AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Skrevet 8. januar 2021 Hva er disse best anvendelig til i normal rengjøring? Trenger man alle 3? Klorin, salmiakk, grønnsåpe Anonymkode: 640cc...ca8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Skrevet 8. januar 2021 Jeg bruker ingen av dem. Anonymkode: a2cfa...0e6
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #3 Skrevet 8. januar 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Jeg bruker ingen av dem. Anonymkode: a2cfa...0e6 Hva bruker du? Har som regel ulike jif sprayer. Men bruker klor til søppelbøtter blant annet Anonymkode: 640cc...ca8
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #4 Skrevet 8. januar 2021 Salmiakk bruker jeg kun til fullstendig nedvask/flyttevask, eller til vask før maling. Klor bruker jeg i toalettet. Grønnsåpe bruker jeg kun en liten dråpe av til gulv, når de vaskes en gang i kvartalet eller halvåret. Har ikke barn eller hund, og tar flekker hvis de dukker opp. Så det eneste jeg bruker noe særlig av her, er klor Ellers bruker jeg mikrofiber med vann til overflater og speil, Zalo til alt på kjøkkenet (utenom ovn), og Klar bad til baderommet. Få vaskemidler altså Anonymkode: f682e...72e
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Har klor hjemme, men bruker det veldig sjelden. Salmiakk gir meg pusteproblemer og rennende øyne, så det bruker jeg aldri. Grønnsåpe liker jeg ikke(bortsett fra lukten) så det utgår også. Har følgende vaskemidler hjemme: Zalo (til oppvask). Wc-rens (til vasking i toalettet). Jif skurekrem (til kjøkkenvasken bla.). Nylonvask (til vinduer/speil osv.). Jif Allrent (bruker til det aller meste, vasking av fliser, gulv, støvtørking osv.). Klar baderomsspray (til vasking av vasken og dusjen og lignende). Anonymkode: 07c22...585
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå