke om jeg tør å si det, men den eneste som ikke skuffa litt i dag var Natan😬 Og kanskje Erlend? Tror det har mye med låtvalg å gjøre rett og slett...

Håper virkelig Natan går videre🤞🏻🤞🏻

Anonymkode: 4c2c3...c17

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tipper Natan vinner hele greia🤩

Anonymkode: 8e02e...6b3

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jaaa Natan og Maria Petra❤️❤️ mine favoritter all over!! Og glad for at Erlend gikk videre også😊

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaaa Natan og Maria Petra❤️❤️ mine favoritter all over!! Og glad for at Erlend gikk videre også😊

Jaaaaa :mynona:

Men får så forferdelig vondt av alle de som ikke går videre :( De er så flinke! Men slik er konkurransen. 

Skrevet
Vera skrev (10 minutter siden):

Men får så forferdelig vondt av alle de som ikke går videre :( De er så flinke! Men slik er konkurransen. 

Så enig!! er høyt nivå. Men var helt riktige avgjørelser i dag på alle lag etter min mening 

• Liker 2
Skrevet
Sprinkle skrev (19 minutter siden):

Så enig!! er høyt nivå. Men var helt riktige avgjørelser i dag på alle lag etter min mening 

Ja, jeg er enig..men i alle tidligere sesonger ville alle de som i dag røk ut vært med videre..det er som du sier, høyt nivå, og da må noen som er skikkelig flinke dessverre ryke ut. 

• Liker 2
Skrevet

Dårlig låtvalg av de fleste i dag, synes jeg. Litt nedtur egentlig. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Helt enig! Var de rette som gikk videre idag. Jeg ga gratisstemmene mine til Natan og Maria Petra. De er mine favoritter. Og Erlend har en helt fantastisk stemme! 

• Liker 1
Skrevet

Nå som min kvinnelige favoritt er ute, så satser jeg på James neste uke. Har helt glemt ut hvem fjerdemann på Matomas lag er. Noen som vet hvem som er igjen, som James må konkurrere med? 😄

• Liker 2
Skrevet
Hannah80 skrev (30 minutter siden):

Nå som min kvinnelige favoritt er ute, så satser jeg på James neste uke. Har helt glemt ut hvem fjerdemann på Matomas lag er. Noen som vet hvem som er igjen, som James må konkurrere med? 😄

James skal mot Sondre Høiby Bjelland.

Skrevet
Poppzy skrev (21 minutter siden):

James skal mot Sondre Høiby Bjelland.

Åh, takk 😀

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nå heier jeg på Maria Petra og Natan, men veldig synd Sarah røk da. 

AnonymBruker
Skrevet

Sarah er flink, men jeg hatet den jazza versjonen av ooops I did it again som hun sang igår. 

Anonymkode: 3b415...ce7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Natan vinner, Maria Petra på andre :)  Selv om hun bommet litt i går. Natan har jo stjernekvaliteter på Bieber-nivå, bare mer sympatisk og ydmyk.

Anonymkode: 5d5e1...f1b

• Liker 6
Skrevet

Jeg fikk ikke sett den før i dag, og er bare skuffa over nesten alt som ble prestert i dag. Det gaules og jodles i alle retninger og det er elendige låter som er valgt ut. Hittil har jeg blitt positivt overrasket i episode etter episode, men denne gangen ble jeg bare skuffa. Sara ødela hele låta i mine ører. Rett og slett vondt å høre på. Og se på forsåvidt og. Hun har aldri vært en favoritt hos meg, men dette var verre enn verst. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Natan vinner, Maria Petra på andre :)  Selv om hun bommet litt i går. Natan har jo stjernekvaliteter på Bieber-nivå, bare mer sympatisk og ydmyk.

Bieber-nivå 😳😳 Natan kan jo synge..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Vera skrev (2 timer siden):

Bieber-nivå 😳😳 Natan kan jo synge..

Jepp, bedre enn Bieber. Mente x-faktoren. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...