AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #1 Del Skrevet 8. januar 2021 Planlegger ett lite løft av vaskerommet våres foreløpig. Lurer derfor på om noen har erfaring når det kommer til å male gulvbelegg? Huset er bygget i 1988, å belegget er hardt å det er varmekabler under ☺️ Anonymkode: 473d4...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2021 #2 Del Skrevet 8. januar 2021 Kommer helt an på hva slags gulvbelegg det er snakk om ... Anonymkode: 98429...9f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 8. januar 2021 #3 Del Skrevet 8. januar 2021 Vårt hus er eldre enn 1988, og jeg har malt gulvbelegget på vaskerommet med stor suksess. Om du googler "male gulvbelegg" får du konkrete råd om hvordan du gjør det. Rengjøringen før maling var viktig. Jeg brukte et spesialmiddel. Så malte jeg med trestjerners gulvmaling. Det har holdt seg helt fint og uten merker etter slitasje i tre år nå. Det er neppe en varig løsning, men god nok inntil man gjør noe mer kostbart, tenker jeg :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå