Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her er høgskolen kjapt ute, planlegger obligatorisk oppmøte dagen etter restriksjon til den 18.januar.

Blir man tvunget til å møte opp selv om smittet har økt?

Anonymkode: 990f2...b7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja!

Anonymkode: 70d83...868

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Obligatorisk er obligatorisk

Anonymkode: 4a65d...6c0

AnonymBruker
Skrevet

Obligatorisk ja... Men er vel fare for kontrabeskjed hvis ikke smittetrenden snur, tipper jeg.

Anonymkode: 2ac35...d56

AnonymBruker
Skrevet

Ja, vi har også obligatorisk oppmøte den uken. Jeg ville ha vært forberedt på å møte opp og ikke satset på kontrabeskjed, selv om det kan hende at det skjer. Jeg er forberedt på fysisk oppmøte i alle fall. 

Anonymkode: 999ae...d70

Skrevet

Hva tror dere kommer til å skje?

Anonymkode: 990f2...b7b

Skrevet

Sønnen min som går i 10. klasse har obligatorisk oppmøte hver dag nå også. Er da ikke noe problem det.

Anonymkode: f42ae...076

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sønnen min som går i 10. klasse har obligatorisk oppmøte hver dag nå også. Er da ikke noe problem det.

Anonymkode: f42ae...076

Det er andre retningslinjer for ungdomskole og høyere utdanning. 

Studenter på høyere utdanning forventes i større grad å mestre egenstudier og det er generelt lite obligatorisk oppmøte. Samtidig er det i aldersgruppen de fleste studenter er i, det påvises mest smitte per i dag. 

De fleste ungdomsskoleelever går på skole samme sted som resten av familien bor, og har ikke blitt oppfordret til å vente med å reise tilbake til studiestedene sine. Dersom denne anbefalingen forlenges med ca like kort frist som forrige gang, burde utdanningatedene allerede ha tatt høyde for det og ikke sette opp obligatorisk fysisk oppmøte med det aller første. 

Anonymkode: 15675...488

• Liker 2
Skrevet

Ja, med mindre regjeringen viderefører de tiltakene som har vært, og det er ganske sannsynlig etter min mening. 

Anonymkode: e88f2...9d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...